تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۴۲
بازی محبوب Destiny به اندروید و آیفون می‌آید

بازی محبوب Destiny به اندروید و آیفون می‌آید ظاهراً استودیو بازیسازی Bungie در حال توسعه نسخه موبایل بازی Destiny است. دستینی یک بازی چندنفره متمرکز روی شخصیت خواهد بود. گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو بازیسازی بانجی طی دو سال گذشته مشغول ساخت نسخه موبایل بازی محبوب Destiny بوده است. این گزارش که توسط

بازی محبوب Destiny به اندروید و آیفون می‌آید

ظاهراً استودیو بازیسازی Bungie در حال توسعه نسخه موبایل بازی Destiny است. دستینی یک بازی چندنفره متمرکز روی شخصیت خواهد بود.

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو بازیسازی بانجی طی دو سال گذشته مشغول ساخت نسخه موبایل بازی محبوب Destiny بوده است. این گزارش که توسط The Game Post منتشر شده نشان می‌دهد که بانجی با همکاری یک شرکت چینی به نام NetEase مشغول توسعه این بازی بوده است. ظاهراً یکی از کارمندان این شرکت چینی در صفحه LinkedIn خودش فاش کرده که برای ساخت یک بازی FPS موبایل، مشغول همکاری با استودیو بازیسازی Bungie بوده است.

نسخه موبایل بازی دستینی در واقع هیچ ارتباطی با Destiny 2 ندارد و به عنوان یک بازی مستقل ارائه خواهد شد. بعد از اینکه بانجی در سپتامبر ۲۰۲۱ درخواست استخدام چند نیروی کار مرتبط با این پروژه را ارائه کرد و در ماه آوریل امسال هم به دنبال استخدام یک مهندس پلتفرم موبایل بود، تقریباً مشخص شد که پروژه بازی دستینی موبایل واقعیت دارد.

هیچوقت خود توسعه‌دهنده این موضوع را تأیید نکرد و علیرغم اینکه از زمان عرضه بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ مدت زمان زیادی می‌گذرد، اما مشخص بود که بانجی مشغول کار روی پروژه‌ای است. اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست و فقط می‌دانیم که آن یک بازی چندنفره با تمرکز روی یک شخصیت اصلی است و عناصر RPG هم در آن هستند. گرچه بانجی خیلی روی درز نکردن اطلاعات بازی موبایل جدید خودش سخت‌گیری می‌کند، اما احتمالاً به زودی اطلاعات جدیدی از آن را به دست بیاوریم.

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل