تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۴:۵۴
کد خبر : 64547

با شارژر پرسرعت، لوازم جانبی و گجت های هوشمند خانگی جدید Anker آشنا شوید

با شارژر پرسرعت، لوازم جانبی و گجت های هوشمند خانگی جدید Anker آشنا شوید

با شارژر پرسرعت، لوازم جانبی و گجت های هوشمند خانگی جدید Anker آشنا شوید شرکت انکر از شارژر پرسرعت، نیروگاه برق پرتابل، لوازم جانبی و گجت های هوشمند جدید خود و دو برند زیرمجموعه‌اش یعنی Euf..

با شارژر پرسرعت، لوازم جانبی و گجت های هوشمند خانگی جدید Anker آشنا شوید

شرکت انکر از شارژر پرسرعت، نیروگاه برق پرتابل، لوازم جانبی و گجت های هوشمند جدید خود و دو برند زیرمجموعه‌اش یعنی Eufy و Nebula رونمایی کرد.

انکر، محبوب‌ترین تولیدکننده لوازم جانبی و شارژر در جهان از شارژرهای پرسرعت جدید خود در CES 2022 پرده برداشت. یکی از آن‌ها شارژر جدید انکر ۷۳۶ است که Nano II 100W نیز نامیده می‌شود. این شارژر مجموع توان ۱۰۰ وات را با دو پورت USB-C و یک پورت USB-A ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد ۳ دستگاهتان را به صورت همزمان شارژ کنید.

شارژر پرسرعت Anker 736

شارژر پرسرعت و گجت‌های خانگی هوشمند Anker

انکر می‌گوید شارژر Anker 736، کوچک‌ترین شارژر دیواری ۱۰۰ وات GaN در جهان است که توان بالا را فدای ابعاد کوچک نکرده است و در عین حال برای ارائه شارژ بهینه، فناوری PowerIQ 3.0 را ارائه می‌کند. فناوری GaN II فرکانس کاری ۲ برابری را در مقایسه با اولین نسل فناوری GaN ارائه می‌کند و برای ارائه حداکثر کارایی، طراحی ماژول انباشته به‌روز شده را به همراه یک مدار ارتقا یافته در بر می‌گیرد. شارژر ۱۰۰ واتی انکر ۷۳۶ با قیمت ۷۹ دلاری و از ماه مارس عرضه خواهد شد.

نیروگاه برق قابل حمل Anker PowerHouse 512Wh

شارژر پرسرعت و گجت‌های خانگی هوشمند Anker

اما دومین محصول انکر برای نمایشگاه CES امسال، یک پاور استیشن پرتابل به نام PowerHouse 512Wh است. همانطور که از نامش پیداست، این یک نیروگاه برق قابل حمل نسبتاً بزرگ است است که پورت‌های متعددی را برای اتصال انواع تجهیزات الکترونیکی شما در شرایطی که در سفر هستید یا برق برای مدت طولانی رفته است، ارائه می‌کند.

این پاور استیشن دارای چهار خروجی برق AC با مجموع توان ۵۰۰ وات، یک پورت ۶۰ واتی USB-C، سه پورت USB-A، یک پورت خروجی فندکی و یک نوار نوری برای کمک به مشاهده محیط اطراف در تاریکی است. این دستگاه که در کمتر از ۲ ساعت و نیم از شارژ ۰ به ۸۰ درصد می‌رسد، با قیمت ۴۹۹ دلاری عرضه خواهد شد.

انکر به جز شارژرهای پرسرعت و پاور استیشن جدید خود، از چندین محصول دیگر تحت برندهای زیرمجموعه خود نیز رونمایی کرده است.

دستگاه تصویری چندکاره AnkerWork B600 Video Bar

شارژر پرسرعت و گجت‌های خانگی هوشمند Anker

اولین گجت، AnkerWork B600 Video Bar نام دارد که یک دستگاه دارای دوربین ویدیویی، اسپیکر، میکروفون و حتی یک نور قابل تنظیم برای ویدیو کنفرانس‌ها است. این دوربین قادر به فیلمبرداری با رزولوشن ۲K در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به همراه فوکوس خودکار و تقویت کننده تصویر است، در حالی که فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی VoiceRadar کمک می‌کند صدای واضحی از شما در یک محیط شلوغ به گوش طرف مقابل برسد. قیمت این محصول ۲۱۹.۹۹ دلار است و از اواخر ژانویه وارد بازار می‌شود.

زنگ درب تصویری Eufy Security Video Doorbell Dual

شارژر پرسرعت و گجت‌های خانگی هوشمند Anker

برند Eufy زیرمجموعه انکر هم از چند محصول خانگی هوشمند رونمایی کرده که هرچند ارتقا پیدا کرده‌اند، ولی همچنان با اکوسیستم HomeKit اپل سازگار نیستند. یکی از آن‌ها سیستم زنگ درب تصویری Security Video Doorbell Dual است که به یک دوربین ۲K برای ضبط چهره و بدن مراجعه کننده در بالا و یک دوربین ۱۰۸۰p در پایین برای نظارت روی هرآنچه در پایین درب قرار دارد مجهز است.

این سیستم از هوش مصنوعی برای تشخیص خانواده و تشخیص بسته‌های جلوی درب استفاده می‌کند و از تشخیص حرکت دوگانه برای کمک به کاهش هشدارهای نادرست برخوردار است. ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی محلی توسط Homebase 2 در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا ویدیوها را در آن ذخیره کنید. قیمت این زنگ درب تصویری ۲۵۹.۹۹ دلار است و از فوریه به فروش می‌رسد.

دوربین امنیتی مخصوص پارکینگ Eufy Security Garage-Control Cam

دوربین نظارتی eufy garage control cam

دومین محصول برند Eufy، یک دوربین امنیتی مخصوص پارکینگ به نام Security Garage-Control Cam است که نه تنها اجازه دسترسی از راه دور به درب پارکینگ منزل شما را می‌دهد، بلکه دارای دوربینی است که روی سقف گاراژ قرار می‌گیرد و می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت ویدیوی ضبط شده را در خودش نگه دارد. نسخه مجهز به دوربین ۱۰۸۰p این محصول ۹۹ دلار و نسخه مجهز به دوربین ۲K با دو کنترل کننده درب نیز ۱۲۹ دلار ارزش دارد.

ویدیو پروژکتور Nebula Cosmos Laser 4K

ویدیو پروژکتور Nebula Cosmos Laser 4K

در نهایت نوبت به برند Nebula زیرمجموعه انکر می‌رسد که از یک ویدیو پروژکتور جدید به نام Cosmos Laser 4K با قیمت ۲،۱۹۹ دلاری رونمایی کرده است. این ویدیو پروژکتور رزولوشن ۴K و روشنایی ۲،۴۰۰ لومن را ارائه می‌کند و به سیستم عامل Android TV 10 مجهز است. روی بدنه این پروژکتور اسپیکرهای ۳۰ واتی با پشتیبانی از Dolby Audio قرار دارد، در حالی که یک دسته نیز در بالای آن طراحی شده تا به راحتی بتوانید آن را حمل کنید.

منبع :macrumorsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.