ایلان ماسک توییتر را با پارک بازی اشتباه گرفته است؛ چیزهای احمقانه‌ای در راه است! ایلان ماسک که اخیراً دردسرهای زیادی را در توییتر به وجود آورده، اعلام کرده که این شروع کار است و حتی چیزهای احمقانه بیشتری را خواهید دید! ایلان ماسک در روزهای گذشته غوغایی در توییتر به پا کرده و با

ایلان ماسک توییتر را با پارک بازی اشتباه گرفته است؛ چیزهای احمقانه‌ای در راه است!

ایلان ماسک که اخیراً دردسرهای زیادی را در توییتر به وجود آورده، اعلام کرده که این شروع کار است و حتی چیزهای احمقانه بیشتری را خواهید دید!

ایلان ماسک در روزهای گذشته غوغایی در توییتر به پا کرده و با تصمیمات بی‌نظم و قاعده خود، همه را از کاربران گرفته تا کارمندان سردرگم کرده است؛ از اخراج گسترده کارمندان و درخواست بازگشت از آن‌ها تا اعلام ممنوعیت مطلق دورکاری طی اولین ایمیل به کارمندان. او حالا پس از اضافه شدن قابلیتی جدید به توییتر و حذف بلافاصله آن، اظهار داشته است که کاربران در آینده کارهای «احمقانه» زیادی را از این شبکه اجتماعی خواهند دید؛ البته چیز دیگری جز این از مدیرعامل پرحاشیه اسپیس ایکس و تسلا انتظار نمی‌رود!

اخیراً طی جدیدترین بروزرسانی توییتر علامت «رسمی» (Official) برای برخی از حساب‌های کاربری منتخب به نمایش در آمد. به عنوان مثال، نخست وزیر هند نارندرا مودی یکی از افراد منتخبی بود که از این علامت برخوردار شده بود. با وجود این، فقط چند ساعت بیشتر طول نکشید تا این علامت ناگهان ناپدید شود.

ایلان ماسک هم به رسم همیشه برای ارائه توضیحات لازم به توییتر آمد و در جواب به توییت یوتیوبر آمریکایی Marques Brownlee رسماً حذف این علامت را تایید کرد. بعد از آن، طی توییت دیگری از وضعیت چند ماه آینده این شبکه اجتماعی خبر داد:

لطفاً توجه داشته باشید که توییتر طی ماه‌های آینده کارهای احمقانه زیادی انجام خواهد داد. ما چیزهایی را که کارآمدند نگه می‌داریم و آن‌هایی را هم که نیستند، تغییر می‌دهیم.

همچنین بخوانید:رئیس جمهور آمریکا: توئیتر بستری برای انتشار دروغ است

توییتر روز چهارشنبه 18 آبان اعلام کرد که با راه‌اندازی سرویس 8 دلاری توییتر بلو، یک علامت «رسمی» برای حساب‌های مشخصی از جمله حساب‌های متعلق به رسانه‌های عمده و دولت‌ها در نظر می‌گیرد. ضمناً یکی از مسئولان توییتر شفاف‌سازی کرد که تمام حساب‌های تاییدشده این علامت را کسب نمی‌کنند و امکان خرید آن هم وجود ندارد. او همچنین اشاره کرد که حساب‌های دولت‌ها، شرکت‌های تجاری، شرکای تجاری، رسانه‌های عمده، ناشران و برخی از چهره‌های عمومی علامت رسمی را دریافت می‌کنند.

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل