تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۵:۰۲
کد خبر : 49634

اپل از دستورالعمل جدید CDC درباره بیماری کرونا تبعیت نمی‌کند

اپل از دستورالعمل جدید CDC درباره بیماری کرونا تبعیت نمی‌کند

اپل از دستورالعمل جدید CDC درباره بیماری کرونا تبعیت نمی‌کندبلومبرگ گزارش داده است که اپل، علی‌رغم دستورالعمل‌های جدید مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها (CDC) در مورد افراد واکسینه شده، همچنان به سیاست‌های قبلی خود مبنی بر الزام ماسک زدن در فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌‌اش در آمریکا ادامه می‌دهد. اپل به فروشگاه‌های خود گفته است که این شرکت کماکان دستورالعمل‌های مرتبط با بیماری کرونا ارزیابی می‌کند، اما مشتریان و کارکنان فروشگاه‌ها باید از سیاست‌های جاری این شرکت تبعیت کنند.
مطالب مرتبط:CDC: افراد واکسینه شده در برابر کرونا می‌توانند ماسک خود را بردارند
اندازه‌گیری پارامترهای سلامتی با ساعت‌ هوشمند هواوی؛ قابلیتی مهم در روزهای کرونایی
مرکز CDC روز پنجشنبه اعلام کرد که افراد واکسینه شده در برابر ویروس کرونا، می‌توانند ماسک خود را بردارند و نیازی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند. البته CDC استثناهایی هم در دستورالعمل جدید خود ذکر کرده و گفته است که افراد واکسینه شده بهتر است در محیط‌های شلوغ مانند سیستم حمل و نقل عمومی، هواپیماها، قطارها و مراکز درمانی عمومی همچنان از ماسک استفاده کنند. همچنین ..

اپل از دستورالعمل جدید CDC درباره بیماری کرونا تبعیت نمی‌کند

بلومبرگ گزارش داده است که اپل، علی‌رغم دستورالعمل‌های جدید مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها (CDC) در مورد افراد واکسینه شده، همچنان به سیاست‌های قبلی خود مبنی بر الزام ماسک زدن در فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌‌اش در آمریکا ادامه می‌دهد. اپل به فروشگاه‌های خود گفته است که این شرکت کماکان دستورالعمل‌های مرتبط با بیماری کرونا ارزیابی می‌کند، اما مشتریان و کارکنان فروشگاه‌ها باید از سیاست‌های جاری این شرکت تبعیت کنند.

مطالب مرتبط:

  • CDC: افراد واکسینه شده در برابر کرونا می‌توانند ماسک خود را بردارند

  • اندازه‌گیری پارامترهای سلامتی با ساعت‌ هوشمند هواوی؛ قابلیتی مهم در روزهای کرونایی

مرکز CDC روز پنجشنبه اعلام کرد که افراد واکسینه شده در برابر ویروس کرونا، می‌توانند ماسک خود را بردارند و نیازی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند. البته CDC استثناهایی هم در دستورالعمل جدید خود ذکر کرده و گفته است که افراد واکسینه شده بهتر است در محیط‌های شلوغ مانند سیستم حمل و نقل عمومی، هواپیماها، قطارها و مراکز درمانی عمومی همچنان از ماسک استفاده کنند. همچنین افراد واکسینه‌ شده‌ای که از نقص سیستم ایمنی رنج می‌برند، باید درباره برداشتن ماسک خود با دکترشان مشورت کنند. افرادی هم که علی‌رغم واکسیناسیون کامل علایم بیماری کرونا را مجدداً بروز می‌دهند باید دوباره ماسک بزنند.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی کوچک در آمریکا از روز جمعه شروع به برداشتن الزام ماسک زدن در این مکان‌ها کرده‌اند و کمپانی بزرگی مانند مالمارت، Trader Joe’s و Costco شیوه‌نامه‌های خود در این زمینه را به‌روز کرده‌اند.

اما فروشگاه‌هایی مانند Target و CVS هم هستند که گفته‌اند علی‌رغم توصیه‌های جدید CDC همچنان بهسیاست‌های قبلی خود مبنی بر زدن ماسک در مغازه‌هایشان پایبند خواهند بود.

اپل در حال حاضر مشتریان و کارکنان فروشگاه‌هایی که مجدداً باز شده‌اند را ملزم به زدن ماسک کرده است و برای مشتریانی هم که ماسک ندارند ماسک تحویل می‌دهد. این شرکت هنوز به درخواست رسانه‌ها برای مصاحبه در این زمینه پاسخی نداده است.

منبع: The Verge

۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.