تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 37232

اپلیکیشن واقعیت افزوده جدید اپل آینده این صنعت را به تصویر می کشد

اپلیکیشن واقعیت افزوده جدید اپل آینده این صنعت را به تصویر می کشد

اپلیکیشن واقعیت افزوده جدید اپل آینده این صنعت را به تصویر می کشداپل در حال آماده‌سازی است تا مدتی بعد فصل دوم سریال For All Mankind را روی سرویس «اپل تی وی پلاس» عرضه کند. با این حال این خبر ربطی به حوزه فناوری ندارد؛ این‌طور نیست؟ در حقیقت این شرکت در تلاش است تا با یک اپلیکیشن به نام For All Mankind: Time Capsule فاصله میان دو فصل سریال مذکور را از طریق روایت‌های واقعیت افزوده مبتنی بر موارد متعلق به دنیای مجموعه، پر کند.
ظاهراً این اپلیکیشن خود یک روش تبلیغاتی قابل توجه جهت بازاریابی برای فصل دوم سریال یاد شده، یکی از مهم‌ترین نمایش‌های تلویزیونی شرکت اپل است. در حقیقت جدای از نتایج این روش، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که اپل علاقه زیادی به واقعیت افزوده دارد.
دموهای واقعیت افزوده‌ای که در چندین مدل اخیر آیفون و آیپد مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بر فناوری دوربین‌های واقعیت افزوده LIDAR مبتنی هستند، در کنار شایعات اخیر در مورد هدست واقعیت افزوده/واقعیت مجازی اپل، این فرضیه را شدیداً قوت می‌بخشند. از سوی دیگر مدت‌ها است که گزارش‌های غیررسمی به تلاش‌های اپل در فراهم کردن این موارد در یک ا..

اپلیکیشن واقعیت افزوده جدید اپل آینده این صنعت را به تصویر می کشد

اپل در حال آماده‌سازی است تا مدتی بعد فصل دوم سریال For All Mankind را روی سرویس «اپل تی وی پلاس» عرضه کند. با این حال این خبر ربطی به حوزه فناوری ندارد؛ این‌طور نیست؟ در حقیقت این شرکت در تلاش است تا با یک اپلیکیشن به نام For All Mankind: Time Capsule فاصله میان دو فصل سریال مذکور را از طریق روایت‌های واقعیت افزوده مبتنی بر موارد متعلق به دنیای مجموعه، پر کند.

ظاهراً این اپلیکیشن خود یک روش تبلیغاتی قابل توجه جهت بازاریابی برای فصل دوم سریال یاد شده، یکی از مهم‌ترین نمایش‌های تلویزیونی شرکت اپل است. در حقیقت جدای از نتایج این روش، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که اپل علاقه زیادی به واقعیت افزوده دارد.

دموهای واقعیت افزوده‌ای که در چندین مدل اخیر آیفون و آیپد مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بر فناوری دوربین‌های واقعیت افزوده LIDAR مبتنی هستند، در کنار شایعات اخیر در مورد هدست واقعیت افزوده/واقعیت مجازی اپل، این فرضیه را شدیداً قوت می‌بخشند. از سوی دیگر مدت‌ها است که گزارش‌های غیررسمی به تلاش‌های اپل در فراهم کردن این موارد در یک اپلیکیشن اشاره واحد می‌کنند.

با این وجود اپلیکیشن For All Mankind: Time Capsule یکی از اولین اشاره‌های اپل به استفاده از تمام محصولاتش از جمله سخت‌افزار، محتوا و سرویس‌هایش در کنار یکدیگر است. اگر هنوز هم متوجه ماهیت این اپلیکیشن نشده‌اید، یک اشاره کوچک به آن خواهیم داشت. این اپ که از طریق اپ استور قابل دریافت است، به مشترکان سرویس اپل تی وی پلاس اجازه می‌دهد که سریال For All Mankind را همراه با برخی از محتواهای قابل اجرا روی دوربین بعضی از دستگاه‌های شرکت اپل مشاهده کنند.

اپل تی وی پلاس

در واقع این نرم‌افزار یک محتوای تبلیغاتی چند جانبه است که از تمام قابلیت‌های گسترده اپل استفاده می‌کند. جدای از همه پیش‌بینی‌ها، حدس‌ها و شایعات، For All Mankind: Time Capsule می‌تواند اولین نمایش از شکل نهایی سخت‌افزارهای تلفیقی اپل در ارائه نرم‌افزار و محتوا در کنار یکدیگر در آینده‌ای نه چندان دور باشد.

با توجه به گزارشی که وب‌سایت Bloomberg مدتی پیش در ماه ژانویه در مورد تلاش‌های اپل روی دستگاه‌های واقعیت مجازی بالارده و البته گران‌قیمت منتشر کرد، انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ میلادی سرانجام شاهد معرفی یک هدست واقعیت مجازی توسط این شرکت باشیم.

گزارش مذکور چندین عدد از موارد افشا شده در وب‌سایت Bloomberg شامل استفاده از مواد اولیه پارچه‌ای جهت کاهش وزن نهایی محصول و البته قیمت گران آن را تایید می‌کند. این گزارش افزون بر موارد مذکور به قیمت ۳۰۰۰ دلاری نیز اشاره دارد که از اکثر هدست‌های واقعیت مجازی مجزای حال حاضر بازار مانند اوکولوس کوئست ۲ (Oculus Quest 2) با قیمت ۲۹۹ دلار، گران‌تر است. شما می‌توانید در این صفحه به بررسی خبر مذکور بپردازید.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.