تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 586731

ایلان ماسک با سینک دستشویی وارد دفتر توییتر شد!

ایلان ماسک با سینک دستشویی وارد دفتر توییتر شد!

ایلان ماسک با سینک دستشویی وارد دفتر توییتر شد! ایلان ماسک اخیراً وارد دفتر توییتر شد، اما مثل همیشه نه بدون دردسر. این کارآفرین معروف با یک سینک دستشویی به استقبال اعضای توییتر رفته است! کمی بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ایلان ماسک قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید توییتر را تا انتهای هفته

ایلان ماسک با سینک دستشویی وارد دفتر توییتر شد!

ایلان ماسک اخیراً وارد دفتر توییتر شد، اما مثل همیشه نه بدون دردسر. این کارآفرین معروف با یک سینک دستشویی به استقبال اعضای توییتر رفته است!

کمی بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ایلان ماسک قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید توییتر را تا انتهای هفته جاری می‌بندد، این کارآفرین 51 ساله پرحاشیه به همراه یک سینک دستشویی وارد ساختمان توییتر در سان فرانسیسکو شد. او ویدیویی از این صحنه را هم در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد و نوشت «ورود به دفتر مرکزی توییتر – بگذارد کاملاً فهمیده شود! (Sink in)». همان‌طور که احتمالاً تا به اینجا متوجه شده‌اید، او به نوعی با کلمه سینک بازی کرده است.

ایلان ماسک همچنین در قسمت بیوی حساب توییتر خود «رئیس توییت» (Chief Twit) را قرار داده است. به گزارش بلومبرگ، بانک‌های دخیل در خریداری توییتر به تازگی توافق اعتباری نهایی را آماده کرده‌اند و در مرحله امضای مدارک قرار دارند. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس هم وعده پرداخت 46.5 میلیارد دلار از طریق ارزش سهام و قرض را برای این معامله داده است که قیمت 44 میلیارد دلاری و هزینه‌های نهایی معامله را پوشش می‌دهد.

تعدادی از بانک‌ها نظیر مورگان استنلی و بانک آمریکا به پرداخت 13 میلیارد دلار وام برای این معامله متعهد شده‌اند و سرمایه‌گذارانی مثل هم‌بنیانگذار اوراکل لری الیسون و شاهزاده سعودی ولید بن طلال روی هم رفته مبلغ 7.1 میلیارد دلار را تامین خواهند کرد. ایلان ماسک اوایل مهرماه اعلام کرد که همان پیشنهاد اولیه خود را دوباره پیگیری می‌کند و بعد از آن، توییتر تصمیم به اقدام قانونی علیه او به خاطر بازگشت به معامله گرفت.

ایلان ماسک و توییتر

همچنین بخوانید:ایلان ماسک: اینترنت ماهواره ای اوکراین را قطع نمیکنم، حتی اگر ضرر کنم

درحالی که خرید توییتر در مراحل نهایی به سر می‌برد، ایلان ماسک ظاهراً تعدیل نیروی تیم توییتر و اخراج 5500 نفر از کارکنان آن را در نظر دارد تا از این راه، به مجموع بهره‌وری کارکنان اضافه کند. گذشته از این، موضوع ربات‌ها و حساب‌های کاربری ساختگی توییتر یکی از دلایل کشمکش بین مدیران این شبکه اجتماعی و ماسک به حساب می‌آید و این کارآفرین سرشناس هدف از حذف این نوع حساب‌ها دارد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.