تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
کد خبر : 585509

ایران خودرو از 11 رنگ جدید برای محصولات خود رونمایی کرد

ایران خودرو از 11 رنگ جدید برای محصولات خود رونمایی کرد

ایران خودرو از 11 رنگ جدید برای محصولات خود رونمایی کرد 11 رنگ جدید برای محصولات ایران خودرو در نظر گرفته شده و به زودی شاهد عرضه آنها در خیابان های شهر خواهیم بود. فهرست رنگ ها را با هم ببینیم. طبق صحبت‌های معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی ایران خودرو، قرار است 11 رنگ

ایران خودرو از 11 رنگ جدید برای محصولات خود رونمایی کرد

11 رنگ جدید برای محصولات ایران خودرو در نظر گرفته شده و به زودی شاهد عرضه آنها در خیابان های شهر خواهیم بود. فهرست رنگ ها را با هم ببینیم.

طبق صحبت‌های معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی ایران خودرو، قرار است 11 رنگ جدید به مجموع رنگ‌های محصولات این شرکت اضافه شود. محمد شفیعی نژاد همچنین بیان داشته در حال حاضر ایران خودرو توانایی تولید خودرو با 20 فام رنگ را دارد و در آینده‌ای نزدیک مشتریان می‌توانند خودروی خریداری شده را با هر رنگی که بخواهند تحویل بگیرند.

رونمایی از 11 رنگ جدید برای محصولات ایران خودرو

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، 11 رنگ جدیدی که قرار است به پالت رنگ این خودروسازی افزوده شود محصول مدت‌ها پژوهش و مطالعه بازاریابی است و تمامی آنها بر اساس سلیقه و ذائقه مشتریان طراحی شده است. رنگ‌های جدید محصولات آبی پوشان جاده مخصوص به شرح ذیل خواهد بود:

  • نقره‌ای تیتانیوم
  • قهوه‌ای کادرو
  • مشکی آبنوس
  • سرمه‌ای متالیک
  • آبی کاسپین
  • قرمز رژ
  • آبی اقیانوسی
  • صورتی
  • سبز کله غازی
  • سبز انگوری
  • قهوه‌ای نسکافه‌ای

طبق آنچه شفیعی زاده گفته رنگ‌های مذکور قابلیت این را دارند روی تمامی محصولات اعمال شوند اما در مرحله اول و صرفاً به عنوان نمونه قرار شده روی خودروی پژو 207 پانوراما به کار رود. ایشان خاطرنشان کرده تا پیش از این پاشش رنگ نقره‌ای تیتانیوم به صورت روتین بر روی تارا صورت می‌گرفت اما در حال حاضر خودروی پژو 207 و در آینده ای نزدیک خودروی دنا اتوماتیک نیز با این رنگ تولید و عرضه خواهند شد.

یکی از برنامه‌های ایران خودرو تنوع بخشی به رنگ محصولات خود بوده و شفیعی زاده در همین راستا بیان داشته، نسبت خودروهای رنگی موجود در کشور بسیار پایین تر از آمار جهانی است و این اقدام در راستای پاسخ به نیاز بخشی از مشتریان و تنوع بخشی به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و تغییر چهره شهرها صورت گرفته است.

بنابر آنچه معاون بازاریابی و فروش این شرکت گفته، در حال حاضر ایران خودرو مجهز به فناوری‌ها و تجهیزاتی پیشرفته است و می‌تواند انواع فام رنگ را با تکنولوژی‌هایی که در اختیار دارد روی تمامی محصولات خود بپاشدو حتی علاوه بر تمام اینها قادر است قابلیت این را دارد تا خودروهای دو رنگ تولید کند و به زودی می‌توان شاهد خودروهای دو رنگ در خیابان‌های شهر بود.

11 رنگ جدید برای محصولات ایران خودرو

در راستای اجرای برنامه‌ها و اهداف آبی پوشان جاده مخصوص، هم اکنون دو دستگاه خودروی پژو 206 تیپ 3 و تیپ 4 و نیز پژو 207 اتوماتیک، مجوز تولید با دو رنگ را دریافت کرده‌اند و حتی چندین دستگاه خودروی تارا با سقف دو رنگ تولید شده و توانایی تولید انبوه وجود دارد اما طبق گفته معاون بازاریابی و فروش این گروه صنعتی، هنوز تصمیم جدی برای اجرای این اقدام اتخاذ نشده است.

همان‌طور که شفیعی زاده به آن اشاره کرده، یکی از مهمترین دلایلی که مشتریان به سمت خرید خودروهای رنگی متنوع نمی‌روند، ترس از این است که مبادا پس از چندی با مشکل ترمیم رنگ خودرو مواجه شوند و نتوانند خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند. به همین دلیل است که امروزه چندین رنگ پرطرفدار شناخته می‌شود. در این خصوص شفیعی زاده عنوان کرده:

به مشتریان این اطمینان را می‌دهیم که با وجود دستگاه‌های تینت رنگ و بسیار پیشرفته موجود در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو که از رنگ‌های خاص نیز پشتیبانی می‌کنند، اگر طول عمر خودرو نیازی به ترمیم رنگ محصول و استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه به وجود آمد، به خوبی امکان تولید و پاشش رنگ‌ها بدون ایجاد هر گونه سایه و دو رنگی وجود دارد.

11 رنگ جدید برای محصولات ایران خودرو

همچنین قرار است با دستور مدیرعامل ایران خودرو، فروش محصولات با فام‌های رنگ متنوع در دستور کار بگیرد و در سایت‌های فروش ایجاد شود. از طرفی برگزاری نمایشگاه‌هایی در سطح شهر برای بازدید مشتریان از فام‌های متنوع رنگ از نزدیک، جزو برنامه‌های کوتاه مدت آبی پوشان خواهد بود.

شفیعی زاده خاطرنشان کرده جوانان و کسانی که قصد تعویض خودروی خود را ندارند مطمئناً از این قبیل محصولات حمایت و استقبال خواهند کرد. همچنین معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی مذکور اعلام کرد:

آمادگی کامل داریم تا رنگ‌های مورد نیاز مشتریان را با کیفیت بسیار بالا تولید کنیم محصولات با رنگ‌های جدید و متنوع می‌توانند چهره شهر و کشور را شاداب کنند و زیبایی بصری به وجود بیاورند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.