تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر : 37571

بازی Two Point Hospital و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی Two Point Hospital و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی Two Point Hospital و ۱۰ نکته برای تازه واردها بازی Two Point Hospital یک شبیه ساز بیمارستان است که بر خلاف ظاهر بامزه‌اش، می‌تواند اثر چالش برانگیزی باشد. نکات زیر می‌توانند کار را برای شما آسان‌تر کنند.
بازی Two Point Hospital یک برداشت طنز و شلوغ از مدیریت بیمارستان ارائه می‌دهد و وظایف مختلفی از جمله توجه به سلامتی بیماران و توسعه ساختمان را بر عهده دارید.
این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و دنباله معنوی بازی Theme Hospital به حساب می‌آید که در سال ۱۹۹۷ توانسته بود پرطرفدار ظاهر شود. در این نسخه شبیه ساز، باید یک مرکز پزشکی بزرگ بسازید که شامل چندین بیمارستان می‌شود و توانایی پذیرش صدها بیمار را دارد. از آنجایی که بیمارستان‌ها معمولا فضایی غم انگیز و البته جدی دارند، سازندگان بر روی المان‌های طنز تمرکز بیشتری داشته‌اند تا فضا را کمی ملایم‌تر کنند.
راهنمای بازی Two Point Hospital برای تازه واردها این بازی چندان سخت نیست اما گاهی ممکن است دچار سردرگمی شوید و دقیقا ندانید باید چه کار کرد یا چگونه پیش رفت. بعضی از نکات زیر می‌توانند مشکلات احتمالی شما را برطرف کنند تا مدی..

بازی Two Point Hospital و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی Two Point Hospital یک شبیه ساز بیمارستان است که بر خلاف ظاهر بامزه‌اش، می‌تواند اثر چالش برانگیزی باشد. نکات زیر می‌توانند کار را برای شما آسان‌تر کنند.

بازی Two Point Hospital یک برداشت طنز و شلوغ از مدیریت بیمارستان ارائه می‌دهد و وظایف مختلفی از جمله توجه به سلامتی بیماران و توسعه ساختمان را بر عهده دارید.

این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و دنباله معنوی بازی Theme Hospital به حساب می‌آید که در سال ۱۹۹۷ توانسته بود پرطرفدار ظاهر شود. در این نسخه شبیه ساز، باید یک مرکز پزشکی بزرگ بسازید که شامل چندین بیمارستان می‌شود و توانایی پذیرش صدها بیمار را دارد. از آنجایی که بیمارستان‌ها معمولا فضایی غم انگیز و البته جدی دارند، سازندگان بر روی المان‌های طنز تمرکز بیشتری داشته‌اند تا فضا را کمی ملایم‌تر کنند.

راهنمای بازی Two Point Hospital برای تازه واردها

این بازی چندان سخت نیست اما گاهی ممکن است دچار سردرگمی شوید و دقیقا ندانید باید چه کار کرد یا چگونه پیش رفت. بعضی از نکات زیر می‌توانند مشکلات احتمالی شما را برطرف کنند تا مدیریت بیمارستان آسان‌تر شود.

– فقط در صورت نیاز ساخت و ساز کنید

بازی Two Point Hospital

یک نکته‌ای که همیشه باید در ذهن داشته باشید، این است که ساختمان‌ها را نباید بیش از اندازه بزرگ طراحی کنید. گسترش زودهنگام یک ساختمان، نه تنها سودی ندارد بلکه منجر به ایجاد مشکلات مالی خواهد شد. برای جلوگیری از این اتفاقات، توصیه می‌کنیم تا زمانی که شرایط ایده آل نشده، همه چیز را کوچک، ساده و کم هزینه بسازید.

با پیشرفت در بازی، به تدریج راه حل بعضی از مشکلات را پیدا می‌کنید یا متوجه می‌شوید که بعضی از مسائل را چگونه می‌توان بهتر مدیریت کرد. در آن زمان که تقریبا درک درستی از مکانیک‌ها پیدا کرده‌اید، می‌توانید به ساخت و ساز بیشتر بپردازید و امپراطوری خود را بزرگ‌تر کنید. بعضی وقت‌ها هم ممکن است با یک ساخت و ساز کوچک، بتوان یک مشکل را حل کرد، این کار را انجام دهید تا موضوع مذکور برطرف شود.

