تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۰۳
کد خبر : 62030

با نمایشگاه مجازی Bespoke Studio سامسونگ، خانه خود را به صورت آنلاین بسازید

با نمایشگاه مجازی Bespoke Studio سامسونگ، خانه خود را به صورت آنلاین بسازید

با نمایشگاه مجازی Bespoke Studio سامسونگ، خانه خود را به صورت آنلاین بسازیدبا نمایشگاه مجازی Bespoke Studio سامسونگ می‌توانید به شکل آنلاین یک خانه شخصی سازی شده را ساخته و به محصولات آن دسترسی پیدا ک..

با نمایشگاه مجازی Bespoke Studio سامسونگ، خانه خود را به صورت آنلاین بسازید

با نمایشگاه مجازی Bespoke Studio سامسونگ می‌توانید به شکل آنلاین یک خانه شخصی سازی شده را ساخته و به محصولات آن دسترسی پیدا کنید.

با محصولات لوازم خانگی سری Bespoke سامسونگ می‌توان به خانه‌ای بر اساس سلیقه فردی، انعطاف‌پذیر و هوشمند دسترسی پیدا کرد. این محصولات تعریف جدیدی از سبک زندگی شخصی‌سازی شده را ارائه خواهند داد. در واقع سامسونگ توانسته سبک جدیدی از لوازم خانگی را با ترکیب هنر و فناوری را به وجود آورد که با آن می‌توان به یک سبک زندگی زیبا، یکپارچه و انعطاف‌پذیر دست پیدا کرد. در همین راستا سامسونگ نمایشگاه مجازی Bespoke Studio را معرفی کرده که با آن می‌توان به شکل آنلاین یک خانه شخصی‌سازی شده را ساخته و به محصولات آن دسترسی پیدا کنید.

آشنایی با نمایشگاه مجازی Bespoke Studio

نمایشگاه مجازی Bespoke Studio

استودیوی مجازی Bespoke سامسونگ در وقع یک فروشگاه آنلاین تراز اول محسوب می‌شود که کاربران قادرند در آن همانند یک فروشگاه فیزیکی به غرفه‌های مختلفی مراجعه کرده و محصولات Bespoke را مورد بررسی قرار دهند و در خصوص آنها اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

این نمایشگاه برای مصرف‌کنندگان یک تجربه یکپارچه را فراهم خواهد ساخت؛ چرا که کاربران به آسانی امکان بررسی محصولات را در این نمایشگاه خواهند داشت و می‌توان محصولات مورد نظر را از طریق فروشگاه Samsung.com خریداری کرد.

نمایشگاه مجازی Bespoke Studio

سامسونگ این نمایشگاه را طبق یک فروشگاه پرچمدار در سئول طراحی کرده که سه بخش نمایشگاه مجازی، پیکربندی و انجمن را شامل می‌شود تا کاربران محصولات Bespoke در سراسر دنیا قادر باشند محصولات خود را به آسانی پیدا کرده، خلاقیت خود را به نمایش گذاشته و دیدگاه خود در خصوص طراحی داخلی را با سایر افراد به اشتراک بگذارند.

نمایشگاه مجازی Bespoke Studio

کاربران با ورود به صفحه استودیو Bespoke با یک راهنمای مجازی مواجه خواهند شد تا بتوانند از این استودیو به شکل حداکثری استفاده کنند. در زمان بازدید در نمایشگاه مجازی نیز می‌توان روی نقاط علامت‌گذاری شده کلیک کرده و با مشاهده یک منوی بازشو با مشخصات محصول مورد نظر آشنا شوند. گفتنی است برای برخی از محصولات ویدیوی معرفی نیز در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران به صورت آنلاین با اتصال به دستیارهای فروش می‌توانند در خصوص یک محصول خاص اطلاعات کسب کنند.

نمایشگاه مجازی Bespoke Studio

نمایشگاه مجازی Bespoke Studio علاوه بر محصولات Bespoke، جدیدترین محصولات لوازم خانگی سامسونگ نظیر دستگاه تصفیه هوا Cube، فر Infinite Range و ماشین لباسشویی AI Ecobubble را به نمایش می‌گذارد تا کاربران بتوانند یک خانه ایده‌آل برای خود بسازند.

همچنین طراحی داخلی فوق‌العاده این مجموعه باعث شده تا کاربران بتوانند بر اساس نوع سلیقه خود یک خانه انعطاف‌پذیر را مجسم کرده و محصولات را طبق نیاز خریداری کنند. این مجموعه دارای ۴ چیدمان متفاوت ۳۵ متری (مناسب برای افراد مجرد)، ۷۰ متری (مناسب برای زوج)، ۱۰۰ متری (مناسب برای خانواده دارای فرزند) و همکاری هنری بوده که هر یک از آنها از چیدمانی متناسب با فضا و کاربر مختص به خود بهره می‌برند. با مراجعه به این لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری از این استودیو آنلاین کسب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.