تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 66204

بازی و ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

بازی و ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که به واسطه یک بازی با همین نام به وجود آمده است. این بازی در طول چند ماه گذشته توانسته شهرت بسیار زیادی را به دست آورد و به واسطه درآمدی که این بازی به کاربران خود می دهد شهرت این بازی چند …

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که به واسطه یک بازی با همین نام به وجود آمده است. این بازی در طول چند ماه گذشته توانسته شهرت بسیار زیادی را به دست آورد و به واسطه درآمدی که این بازی به کاربران خود می دهد شهرت این بازی چند برابر شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ارز دیجیتال ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی و بازی آن بپردازیم.

بررسی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

بازی اکسی اینفینیتی در تاریخ مارس سال ۲۰۱۸ به صورت کامل عرضه شده و پس از گذشت مدت زمانی این بازی تصمیم گرفت تا به ازای بازی کردن کاربران به آنها مقداری توکن SLP بدهد. البته باید بگوییم که در آن زمان این بازی ارز دیجیتال مخصوص خود یعنی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را داشت اما به ازای بازی کردن کاربران به آنها توکن SLP می داد. پس از گذشت تقریبا دو سال یعنی در سال ۲۰۲۰ این بازی تا حد بسیار زیادی شهرت پیدا کرد به گونه‌ای که بسیاری از افراد از کار خود در دنیای واقعی دست کشیدند و به انجام این بازی پرداختند و نکته‌ای که باید بگوییم این است که این بازی دارایی بسیاری از افراد را افزایش داد.

در رابطه با حجم بازار این ارز دیجیتال باید بگوییم که این ارز چیزی در حدود هفت میلیارد و چهارصد میلیون دلار می ‌باشد و در بازار این ارز چیزی در حدود سیصد و پنجاه و شش میلیون دلار به طور روزانه تراکنش انجام می‌شود که این رقم بسیار مناسبی می باشد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۸ ساخته شد مرکز اصلی این ارز دیجیتال در کشور ویتنام می‌باشد و تیم سازنده آن یک تیم ۲۵ نفره می باشد که ۵ نفر از آنها شخصیت ‌های بسیار مهمی هستند که این پنج شخصیت جفری زیرلین، اندی هو، تو دوان، الکساندر لئونارد لارسن و ترونگ تهان نگوین می باشند.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال تتر

بررسی کاربرد های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

در حالت کلی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی دارای دو کاربرد بسیار مهم می باشد که یکی از آنها سرمایه ‌گذاری بر روی آن است و هنگامی که شما بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید مطمئناً در چند ماه سود عالی را کسب خواهید کرد. یکی دیگر از کاربرد های این ارز دیجیتال این است که شما با استفاده از این ارز می توانید آیتم های درون بازی اکسی اینفینیتی را خریداری کنید و با استفاده از آنها به بازی کردن بپردازید. اگر بخواهیم به گونه دیگری این موضوع را بیان کنیم باید بگوییم که این ارز دیجیتال لازمه بازی کردن در بازی اکسی اینفینیتی می باشد و شما بدون این ارز دیجیتال نمی توانید بازی را شروع کنید.

ارز اکسی اینفینیتی

بررسی امنیت ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی بر روی بلاک چین اتریوم پایه ‌گذاری شده است و همچنین از سیستم اثبات کار یا Proof of Stake بهره می‌ برد و به این دلیل این ارز دیجیتال از امنیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. یکی دیگر از دلایلی که امنیت این ارز دیجیتال بالا می باشد این می باشد که این ارز دیجیتال از پروتکل ‌های پیروی می‌کند که بسیار پیشرفته می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که هیچ شخصی نمی‌تواند در آنها دست ببرد و همچنین این ارز از رمزنگاری هایی برخوردار است که به گونه ای برنامه ریزی شده اند تا امنیت آن را به بالاترین حد ممکن برسانند.

” صرافی کوینی‌فا سامانه آنلاین در زمینه خرید و فروش رمز ارزها و پرفکت مانی است ما در کوینی‌فا تمام تلاشمان را می کنیم تا منصفانه ترین و کمترین کارمزد  رو برای خرید و فروش ارز دیجیتال و پرفکت مانی در اختیار کاربران عزیز قرار بدهیم.”

نحوه خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

اگر شما می‌ خواهید بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید و می خواهید که این ارز را خریداری کنید باید از یک صرافی استفاده کنید. در بین صرافی هایی که وجود دارد شما می توانید از صرافی هایی مانند بایننس کوین و کوین بیس استفاده کنید، این صرافی ها از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین امکانات بسیار زیادی را در خود جا داده‌اند که بسیاری از کارها را برای شما راحت خواهند کرد و همچنین این صرافی ها مورد تایید بسیاری از متخصصان حوزه ارز های دیجیتال می باشند. پس از اینکه شما صرافی مورد نظر خود را پیدا کردید یا یکی از صرافی های معرفی شده را انتخاب کردید باید درون آن صرافی یک حساب کاربری بسازید و پس از اینکه آن حساب کاربری را ایجاد کردید باید آن حساب را احراز کنید که مراحل احراز کردن در صرافی های مختلف متفاوت می باشد. پس از اینکه حساب خود را احراز کردید علاوه بر اینکه قابلیت ‌های بسیار بیشتری برای شما فعال می شود شما می توانید حساب خود را تا مقدار بیشتری شارژ کنید و به راحتی هر نوع ارز دیجیتال از جمله ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را خریداری کنید.

بهترین راه برای نگهداری ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

در حالت کلی شما برای نگهداری از ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی دو راه پیش رو دارید یکی از این راه ها این می باشد که این ارز را در کیف پول همان صرافی که خریداری کرده اید نگه دارید و یا از کیف پول های دیگر استفاده کنید که در حالت کلی پیشنهاد می ‌شود تا از کیف پول های مطمئن استفاده کنید زیرا کیف پول های صرافی ها نسبت به کیف پول های سخت افزاری یا نرم افزاری از امنیت کمتری برخوردار هستند. در بین کیف پول های موجود شما می توانید از کیف پول های نرم افزاری تراست ولت، متامسک و اتمیک ولت استفاده کنید که این کیف پول ها علاوه بر اینکه سرعت و امنیت بسیار بیشتری دارند از امکانات بسیار زیادی نیز برخوردار هستند. علاوه بر آن این کیف پول ها از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار می باشند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هر شخصی با کمترین دانش بتواند از آنها استفاده کند و همچنین این کیف پول ها به طور رایگان عرضه شده اند و شما می توانید به راحت ترین شکل ممکن آنها را دانلود کنید. البته باید به این نکته مهم اشاره کنیم که اگر شما می‌خواهید این کیف پول ها را بر روی اندروید نصب کنید حتما آنها را از وبسایت اصلی‌شان دانلود کنید.

منبع: کوینی فا سامانه خرید و فروش وب مانی ، پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.