تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
کد خبر : 15921

بازی کال آف دیوتی: وار زون و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی کال آف دیوتی: وار زون و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی کال آف دیوتی: وار زون و ۱۰ نکته برای تازه واردها زنده ماندن و پیروزی در بازی کال آف دیوتی: وار زون (Call of Duty: Warzone) چندان آسان نیست و ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا این کار را راحت‌تر انجام دهید.
بازی کال آف دیوتی: وار زون در واقع بخش بتل رویال بازی مدرن وارفر (Modern Warfare) است که به صورت مستقل و رایگان منتشر شد و تا اینجا توانسته به یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین آثار سبک بتل رویال تبدیل شود. شما در هر نقشه باید با ۱۴۹ بازیکن دیگر رقابت کنید که چالش برانگیز خواهد بود و اگر می‌خواهید از این میدان جنگ جان سالم به در ببرید، باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
بازی کال آف دیوتی: وار زون و ۱۰ نکته برای تازه واردها این بازی به شکلی طراحی شده که هر بازیکن می‌تواند با استراتژی‌های خاص خود پیش برود اما بعضی از این استراتژی‌ها کارآمدتر هستند و ما در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. این نکات، کمک کننده هستند اما در نهایت این مهارت‌های شما است که نجاتتان می‌دهد.
۱۰- در منطقه مناسب بپرید برای موفقیت در هر مسابقه، باید در جای مناسبی مب..

بازی کال آف دیوتی: وار زون و ۱۰ نکته برای تازه واردها

زنده ماندن و پیروزی در بازی کال آف دیوتی: وار زون (Call of Duty: Warzone) چندان آسان نیست و ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا این کار را راحت‌تر انجام دهید.

بازی کال آف دیوتی: وار زون در واقع بخش بتل رویال بازی مدرن وارفر (Modern Warfare) است که به صورت مستقل و رایگان منتشر شد و تا اینجا توانسته به یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین آثار سبک بتل رویال تبدیل شود. شما در هر نقشه باید با ۱۴۹ بازیکن دیگر رقابت کنید که چالش برانگیز خواهد بود و اگر می‌خواهید از این میدان جنگ جان سالم به در ببرید، باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بازی کال آف دیوتی: وار زون و ۱۰ نکته برای تازه واردها

این بازی به شکلی طراحی شده که هر بازیکن می‌تواند با استراتژی‌های خاص خود پیش برود اما بعضی از این استراتژی‌ها کارآمدتر هستند و ما در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. این نکات، کمک کننده هستند اما در نهایت این مهارت‌های شما است که نجاتتان می‌دهد.

۱۰- در منطقه مناسب بپرید

کال آف دیوتی: وار زون

برای موفقیت در هر مسابقه، باید در جای مناسبی مبارزه خود را آغاز کنید؛ در غیر این صورت، شاید در همان دو دقیقه ابتدایی کشته شوید. توصیه ما این است که آغاز آرامی داشته باشید و در مناطق حومه‌ای با خانه‌های کمتر فرود بیایید. بخش شمال غربی نقشه، در نزدیکی سد (Dam) جای مناسبی به نظر می‌رسد، هم لوت خوبی دارد و هم نگران پشت خود نخواهید بود. استادیوم هم جای مناسبی برای پریدن است، لوت مناسبی در آنجا وجود دارد و شما فرصت دفاع کردن از خود در مقابل دیگر تیم‌ها را نیز خواهید داشت.

۹- در جستجوی پول باشید

کال آف دیوتی: وار زون

بر خلاف اکثر عناوین سبک بتل رویال، «پول» نقشی کلیدی در بازی کال آف دیوتی: وار زون دارد. در مناطق مختلف بازی، پول وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توانید چیزهای مختلفی را از ایستگاه‌های خرید، خریداری کنید. از جمله تجهیزات احیای خود (در صورت آسیب دیدن) و همچنین احیای هم‌تیمی‌هایی که کشته شده‌اند. پس هرگز پول را فراموش نکنید و تا آن‌جا که می‌توانید، پول بدست بیاورید. همانند دنیای واقعی، در اینجا هم پول می‌تواند یک فاکتور کاملا تعیین کننده در موفقیت شما باشد. لازم به ذکر است که اگر کشته شوید و دوباره زنده شوید، تمامی پول‌هایی که پس انداز کرده بودید، از بین می‌رود.

