تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۱
کد خبر : 73156

با راهکارهای زیست محیطی سامسونگ در حوزه نمایشگرهای تجاری آشنا شوید

با راهکارهای زیست محیطی سامسونگ در حوزه نمایشگرهای تجاری آشنا شوید

با راهکارهای زیست محیطی سامسونگ در حوزه نمایشگرهای تجاری آشنا شویدسامسونگ برای تولید نمایشگرهای تجاری خود راهکارهای زیست محیطی جدیدی را در نظر گرفته که در ادامه با هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.
شرکت س..

با راهکارهای زیست محیطی سامسونگ در حوزه نمایشگرهای تجاری آشنا شوید

سامسونگ برای تولید نمایشگرهای تجاری خود راهکارهای زیست محیطی جدیدی را در نظر گرفته که در ادامه با هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

شرکت سامسونگ اخیرا اعلام کرد برای حفاظت از محیط زیست تدابیر و ابتکارات جدیدی را در نظر گرفته که به واسطه آن محصولات این شرکت کره‌ای از جمله نمایشگرهای تجاری با نوآوری‌های جدیدی تولید خواهند شد تا روی محیط زیست تاثیر کمتری بگذارند. این راهکارهای جدید به عنوان ادامه تلاش‌های سامسونگ برای کاهش رد پای زیست محیطی در تمام محصولات این شرکت محسوب می‌شوند.

راهکارهای زیست محیطی سامسونگ در حوزه نمایشگرهای تجاری

سامسونگ برای رسیدن به چشم‌انداز «با هم برای فردا» در تولید چند مانیتور منتخب و محصولات دیجیتال ساینیج خود از مواد بازیافتی استفاده کرده که باعث کاهش هدر رفت منابع خواهد شد. سامسونگ در حال حاضر برای افزایش گردش منابع و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در مانیتورها و محصولات دیجیتال ساینیج خود به خصوص برای بخش پوشش پشتی آنها بیشتر از قبل از مواد بازیافتی استفاده می‌کند.

سامسونگ مدل‌های مختلف دیجیتال ساینیج نظیر اسمارت ساینیج‌های ۲۰۲۲ خود را طبق استانداردهای جدید این صنعت تولید کرده است؛ محصولاتی که موفق شدند گواهینامه‌های بهبود بهره‌وری انرژی را نیز دریافت کنند. علاوه بر این سامسونگ از سال ۲۰۲۱ تمام محصولات ساینیج خود را با بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست شامل مواد بازیافتی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

نمایشگرهای تجاری

این کمپانی کره‌ای با استفاده از روش پیاده‌سازی سیستم روی یک تراشه (SoC) توانسته در راستای بهبود بهره‌وری و صرفه‌جویی در منابع و انرژی گام بزرگی بردارد؛ در واقع وقتی این سیستم روی مانیتورها و ساینیج‌ها به کار گرفته شود، محتواها بدون نیاز به دستگاه جانبی و با کمترین میزان انرژی نمایش داده خواهند شد و تولید پسماند نیز کاهش پیدا می‌کند. ضمن این که سامسونگ طول عمر محصولات خود را توانسته با بالا بردن دوام آنها افزایش دهد تا تولید پسماند در این بخش نیز به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند.

سامسونگ با اقدامات متعدد خود برای ارتقای بهره‌وری محصولات و کاهش مصرف انرژی موفق به دریافت تاییدیه ENERGY STAR شد. ضمن این که این شرکت به دلیل ارتقای بهره‌وری انرژی و استفاده از پلاستیک بازیافتی در خط تولید دیجیتال ساینیج‌های ۲۰۲۲ (QMB، QHB و QBB) توانست تاییدیه ابزار ارزیابی زیست محیطی محصولات الکترونیکی (EPEAT) را نیز دریافت کند.

نمایشگرهای تجاری

علاوه بر این، سامسونگ نخستین شرکت در این صنعت محسوب می‌شود که موفق به دریافت تاییدیه و برچسب کاهش CO2 از موسسه Carbon Trust شد. در همین راستا موسسه Carbon Trust به ساینیج‌های LCD (LH55QHB)، ساینیج‌های LED (LH012IWA) و نمایشگرهای تجاری (LS34A65) برچسب کاهش CO2 را اعطا کرده است.

نمایشگرهای تجاری

سامسونگ در راستای کاهش پسماندهای دریایی هم توانست ماده جدیدی را با پلاستیک‌های دور ریخته شده در اقیانوس بسازد و از آنها در تولید مانیتور با کیفیت S8 در سال ۲۰۲۲ استفاده کند. این شرکت کره‌ای در رویداد AV News که در ۲۰ اردیبهشت برگزار شد موفق شد به دلیل ابتکارات جهانی و در اولویت قرار دادن محیط زیست در تمام فعالیت‌های خود جایزه نوآوری پایدار را از آن خود کند.

نمایشگرهای تجاری

هیسونگ ها، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ عنوان کرد ما خود را در حفظ محیط زیست متعهد می‌دانیم و تضمین می‌کنیم تمام مدل‌های ساینیج‌های این شرکت با توجه به حفاظت از محیط زیست تولید شدند. وی افزود از این که تلاش‌های ما در حفاظت از محیط زیست دیده می‌شود سپاسگزاریم و سعی داریم در تمام فعالیت‌هایمان اقدامات موثری را برای رسیدن به آینده‌ای پایدار به انجام برسانیم.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.