تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کد خبر : 15476

بازی های پیشنهادی گجت نیوز برای نوروز ۱۳۹۹

بازی های پیشنهادی گجت نیوز برای نوروز ۱۳۹۹

بازی های پیشنهادی گجت نیوز برای نوروز ۱۳۹۹ بیایید کمی بازی کنیم! تصور می‌کنم طی هفته‌های اخیر به این نتیجه رسیده‌ایم با وجود تمام معاصی و نگرانی‌هایی که داریم، همیشه اوضاع می‌تواند بدتر شود و این درسی بود که ویروس کرونا به ما یاد داد. در گجت نیوز تصمیم گرفتیم لیستی از بازی های پیشنهادی برای موبایل، پی سی و کنسول‌ها آماده کنیم تا در این روزها که مجبوریم بیشتر در خانه بمانیم و به نوعی در یک قرنطینه خانگی به سر می‌بریم، به تنهایی یا به همراه عزیزانتان سرگرم شوید و لذت ببرید.
باور کنید این روزها هیچ‌چیز به اندازه اینکه چند ساعتی با دوستانتان FIFA یا PES بازی کنید لذت ندارد! در انتخاب بازی های پیشنهادی گجت نیوز برای ایام نوروز ۱۳۹۹ دو نکته را مد نظر قرار داده‌ایم، نخست از معرفی آثاری که همه با آن‌ها آشنا هستیم مانند بازی‌های ورزشی، کال آف دیوتی موبایل و… صرف نظر کرده‌ایم و دوم اینکه آثاری را انتخاب کرده‌ایم که در کنار مفرح بودن بتوان آن‌ها را به صورت چند نفره یا آنلاین هم تجربه کرد تا در صورت امکان با دوستان یا اعضای خانواده‌تان به تجربه برخی از این آثار بنشینید.
شایان به ذکر ا..

بازی های پیشنهادی گجت نیوز برای نوروز ۱۳۹۹

بیایید کمی بازی کنیم! تصور می‌کنم طی هفته‌های اخیر به این نتیجه رسیده‌ایم با وجود تمام معاصی و نگرانی‌هایی که داریم، همیشه اوضاع می‌تواند بدتر شود و این درسی بود که ویروس کرونا به ما یاد داد. در گجت نیوز تصمیم گرفتیم لیستی از بازی های پیشنهادی برای موبایل، پی سی و کنسول‌ها آماده کنیم تا در این روزها که مجبوریم بیشتر در خانه بمانیم و به نوعی در یک قرنطینه خانگی به سر می‌بریم، به تنهایی یا به همراه عزیزانتان سرگرم شوید و لذت ببرید.

باور کنید این روزها هیچ‌چیز به اندازه اینکه چند ساعتی با دوستانتان FIFA یا PES بازی کنید لذت ندارد! در انتخاب بازی های پیشنهادی گجت نیوز برای ایام نوروز ۱۳۹۹ دو نکته را مد نظر قرار داده‌ایم، نخست از معرفی آثاری که همه با آن‌ها آشنا هستیم مانند بازی‌های ورزشی، کال آف دیوتی موبایل و… صرف نظر کرده‌ایم و دوم اینکه آثاری را انتخاب کرده‌ایم که در کنار مفرح بودن بتوان آن‌ها را به صورت چند نفره یا آنلاین هم تجربه کرد تا در صورت امکان با دوستان یا اعضای خانواده‌تان به تجربه برخی از این آثار بنشینید.

شایان به ذکر است این فهرست رتبه‌بندی ندارد و هیچ بازی بر دیگری در آن ارجحیت داده نشده و شما متناسب با سلیقه و پلتفرمی که در اختیار دارید می‌توانید بازی دلخواهتان را انتخاب کنید. در انتهای مطلب نیز اسم پنج بازی، جدای از آثار معرفی شده در لیست را ذکر کرده‌ایم که بد نیست آن‌ها را هم تجربه کنید.

بازی های پیشنهادی

بازی ریمن مینی نسخه جمع‌وجو، اما جذابی در سری Rayman به شمار می‌رود

بازی Rayman Adventures یا بازی Rayman Mini – برای موبایل

وقتی قرار شد چنین مطلبی بنویسم، با کنار هم قرار دادن کلمات نوروز، بازی، دورهمی و خانواده اولین اثاری که برای تجربه کردن به ذهنم رسید، چند نسخه از سری بازی‌های ریمن بود. خوش‌بختانه شما بر روی تمام پلتفرم‌های رایج می‌توانید حداقل چند عنوان از این بازی‌های اکشن-پلتفرمر جذاب را تجربه کنید. دارندگان دستگاه‌های اندرویدی تنها می‌توانند به سراغ بازی Rayman Adventures بروند که بعد از گذشت چند سال از انتشارش کماکان سرزنده و جذاب است، اما اگر از محصولات آیفون استفاده می‌کنید، می‎توانید سری به بازی Rayman Mini نیز بزنید که چندی پیش به صورت انحصاری برای iOS منتشر شد و تجربه‌ای شبیه و حتی بهتر از ریمن ادونچر ارائه می‌دهد.

اگر بر روی موبایل دنبال یک بازی جذاب، خوش رنگ و لعاب و موزیکال هستید، تصور می‌کنم Rayman Adventures بهترین انتخاب ممکن باشد و اگر به اپل آرکید هم دسترسی دارید، بد نیست به تجربه Rayman Mini نیز بپردازید.