۸- به صورت تیمی بازی کنید

کال آف دیوتی: وار زون

شما می‌توانید این بازی را به صورت تک نفره انجام دهید یا حتی در به صورت انفرادی در بخش مسابقات تیمی شرکت کنید که حرکتی دیوانه‌وار است. در این مسابقات، شما در مقابل تیم‌های سه نفره قرار می‌گیرید که از هر نظر، برگ برنده در دست آن‌هاست. آن‌ها نه تنها اسلحه‌های بیشتری در دست دارند و به راحتی می‌توانند شما را محاصره کنند، بلکه حتی اگر یکی از آن‌ها را از پا در بیاورید، دوستانشان او را احیا می‌کنند. حتی اگر هیچ دوستی ندارید که در این بازی به شما بپیوندد، با دو غریبه بازی کنید که بدون شک از حالت انفرادی بهتر است.

۷- تهاجمی بازی کنید

کال آف دیوتی: وار زون

احتمالا فکر می‌کنید که پنهان شدن در ابتدای بازی می‌تواند به نفع شما باشد اما مطمئن باشید که در اولین رویارویی با یک دشمن، کشته خواهید شد. اگر می‌خواهید در این بازی پیروز شوید، باید بهترین اسلحه و تجهیزات را داشته باشید و برای دستیابی به چنین لوت مناسبی، باید در ابتدای کار، تهاجمی باز کنید و در گوشه‌ای منتظر باقی نمانید. بله، پنهان شدن کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری زنده بمانید اما وقتی اسلحه قدرتمندی ندارید، هر مبارزه مساوی با شکست خوردن است. پس، پیش از اینکه پنهان شوید و استراتژی‌های محتاطانه در پیش بگیرید، ابتدا تجهیزات و اسلحه‌های مناسب تهیه کنید.

۶- تنظیمات را تغییر دهید

کال آف دیوتی: وار زون

تنظیمات زیادی در کال آف دیوتی: وار زون وجود دارد که بعضی از آن‌ها شاید تغییر محسوسی در بازی ایجاد نکنند اما بعضی از تغییرات می‌تواند مرز بین پیروزی و شکست باشد. برای کسانی که با دسته بازی می‌کنند، توصیه ما این است که حساسیت را بین ۴ الی ۵ و همچنین ADS را بر روی ۸۰. قرار دهید تا دقت شما در هنگام شلیک کردن بالاتر برود. اگر با این تنظیمات، راحت نیستید، می‌توانید اعداد دیگر را امتحان کنید و ببینید کدام با سبک بازی کردن شما سازگارتر است. صدا نیز در این بازی نقش کلیدی ایفا می‌کند، پس تنظیمات مختلف را امتحان کرده و ببینید از کدام، بهترین نتیجه را دریافت می‌کنید. شنیدن صدای پای دشمن، به شما کمک می‌کند تا هم آماده‌تر باشید و هم آن‌ها را غافل‌گیر کنید.

۵- از جعبه‌های مهمات استفاده کنید

کال آف دیوتی: وار زون

جعبه‌های مهمات (Munitions Boxes) قابل حمل هستند و در زمان‌های حساس، می‌توانید آن‌ها را بر روی زمین قرار بدهید تا همه اعضای تیم از آن استفاده کرده و با کمبود تیر مواجه نشوند. در زمانی که قصد ایستادگی در یک خانه یا یک منطقه را دارید، این جعبه‌های مهمات شما را نجات خواهند داد.

ایستگاه‌های پلیس و فروشگاه‌های اسلحه نیز دارای انبار مهمات هستند که هدف مشابه‌ای را دنبال می‌کنند. بعد از اینکه اسلحه مورد نظر و مناسب خود را پیدا کردید، همیشه به فکر مهمات باشید. به ما اعتماد کنید، شما نمی‌خواهید در حساس‌ترین لحظات بازی و در اوج درگیری، با کمبود تیر رو به رو شوید.

