تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر : 586488

ایلان ماسک از فعال شدن اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران خبر داد

ایلان ماسک از فعال شدن اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران خبر داد

ایلان ماسک از فعال شدن اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران خبر داد ایلان ماسک، موسس تسلا و اسپیس ایکس در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر، از فعال شدن اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران خبر داده است. مدتی است که خبر ورود اینترنت ماهواره ای استارلینک به ایران به گوش می‌رسد و

ایلان ماسک از فعال شدن اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران خبر داد

ایلان ماسک، موسس تسلا و اسپیس ایکس در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر، از فعال شدن اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران خبر داده است.

مدتی است که خبر ورود اینترنت ماهواره ای استارلینک به ایران به گوش می‌رسد و در این مدت اخبار ضد و نقیضی درباره امکان استفاده از استارلینک در کشورمان منتشر شده بود. ایلان ماسک با دریافت مجوز از وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد اینترنت Starlink را در ایران ارائه می‌کند؛ اما پس از آن خبر خاص دیگری منتشر نشد و خیلی‌ها هم اظهار نظر کردند که ایرانی‌ها امکان اتصال به استارلینک را نخواهند داشت.

با این حال اکنون خود ایلان ماسک از فعال شدن اینترنت استارلینک در ایران خبر داده است. امروز یکی از کاربران در توییتر از ایلان ماسک پرسید که آیا آمار و اطلاعاتی درباره کاربران استارلینک در ایران دارد؟ موسس تسلا و اسپیس ایکس و ثروتمندترین مرد جهان در پاسخ به سوال این کاربر اعلام کرد چند ترمینال فعال در ایران وجود دارد.

البته ایلان ماسک توضیح بیشتری در این رابطه ارائه نکرد و مشخص نیست تعداد کاربران و وضعیت اتصال به استارلینک در کشورمان چگونه است و هیچ آمار دقیقی در این خصوص وجود ندارد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.