بازی های پیشنهادی

بازی Rayman Legends – برای پی سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، Wii U و نینتندو سوئیچ

طی چند سال اخیر شاهد بازی‌های پلتفرمر جذاب و هنری همچون Ori and the Blind Forest بوده‌ایم، اما اگر قرار باشد تنها یک انتخاب از میان بازی‌های پلتفرمر برای یک تجربه دورهمی و چند نفره داشته باشیم، احتمالا بازی ریمن لجندز بهترین گزینه باشد. Rayman Legends نسخه تکامل‌یافته بازی قبلی این مجموعه یعنی Rayman Origins بوده که در بسیاری از جهات پیشرفت‌هایی قابل توجه داشته است و گیم‌پلی آن براساس موسیقی و خلق دنیایی مفرح بنا شده است. تا ۴ بازیکن می‌توانند به صورت آفلاین و همزمان به انجام این بازی مشغول شوند، همچنین قسمت آنلاین این بازی در دسترس بوده و تنها با متصل کردن دستگاه خود به اینترنت و رفتن به بخش آنلاین در بازی، می‌توانید با بازیکنان بسیاری از سراسر دنیا رقابت کنید.

بازی های پیشنهادی

بازی Super Meat Boy – برای پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰ و Wii U

دارک سولز بازی‌های دو بعدی! این بهترین اسمی است که می‌توان برای بازی سوپر میت بوی انتخاب کرد. این ساخته Team Meat و Blitworks یک بازی دو بعدی خاص بوده که در آن ممکن است بیشتر از هر بازی دیگری کشته شوید، اما هیچ‌وقت از ادامه دادن آن دل سرد نخواهید شد! بازی طراحی مراحل و چالش‌های درجه یکی دارد و به همین خاطر سختی ظالمانه آن در مجموع دوست‌داشتنی و سرگرم کننده به نظر می‌رسد. سوپر میت بوی از میان لیست بازی های پیشنهادی ما بیشتر به بازیکنانی توصیه می‌شود که به دنبال یک اثر سبک و جذاب برای روزهای ابتدایی بهار هستند که حسابی آن‌ها را به چالش بکشد.

بازی های پیشنهادی

بازی کال آف دیوتی وارزون جدیدترین اثر در میان بازی های پیشنهادی حاضر در این فهرست است

بازی Call Of Duty: Warzone – برای پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

شاید با دیدن این بازی سریع بگویید پس پابجی کجاست؟ همین پرسش نشان می‌دهد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG نیازی به معرفی در این مطلب ندارد، درنتیجه اجازه بدهید به سراغ یک بازی جدید در سبک بتل رویال برویم. کال اف دیوتی وارزون یک بازی کاملا رایگان بتل رویال است که در آن تا ۱۵۰ بازیکن می‌توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند. Warzone در واقع بخش بتل رویال بازی Call Of Duty: Modern Warfare محسوب می‌شود و اگر شما این بازی را در اختیار داشته باشید، تنها با دانلود ۱۵ تا ۲۰ گیگابایت می‌توانید شروع به تجربه وارزون کنید، اما اگر Modern Warfare را ندارید و می‌خواهید به صورت مستقل کال آف دیوتی وارزون را دانلود و تجربه کنید، باید چیزی بین ۸۰ تا ۱۰۰ گیگابایت از فضای هارد خود را به این اثر اختصاص دهید!

Warzone دارای دو بخش تحت نام‌های بتل رویال و غارت (Plunder) است. حالت اول که برای دوست‌داران بازی‌هایی همچون پابجی، Apex Legends و… کاملا آشناست و در آن بازیکنان در قالب تیم‌های ۳ نفره در نقشه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و به مرور به واسطه گازهای سمی محیط نقشه کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا شاهد رقابتی سخت‌تر و نفس‌گیرتر باشیم و تیمی که بتواند در پایان مسابقه زنده بماند برنده است. اما در حالت غارت (Plunder) سبک رقابت شما با سایر بازیکنان کاملا متفاوت است و در آن با لوت کردن جعبه‌ها، دزدی از سایر بازیکنان، جمع‌آوری بیشتر پول و مهمات و مواردی از این دست باید به موفقیت برسید. در این بخش قراردادهای زیادی برای انجام وجود دارد، به عنوان مثال در قرارداد Scavenger ملزم می‌شوید به سراغ بازکردن جعبه‌هایی خاص بروید یا در Recon می‌بایست به مراقبت از مکانی خاص بپردازید و پایگاهتان را حفظ کنید.

بازی های پیشنهادی

بازی Mortal Combat – برای موبایل

تا به امروز تجربه تمام مورتال کمبت‌ها برای دوست‌داران بازی‌های مبارزه‌ای لذت بخش بوده است. اگر شما از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید ولی در حال حاضر پلتفرم مناسبی برای تجربه Mortal Combat 11 یا سایر نسخه‌های جدید این سری ندارید، لازم نیست خیلی افسوس بخورید؛ زیرا استودیو NetherRealm و برادران وارنر نسخه موبایل مورتال کمبت را چند سال قبل منتشر کردند که هنوز هم جذاب و دوست‌داشتنی است و اگر تا امروز این اثر را تجربه نکرده‌اید، ایام نوروز بهترین فرصت است تا با تلفن همراه خود سفری به دنیای خشن این سری بازی داشته باشید. اغلب گوشی‌های میان‌رده امروزی توان پردازش مطلوب این بازی را دارند، درنتیجه لازم نیست خیلی نگران این مورد باشید. همچنین شایان به ذکر است این اثر برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

سایر بازی های پیشنهادی گجت نیوز برای ایام نوروز ۱۳۹۹

  • بازی Leo’s Fortune – برای موبایل
  • بازی This War of Mine – برای پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، اندروید و iOS
  • بازی Her Story – برای پی سی، اندروید و iOS
  • بازی Limbo – برای پی سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، اندروید و iOS
  • بازی Vector – برای موبایل

نظر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟ بازی های پیشنهادی شما برای این ایام کدامند؟ نظرات خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.