۴- ماموریت‌های فرعی بازی را انجام دهید

کال آف دیوتی: وار زون

انجام ماموریت‌های فرعی داخل بازی (Contracts)، یک راه مناسب برای به دست آوردن پول است. در این ماموریت‌های کوچک، برای مثال شما باید یک منطقه از نقشه را تسخیر کرده، تعدادی جعبه لوت باز نمایید یا یک بازیکن خاص را نابود کنید. بعضی از این ماموریت‌ها، خطرناک هستند (همانند کشتن یک بازیکن دیگر) اما به این نکته توجه داشته باشید که حتی اگر فرد دیگری آن بازیکن مذکور را از بین ببرد، شما جایزه‌اش را می‌گیرید. در کل توصیه می‌کنیم از این ماموریت‌های کال آف دیوتی: وار زون دوری نکنید، زیرا هم پول مناسبی به دست می‌آورید و هم شانس دستیابی به لوت‌های کمیاب را خواهید داشت.

۳- زره اضافی به همراه داشته باشید

کال آف دیوتی: وار زون

شما همیشه می‌توانید ۵ زره اضافه در فهرست آیتم‌های خود نگهداری کنید تا اگر زره شما در مبارزات آسیب دید، آن‌ها را جایگزین کنید. در بعضی از مبارزات شلوغ و در بعضی از لحظات که شانس فرار از میدان جنگ را ندارید، زره اضافی می‌تواند به زنده ماندن شما کمک کند. شما می‌توانید این زره‌ها را در جاهای مختلف پیدا کنید یا از ایستگاه‌های مخصوص، خریداری نمایید. لازم به ذکر است که پوشیدن زره، چند ثانیه طول می‌کشد، پس در معرض تیر دشمنان قرار نگیرید و هوشیار باشید که کسی در اطراف شما نباشد.

۲- آرپی‌جی فوق العاده است

کال آف دیوتی: وار زون

مین‌ها و بمب‌های C4 برای تله گذاشتن، خوب هستند اما آرپی‌جی یک اسلحه بی‌نظیر است که چه هجومی بازی کنید و چه دفاعی، به شما امداد می‌رساند. اگر یک تیم سوار بر کامیون است، شما با شلیک دو آرپی‌جی می‌توانید کامیون را منفجر کرده و آن تیم را به طور کامل منهدم کنید. وسایل نقلیه کوچک‌تر تنها با یک شلیک نابود می‌شوند. تنها مشکل آرپی‌جی این است که مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا گلوله تازه‌ای در آن قرار دهید اما نگران نباشید، هم تیمی‌ها می‌توانند از شما دفاع کنند. این اسلحه را با خود به همراه داشته باشید و به شما قول می‌دهیم که پشیمان نخواهید شد.

۱- کیل استریک‌ها ( Kill Streaks)

کیل استریک‌ها نقش مهمی در بازی کال آف دیوتی: وار زون دارند و البته این بار کمی متفاوت هستند. شما هم می‌توانید از طریق کشتن دشمنان به آن‌ها دست پیدا کنید و هم می‌توانید آن‌ها را خریداری یا پیدا کنید. هر کدام از این کیل استریک‌ها در بازی تاثیرگذار هستند.

برای مثال، پهپاد (UAV) به شما اطلاعات مهمی ارائه می‌دهد و کافی است در بخش‌های پایانی و هنگامی که نقشه کوچک شده، از حمله هوایی (Airstrike) استفاده کنید؛ دشمنان هیچ جایی برای پنهان شدن نخواهند داشت. با استفاده درست از کیل استریک‌ها، ویرانی دشمنان قطعی است.

همچنین مطالعه کنید:

بازی دوم اترنال (Doom Eternal) و ۱۰ نکته برای تازه واردها

بازی کال آف دیوتی: وار زون در همین مدت کوتاه عرضه، موفق شده از مرز ۳۰ میلیون بازیکن عبور کند و به یکی از پرطرفدارترین آثار شرکت اکتیویژن تبدیل شود. این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی، بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز در دسترس است.

نظرات خود را در رابطه با بازی کال آف دیوتی: وار زون با ما در میان بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.