تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 59294

اکسید VX 400T، غول قدرتمند و گرانقیمت چری + عکس،‌ مشخصات و امکانات

اکسید VX 400T، غول قدرتمند و گرانقیمت چری + عکس،‌ مشخصات و امکانات

اکسید VX 400T، غول قدرتمند و گرانقیمت چری + عکس،‌ مشخصات و امکاناتبرند Exeed به عنوان زیرمجموعه کمپانی چری کراس اوور اکسید VX 400T را معرفی کرد. این خودرو لوکس، گران ترین خودرو شاسی بلند چری است.
کمپا..

اکسید VX 400Tاکسید VX 400T، غول قدرتمند و گرانقیمت چری + عکس،‌ مشخصات و امکانات

برند Exeed به عنوان زیرمجموعه کمپانی چری کراس اوور اکسید VX 400T را معرفی کرد. این خودرو لوکس، گران ترین خودرو شاسی بلند چری است.

کمپانی چری برای این که بتواند با سری Uni چانگان و همچنین Wey گریت وال به رقابت بپردازد اقدام به تأسیس برند اکسید (Exeed) کرد. اکسید تاکنون ۴ اتومبیل شاسی بلند را تولید کرده است که بزرگ‌ترین آن‌ها VX نام دارد. این خودرو که اکسید در سال ۲۰۱۹ از آن رونمایی کرد مجهز به سه ردیف صندلی و هفت نفره است. اکنون و پس از گذشت دو سال بازار چین پذیرای نسخه جدید این اتومبیل تحت عنوان اکسید VX 400T است.

بررسی اکسید VX 400T از نظر طراحی

اکسید VX 400T

کمپانی چری این اتومبیل را به موتور قوی‌تری مجهز کرده است و علاوه بر این ۴۰۰T از نسخه‌های پیشین قیمت بالاتری دارد. در طراحی کوچک‌ترین جزئیات این خودرو نیز دقت زیادی به خرج داده شده است، شما با مشاهده نوشته EXEED که در زیر ستون A قرار دارد می‌توانید به خوبی متوجه این قضیه شوید. طول، عرض، ارتفاع، فاصله محوری و وزن اکسید VX 400T به ترتیب ۱.۹۴۰ میلی‌متر، ۱.۷۸۸ میلی‌متر، ۲.۹۰۰ میلی‌متر و همچنین ۱۸۲۷ کیلوگرم است که با توجه به این مسائل مشخص می‌شود ۴۰۰T خودروی بزرگی است.

اکسید VX 400T

صندلی‌های این خودرو با روکش‌های چرمی پوشانده شده است و سایر اجزای کابین نیز با ترکیبی از فلز و چوب تزیین شده‌اند. علاوه بر این غربیلک فرمان این کراس اوور نیز به صورت D طراحی شده است که تمام این مسائل باعث شده تا با یک خودرو اسپرت و به‌روز مواجه باشیم. این خودرو دارای یک مانیتور ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی و همچنین یک مانیتور صفحه آمپر است که به سیستم اطلاعات سرگرمی متصل شده است. راننده می‌تواند تنظیم این صفحه آمپر را به حالت دلخواه خود انجام دهد و همچنین می‌تواند از راه دور اقدام به به‌روزرسانی سیستم عامل این نمایشگر کند.

اکسید VX 400T

کمپانی چری برای این کراس اوور یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو در نظر گرفته است که می‌تواند قدرت ۲۶۰ اسب بخار را به همراه گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متری به تولید برساند. لازم به ذکر است که وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های بر عهده یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه است. این خودرو به ازای هر صد کیلومتر ۷.۹ لیتر بنزین می‌سوزاند و ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نهایت سرعت آن است.

اکسید VX 400T
اکسید VX 400T

کمپانی چری این کراس اوور را با قیمت پایه ۱۹۹.۳۰۰ یوان (۳۰.۹۰۰ دلار)‌ روانه بازار می‌کند و حداکثر قیمت آن نیز ۲۳۳ هزار یوان (۳۶.۱۰۰) دلار است. این قیمت باعث می‌شود که اکسید VX 400T به عنوان گران‌ترین اتومبیل ساخته شده توسط کمپانی چری شناخته شود. اما از آنجایی که این خودرو دارای آپشن‌هایی زیادی است می‌توان گفت به نسبت قیمت مناسبی دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.