تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

در این مقاله ضمن بررسی مزایای سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلای شهرکی به معرفی بهترین و لوکس‌ترین شهرک‌های شمال پرداخته‌ایم و به شما بهترین و معتبرترین سایت‌های خریدوفروش املاک را معرفی خواهیم کرد. با بهترین و لوکس‌ترین شهرک‌های شمال آشنا شوید شمال ایران پر از مناطقی است که هرکدام می‌توانند جاذبه‌ای زیبا برای

در این مقاله ضمن بررسی مزایای سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلای شهرکی به معرفی بهترین و لوکس‌ترین شهرک‌های شمال پرداخته‌ایم و به شما بهترین و معتبرترین سایت‌های خریدوفروش املاک را معرفی خواهیم کرد.

با بهترین و لوکس‌ترین شهرک‌های شمال آشنا شوید

شمال ایران پر از مناطقی است که هرکدام می‌توانند جاذبه‌ای زیبا برای فرار از هیاهوی شهر باشند. این مناطق به دلیل طبیعت جذابی که دارند گزینه‌های مناسبی برای ساخت ویلا و ساختن اقامتگاه‌های زیبا هستند. مازندران یکی از استان‌های جذاب شمالی است که در طول سال پذیرای مسافران بسیاری از شهرهای مختلف به‌ویژه تهران است.
شهرک‌های ویلایی در بهترین مناطق مازندران و در خوش آب و هواترین نقاط حومه آن ساخته می‌شوند و بسیاری از تهرانی‌ها شیفته گذراندن وقت در این ویلاها هستند.
در این مقاله می‌خواهیم شما را با لوکس‌ترین شهرک‌های شمال آشنا کنیم، با ما باشید تا باهم از شهرک‌های ویلایی این منطقه دیدن کنیم.

سرمایه‌گذاری در مازندران با خرید ویلاهای شهرکی

منطقه مازندران یکی از مناطق رو به رشد شمال ایران است و در سال‌های اخیر توانسته سرمایه‌گذاران زیادی را برای خرید ویلا جذب کند. این منطقه به دور از ترافیک و شلوغی شهرهای بزرگی مانند تهران است و فضای مناسبی برای اقامت دائم و تعطیلات دارد. چندین شهرک ویلایی بزرگ در سواحل دریای خزر و هم‌چنین در جنگل‌های انبوه این منطقه واقع شده‌اند که از تمامی امکانات تفریحی برخوردار هستند.
سرمایه‌گذاران پس از خرید ویلا در این مجموعه می‌توانند برای رهن و اجاره این نوع ویلا اقدام کرده و پس از مدت کوتاهی درآمد زیادی را از این راه کسب کنند. اغلب ویلاهای لوکس‌ترین شهرک‌های شمال دارای استخر اختصاصی و باغ اختصاصی می‌باشند. معمولاً یک مجموعه ورزشی بزرگ نیز در داخل شهرک‌ها وجود دارد.
این مجموعه‌های ورزشی شامل زمین فوتبال، زمین بسکتبال، زمین تنیس، زمین والیبال، سالن بدن‌سازی مجهز و …است.
امروزه در تمام دنیا با مراجعه به سایت‌های معتبر املاک می‌توانید در کنار مشاهده قیمت ویلا در منطقه دلخواه، به تعداد گزینه خرید شهرک های ویلایی در آن منطقه نیز دسترسی داشته باشید. تمامی ویلاهای موجود در این‌گونه شهرک ها  دارای توضیحات کامل به‌همراه تصاویر هستند و کار خرید مناسب را برای شما ساده‌تر می‌کنند.
در ادامه با هم به چند مورد از معروف‏ترین و لوکس‏ترین شهرک‏های شمال می‎پردازیم:

شهرک خزرشهر

یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران که تاریخ ساخت آن به دوره پهلوی بازمی‌گردد، شهرک خزر شهر است.
این شهرک از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده که بخش شمالی آن در حاشیه دریای خزر و منطقه ساحلی قرار دارد. این بخش به دلیل قرارگیری در جوار دریا متقاضیان بیشتری داشته و درنتیجه ویلاهای آن  نیز به نسبت بخش جنوبی گران‌تر است.

از امکانات شهرک خزرشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساحل اختصاصی سی ساید
  • جت اسکی
  • قایق‌سواری
  • موتورسواری روی شن
  • دوچرخه‌سواری
  • پلاژ مخصوص بانوان
  • زمین فوتبال، والیبال، تنیس
  • زمین مخصوص بازی کودکان

این شهرک یا وسعتی در حدود ۱۲۰ هکتار در بخش شمالی و ۴۸۰ هکتار در بخش جنوبی چندین پارک، رستوران، کافی‌شاپ، سوپرمارکت، فضای مخصوص پیاده‌روی و مرکز خرید را نیز در دل خود جای داده است و درعین‌حال  یکی از امن‌ترین شهرک‌های مازندران است که حفاظت از آن توسط نگهبانان ۲۴ ساعته تأمین می‌شود.

شهرک دریاکنار، بابلسر

شهرک دریاکنار نیز یکی دیگر از شهرک‌های قدیمی و خوش‌نام در مازندران، است. این شهرک در سال ۱۳۳۵ احداث شده و تا به امروز بیش از ۱۸۰۰ ویلا در داخل آن ساخته شده است. شهرکی لوکس و ایمن که می‌توان در آن ویلاهایی با متراژ کمتر از ۶۰۰ متر نیز پیدا کرد. کمترین متراژ ویلاهای لوکس این منطقه متراژی برابر با ۳۰۰متر دارند.
اگر به دنبال خرید ویلای لوکس با امکانات رفاهی متنوع و خاص در شهرکی برند باشید، شهرک دریاکنار انتخاب مناسبی  برای شما است. این شهرک ازنظر معماری، محوطه‌سازی، فضای سبز و امنیت از شهرک‌های برند مازندران به‌حساب می‌آید.
شهرک دریاکنار دارای قوانین خاصی است؛ مثلاً برای خرید، ساخت‌وساز، جابجایی و حتی بازدید از این منطقه باید هماهنگی‌های لازم را با اعضای هیئت‌مدیره شهرک انجام دهید.

با بهترین و لوکس‌ترین شهرک‌های شمال آشنا شوید

شهرک فردوس رویان

شهرک فردوس رویان با قرارگیری در کنار ساحل و فاصله اندکی تا جنگل‌های شمالی، از خاص‌ترین شهرک‌های ویلایی مازندران محسوب می‌شود.این شهرک متمایز و ویژه ازنظر سبک معماری و امکانات در سال ۱۳۴۲ شمسی احداث شده و از دو فاز شمالی (ساحلی) و جنوبی (جنگلی) تشکیل می‌شود.
مساحت کل این شهرک در حدود ۶۰ هکتار است و دو بخش ساحلی و جنگلی آن از طریق یک زیرگذر ماشین‌رو به یکدیگر متصل می‌شوند. ویلاهای موجود در این شهرک از ۱۰۰۰ متر شروع و تا ۲۰۰۰ متر و بالاتر ساخته می‌شوند. بدون اغراق می‌توان گفت که سبک ویلاهای ساخته شده در این شهرک لوکس با ویلاهای اروپایی و کشورهای غربی برابری می‌کند.

با بیش از ۵۰ نگهبان ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته و نظارت سخت‌گیرانه بر رفت‌وآمد جای هیچ حرف و سخنی برای تأمین امنیت این شهرک نمی‌ماند و به دلیل همین تدابیر امنیتی بالا، بسیاری از چهره‌های سرشناس و ثروتمند کشور در شهرک فردوس رویان ویلا دارند.

شهرک امیردشت، کلارآباد

شهرک امیردشت از شهرک‌های برند منطقه مازندران و شمال ایران است. این شهرک زیبا و وسیع درمجموع دارای ۶۸ تا ۷۰ کوچه فرعی و ۲ خیابان اصلی است که دورتادور آن را ویلاهای لاکچری و کاخ‌های لوکس فراگرفته و از بزرگ‌ترین شهرک‌های ساحلی مازندران است که در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار ساخته شد. تا به امروز بیش از ۶۰۰ ویلای لوکس و خاص در این شهرک ساخته شده که اغلب صاحبان آن افراد مشهور و سیاسی ایران هستند.

حداقل متراژ زمین ویلاهای این شهرک از ۱۰۰۰ متر شروع و در بعضی موارد تا ۲۶۰۰ متر نیز می‌رسند. به‌غیراز امکانات منحصربه‌فرد شهرک امیر دشت، بیشتر این ویلاها از امکاناتی قبیل سونا، جکوزی و استخر در داخل ساختمان نیز بهره‌مند هستند. با این تفاسیر، قیمت ویلاهای این شهرک به طرز قابل‌توجهی گران هستند؛ ازاین‌رو می‌توان این شهرک را جزء لوکس‌ترین شهرک‌های شمال برای اقشار ثروتمند دسته‌بندی کرد.

حرف آخر

با کمک بهترین وب‌سایت‌های خرید خانه مانند Zillow و Realtor.com همواره می‌توانید سطح دانش املاک و مستغلات  خود را بالا ببرید و با ابزارها و اطلاعات موردنیاز برای جست‌وجو در هر مرحله از خرید خانه آشنا شوید. برای شروع خرید ویلا در لوکس‌ترین شهرک‌های شمال آماده‌اید؟ حالا می‌توانید این اطلاعات را با بهترین مشاوران املاک در مسترملک مطابقت دهید اما باید مراقبت کلاه‌برداران و سو استفاده‌کنندگانی که ممکن است از ناآشنایی شما با این مناطق استفاده کنند، باشید.

خروج از نسخه موبایل