– زمان رفت و آمد را به حداقل برسانید

بازی Two Point Hospital

در زمان ساختن بیمارستان، باید به مسائل مهمی همچون ترافیک و نوبت بندی بیماران توجه داشته باشید و از تاثیرات این بخش‌ها آگاه باشید. اگر بیماران به یکدیگر برخورد کنند و نتوانند به راحتی در بیمارستان رفت و آمد داشته باشند، نتیجه‌اش چیزی جز تاخیر نخواهد بود و تاخیر به معنای افزایش تعداد بیماران و تاخیرهای بیشتر است! پس یکی از اولویت‌های شما باید کاهش زمان رفت و آمد باشد.

نظم و ترتیب همیشه نتیجه بخش است؛ توصیه می‌کنیم که بخش‌های بیمارستان را بر اساس نیازهای بیماران طراحی کنید. یعنی هنگامی که بیمار به بیمارستان می‌آید، از زمان ورود و پذیرش، کارهای او به ترتیب انجام شود. برای مثال، می‌توانید اتاق درمان (Treatment Room) را در کنار اتاق تشخیص (Diagnosis Room) قرار دهید. هنگامی که مشکل بیمار مشخص شد، آن‌ها به سرعت وارد اتاق معالجه می‌شوند تا سلامت خود را بدست بیاورند. این گونه مسائل را بدون شک از همان ابتدا نمی‌توانید یاد بگیرید و باید با آزمون و خطا و کسب تجربه، متوجه شوید که چگونه می‌توان یک بیمارستان کارآمدتر طراحی کرد.

– اتاق‌های درمان را جدا کنید

بازی Two Point Hospital

اتاق‌های درمان را بهتر است جدا از اتاق‌های دیگر و در نقاط خاص بسازید. هنگامی که بیماران وارد این اتاق می‌شوند، بدین معناست که در مرحله پایانی درمان قرار گرفته‌اند و پس از آن، می‌توانند بیمارستان را ترک کنند. پس قرار دادن این اتاق در نزدیکی درب خروج، کمک می‌کند تا از ترافیک و حجم شلوغی کم شود، زیرا بیماران بهبود یافته بدون اینکه مزاحم کسی شوند، به سرعت از بیمارستان خارج خواهند شد.

یک ایده دیگر، این است که اتاق‌های درمان را به کلی جدا از ساختمان اصلی بیمارستان بسازید. با این کار، بیماران بهبود یافته حتی در هنگام خروج هم مزاحم کسی نخواهند بود. اگر قصد انجام این کار را دارید، اتاق مذکور را زیاد هم از ساختمان اصلی دور نسازید اما مطمئن شوید که میان بیماران و درب خروج، هیچ مانعی وجود ندارد.

– پیشرفت در بازی

بازی Two Point Hospital

در کنار انجام کارهای روزانه و مدیریت بیمارستان، باید به اهداف مختلف (Career Goals) و تکمیل آن‌ها هم توجه داشته باشید. این کار کمک می‌کند تا محتواهای تازه‌ای باز کنید که در بهبود و گسترش بیمارستان ضروری هستند. این اهداف، جوایز نقدی و امتیازات ارزشمندی نیز به همراه دارند.

حتی با خاموش کردن آتش‌ها یا برطرف کردن بعضی از مشکلات، گاهی به صورت ناخواسته بعضی از اهداف را تکمیل می‌کنید.

– انجام چالش‌ها

بازی Two Point Hospital

انجام چالش‌ها نیز مهم است، زیرا جوایز خوبی ارائه می‌دهند و یک منبع مناسب برای کسب درآمد به حساب می‌آیند. این چالش‌ها معمولا هم ‌راستا با پیشرفت‌های بازیکن هستند و خواسته‌های عجیب و غریبی از شما ندارند.

ناگفته نماند که برای تکمیل بعضی از چالش‌ها باید کمی پول کنار بگذارید، زیرا انجام آن‌ها نیازمند به تعدادی دکتر یا پرستار، یک سطح آموزشی خاص یا یک اتاق بخصوص است. شما البته در نهایت دچار ضرر و زیان نمی‌شوید؛ این چالش‌ها نه تنها بودجه اولیه را جبران می‌کنند بلکه پول بیشتری به حساب شما واریز خواهند کرد.

– اهمیت کادر درمان

بازی Two Point Hospital

هر بیمارستانی به کادر درمان نیاز دارد. در بازی Two Point Hospital خوشبختانه اعضای بیمارستان نیز به کمک شما می‌آیند. اگر مشکلی به وجود بیاید و کاری از دست آن‌ها ساخته باشد، سریعا وارد عمل خواهند شد. بنابر این اگر گاهی پرستاران خود را در حال انجام کارهای خدماتی دیدید، متعجب نشوید.

