تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 73761

با سه قابلیت‌ کاربردی ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ آشنا شوید‎‎

با سه قابلیت‌ کاربردی ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ آشنا شوید‎‎

با سه قابلیت‌ کاربردی ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ آشنا شوید‎‎ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ با قابلیت‌های کاربردی متعدد خود یک انتخاب ایده‌آل برای شستشوی روزانه محسوب می‌شود. در ادامه به سه قابلیت کارب..

با سه قابلیت‌ کاربردی ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ آشنا شوید‎‎

ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ با قابلیت‌های کاربردی متعدد خود یک انتخاب ایده‌آل برای شستشوی روزانه محسوب می‌شود. در ادامه به سه قابلیت کاربردی آن آشنا خواهیم شد.

ماشین‌های لباسشویی به عنوان یکی از اجزای اصلی هر خانه محسوب می‌شوند که امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی می‌توانند سطح جدیدی از شستشوی لباس‌ها را ارائه دهند. در همین راستا سامسونگ برای ماشین لباسشویی B1253 خود چند نوآوری خلاقانه را در نظر گرفته و آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای شستشوی روزانه تبدیل کرده است. از این رو قصد داریم شما را با سه قابلیت کاربردی ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ آشنا کنیم.

قابلیت‌های ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ

شستشوی آسان با فناوری EcoBubble

ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ

مراقبت از بافت پارچه‌ها، حفظ رنگ و درخشندگی آنها به عنوان یکی از موارد مهم در شستشوی لباس‌ها محسوب می‌شود. ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ با ظرفیت ۶ کیلوگرم به فناوری EcoBubble مجهز شده تا کاربران فقط با فشردن یک دکمه از حباب‌های پاک‌کننده برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنند.

فناوری EcoBubble قبل از اینکه چرخه شستشو شروع شود، با ترکیب آب و مواد شوینده با فشار بالای هوا مقدار زیادی حباب تولید می‌کند. با فعال کردن مواد شوینده توسط این حباب‌ها، اثر بخشی مواد افزایش پیدا کرده و به شکل یکنواخت و با سرعت بالا در عمق بافت پارچه‌ها نفوذ می‌کنند که نتیجه آن از بین رفتن لکه‌ها بدون آسیب به الیاف خواهد بود.

مدل‌های قدیمی ماشین‌های لباسشویی با استفاده از آب ۴۰ تا ۷۰ درجه فرایند شستشوی لباس‌ها را انجام می‌دادند، اما ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ به کمک فناوری EcoBubble قادر است لباس‌ها را در دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد به شکل کاملا پاکیزه بشوید که نتیجه آن کاش ۷۰ درصدی انرژی نسبت به قبل خواهد بود. در واقع قابلیت EcoBubble علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی باعث کاهش حجم مواد شوینده در دستگاه شده و همچنین عمر دستگاه را نیز افزایش خواهد داد.

از بین بردن لکه‌های سرسخت با قابلیت Bubble Soak

ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ

از بین بردن لکه جوهر یا لکه چربی روی لباس بسیار دشوار است و معمولا کاربران برای از بین بردن آنها از چرخ‌های طولانی شستشو، مواد شوینده بیشتر و حتی شستشوی دستی استفاده می‌کنند که چنین مواردی باعث آسیب به لباس خواهد شد. در همین راستا ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ به قابلیت Bubble Soak مجهز شده که کاربر با لمس فقط یک دکمه می‌تواند سرسخت‌ترین لکه‌های را از روی لباس‌ها به سادگی پاک کند.

ماشین لباسشویی B1253 سامسونگ

قابلیت Bubble Soak به عنوان یک عملکرد جانبی در چرخه‌های مختلف شستشو محسوب می‌شود که این قابلیت می‌تواند لباس‌ها را به شکل کامل و به مدت ۳۰ دقیقه بیشتر در بین حباب‌ها خیس کند که نتیجه آن سست شدن لکه‌ها و از بین رفتن آسان آنها خواهد بود.

مراقبت از پارچه‌های لطیف

قابلیت کاربردی

برخی از کاربران برای جلوگیری از آسیب دیدن لباس‌های ظریفی مانند پیراهن مهمانی یا لباس یک نوزاد آنها را با دست می‌شویند. در همین راستا سامسونگ برای ماشین لباسشویی B1253 امکانی را فراهم کرده تا این لباس‌ها با آب سرد و عملکرد مکانیکی بسیار ملایم شسته شوند.

در واقع این لباس‌ها با طراحی خاص برجستگی‌های نرم در دیگ الماسی شسته خواهند شد تا از آسیب‌دیدگی پارچه‌های لطیف جلوگیری شود. همچنین دیگ داخلی این ماشین لباسشویی به برآمدگی‌های صاف و الماسی شکل به همراه خروجی‌های ریز آب مجهز شده که مانع گیر افتادن لباس‌ها شده و سالم ماندن آنها را تضمین می‌کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.