تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کد خبر : 56671

با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی: «خزان» به شَلمان می‌رسد

با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی: «خزان» به شَلمان می‌رسد

کافه دانش: «خزان» عنوان نمایشگاه هنرهای تجسمی با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی در نگارخانه شَلمان است که در روز جمعه ۲۶ شهریورماه گشایش خواهد یافت. علی مزارعی مدیر این نگارخانه با اعلام این مطلب افزود: برگزاری پیوسته و منظم نمایشگاه‌های هنری در رشته های گوناگون در پیوند هرچه بیشتر هنرمندان و مخاطبان آنها بسیار …

کافه دانش: «خزان» عنوان نمایشگاه هنرهای تجسمی با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی در نگارخانه شَلمان است که در روز جمعه ۲۶ شهریورماه گشایش خواهد یافت.

علی مزارعی مدیر این نگارخانه با اعلام این مطلب افزود: برگزاری پیوسته و منظم نمایشگاه‌های هنری در رشته های گوناگون در پیوند هرچه بیشتر هنرمندان و مخاطبان آنها بسیار موثر بوده و این امر یکی از بهترین روش های ترویج و گسترش هنر وفعالیت‌های مرتبط با آن در سطح جامعه است.

وی در ادامه از راه اندازی گالری مجازی شَلمان در آینده نزدیک خبر داد که در شرایط فعلی موجب تسهیل بازدید آثار نمایشگاه‌های این نگارخانه برای عموم علاقه مندان از هر کحای دنیا می شود.

بهداد نجفی، هنربان این نمایشگاه که خود نیز با آثاری به سبک آبستره اکسپرسیونیسم در این نمایشگاه شرکت کرده است  گفت این رویداد هنری دومین نمایشگاه فصلی است که وی از ابتدای سال جاری تاکنون در آن ایفای نقش و شرکت نموده و قصد دارد این مسیر را با برگزاری نمایشگاه های گروهی با محتوای زمستان و بهار با حضور هنرمندان صاحب‌نام در این نگارخانه ادامه دهد.

در این نمایشگاه آثار نقاشی، عکس و حجم با سبک و تکنیک آزاد از ۱۰ هنرمند که به ترتیب الفبا عبارتند از فرامرز احمدپور، کامبیز حضرت پور، یوسف شجری اقدم، الهام شیروی، مهدیس کاوه مهر، مسیحا ماندگار، علی مزارعی، پرویز معزز، پروین مقدم و بهداد نجفی اسدالهی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه خزان در نگارخانه شلمان به آدرس : خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، واحد ۱، از ۲۷ شهریور تا ۴ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی پذیرای هنرمندان و عموم هنردوستان گرامی است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.