تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 39628

بازگشت چند بالگرد تعمیر شده هلال احمر به چرخه عملیات

بازگشت چند بالگرد تعمیر شده هلال احمر به چرخه عملیات

بازگشت چند بالگرد تعمیر شده هلال احمر به چرخه عملیات رییس جمعیت هلال‌ احمر اعلام کرد : بزودی چند فروند بالگرد تعمیرشده هلال احمر به چرخه عملیات باز خواهند گشت.
به گزارش ایسنا، کریم همتی در حاشیه حضو..

بازگشت چند بالگرد تعمیر شده هلال احمر به چرخه عملیات

بازگشت چند بالگرد تعمیر شده هلال احمر به چرخه عملیات

رییس جمعیت هلال‌ احمر اعلام کرد : بزودی چند فروند بالگرد تعمیرشده هلال احمر به چرخه عملیات باز خواهند گشت.

به گزارش ایسنا، کریم همتی در حاشیه حضور در سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت انبارهای امدادی گفت:‌ اقلام ۱۶ گانه مخصوصا چادر برای انبارها خریداری شده است تا در امر امدادرسانی بهتر عمل کنیم، همانطور که می‌دانید دربحران های داخلی و خارجی اخیر جمعا شش هزار چادر از انبارها خارج شد که تاکنون کمتر از ۲۰-۳۰ درصد این تجهیزات جایگزین شده و ما باید این اقلام را جایگزین کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور کلی وضعیت انبارها در شرایط بهتری نسبت به قبل قرار دارد، گفت:‌اما با وجود خریدهایی که انجام شده هنوز نیازهایی وجود دارد. برخی از اقلام خریداری شده نیز هنوز وارد انبارها نشده است.

همتی با بیان اینکه لجستیک امدادی جمعیت هلال احمر در جریان سیل و سایر حوادث اخیر آسیب دیده‌، گفت:‌ مبلغ قابل توجهی را برای تعمیرات خودروهای آسیب دیده اختصاص دادیم، اما باز هم تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم که امیدواریم دولت در این زمینه به ما کمک کند.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به وضعیت ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر گفت:‌ در زمان زلزله بم دو فروند بالگرد داشتیم که الان تعداد آن به ۲۴ فروند رسیده است. البته با توجه به آسیب‌دیدگی این بخش مهم از جمعیت که به نوعی بازوی توانمند هلال احمر به حساب می‌آید، با تلاش همکاران ما در شرکت نوید و سازمان امدادونجات سه فروند بالگرد اورهال شد و تا ماه پیش رو چند فروند بالگرد دیگر هم به چرخه عملیات باز می‌گردند.

وی با اشاره به خرید بالگرد جدید نیز گفت:‌تقریبا در این حوزه، چیزی کمتر از مبلغ خرید بالگردها برای تعمیر بالگردها هزینه شده است.

همتی همچنین از آزادراه تهران – قم و محل استقرار پایگاه‌ها و عوامل هلال احمر نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.