اما شما می‌توانید پارامترهایی را هم برای خدمه مشخص کنید، اینکه اجازه انجام چه کارهایی را دارند یا ندارند. برای این بخش کمی وقت بگذارید و تنظیمات آن را انجام دهید تا کسی از کار اصلی خود منحرف نشود. همچنین مطمئن شوید تا دکترها و پرستاران، وظایف اصلی خود را در طول روز انجام می‌دهند و کارهای فرعی در اولویت دوم قرار دارند.

– کادر درمان را ناراحت نکنید

بازی Two Point Hospital

باید به نیازهای بیماران توجه داشته باشید اما از آن مهم‌تر، توجه به نیازهای کادر درمان است و باید آن‌ها را همواره راضی نگاه دارید. دکترها یا پرستارانی که خوشحال نیستند، کیفیت کار پایین‌تری دارند و با انجام نادرست امور، اوضاع را خراب‌تر کرده و حتی باعث رضایتی بیشتر می‌شوند.

پس، در پرداخت حقوق نظارت کنید، مطمئن شوید که اعضا استراحت می‌کنند و اگر به چیزی نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهید. برای مثال، شاید به پول نیاز داشته باشند، سعی کنید خواسته‌هایشان را برآورده کنید.

– کمبود کادر درمان، شما را دچار مشکل می‌کند

بازی Two Point Hospital

یکی از راه‌های جلب رضایت کادر درمان، این است که همکاران بیشتری داشته باشند. این مسئله کمک می‌کند تا اگر کسی به استراحت رفت، یک پرستار یا دکتر دیگر وجود داشته باشد که جای او را بگیرد و کار بر روی زمین نماند. پذیرش از بیماران نیز بهتر انجام می‌شود و نیازی نیست که نگران رسیدگی به آن‌ها باشید.

این پایان کار نیست، برای مثال اگر سرایدار اضافی داشته باشید، ساختمان‌ها همیشه تمیز خواهند بود. البته در این زمینه نباید افراطی عمل کنید و دو برابر کردن ناگهانی کادر بیمارستان، یک حرکت اشتباه است اما استخدام چند پرستار یا سرایدار بیشتر، حرکت هوشمندانه‌ای خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

بازی Hitman 3 و ۱۴ نکته برای تازه واردها

– مواظب خراب شدن تجهیزات باشید

بازی Two Point Hospital

یکی دیگر از دلایل استخدام سرایداران متعدد، این است که مطمئن شوید همه تجهیزات درست کار می‌کنند. بعضی از دستگاه‌ها همانند دستگاه تجزیه و تحلیل مایعات پس چند بار استفاده، ممکن است کیفیت و کارایی خود را از دست دهند. اگر به این مسئله رسیدگی نکنید، دستگاه مذکور به طور کامل خراب شده و منفجر می‌شود که نتیجه‌اش آتش سوزی است.

برای جلوگیری از خسارات و تاخیر ناشی از جایگزین کردن دستگاه تخریب شده، بهتر است که از درست کار کردن آن‌ها اطمینان داشته باشید. سرایدارها معمولا در محیط بیمارستان قدم می‌زنند و همه چیز را تمیز می‌کنند اما بهتر است که چند سرایدار را به صورت اختصاصی برای بررسی تجهیزات در نظر بگیرید.

– استامینا و سرعت

بازی Two Point Hospital

مهم‌ترین ارتقا برای کارکنان، استامینای آن‌ها است. کارکنان خسته، مشخصا ناراحت خواهند بود و عملکرد آن‌ها پایین می‌آید. استامینای بالاتر به دکترها و پرستاران اجازه می‌دهد تا برای ساعات طولانی‌تری کار کنند.

اما یک استثناء در این بخش بود وجود دارد و آن سرایداران است. این اشخاص معمولا در حال دویدن هستند تا جایی را نظافت کنند. برای آن‌ها، توصیه می‌کنیم که به جای استامینا، سرعت را ارتقا دهید تا بتوانند کارها را سریع‌تر انجام دهند. این مسئله در رابطه با بیمارستان‌های بزرگ‌تر، اهمیت بیشتری دارد.

این بازی هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. نسخه کامپیوتری بازی را می‌توانید از پلتفرم استیم خریداری کنید.

آیا بازی Two Point Hospital را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبعgamerant-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.