تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 587366

اوپو A58 5G معرفی شد؛ میان‌رده چینی با دوربین 50 مگاپیکسلی

اوپو A58 5G معرفی شد؛ میان‌رده چینی با دوربین 50 مگاپیکسلی

اوپو A58 5G معرفی شد؛ میان‌رده چینی با دوربین 50 مگاپیکسلی گوشی اقتصادی اوپو A58 5G با یک نمایشگر ۹۰ هرتزی، باتری بزرگ، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی، مشخصات فنی میان‌رده و قیمت مناسب معرفی شد. کمپانی اوپو از یک گوشی میان‌رده جذاب به نام اوپو A58 5G با چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک و اندروید ۱۲

اوپو A58 5G معرفی شد؛ میان‌رده چینی با دوربین 50 مگاپیکسلی

گوشی اقتصادی اوپو A58 5G با یک نمایشگر ۹۰ هرتزی، باتری بزرگ، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی، مشخصات فنی میان‌رده و قیمت مناسب معرفی شد.

کمپانی اوپو از یک گوشی میان‌رده جذاب به نام اوپو A58 5G با چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک و اندروید ۱۲ (رابط کاربری سفارشی ColorOS 12.1) رونمایی کرد. این گوشی در سه پیکربندی حافظه ۶/۱۲۸ گیگ، ۸/۱۲۸ گیگ و ۸/۲۵۶ گیگ عرضه می‌شود که در هر سه نسخه شما قادر به ارتقا حافظه داخلی از طریق یک کارت microSD هستید.

ضخامت این گوشی ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۸۸ گرم است. در جلوی آن یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی حضور دارد که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون یک بریدگی در بالای آن دیده می‌شود. در پشت دستگاه یک نوار با رنگی متفاوت تقریباً تا نیمه قاب پشتی کشیده شده که سنسورهای دوربین هم در داخل آن جای گرفته‌اند. روی این نوار عبارت “Innovation AI Camera” و دو سنسور دوربین گرد حضور دارد که در دایره نخست یک دوربین و در دایره پایینی یک دوربین و یک فلاش LED حضور دارد.

یکی از آن‌ها سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالی دومی یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. شارژ این گوشی نیز توسط یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که خود آن را می‌توانید با توان ۳۳ واتی شارژ کنید.

از دیگر مشخصات این گوشی اقتصادی باید به یک حسگر اثر انگشت جانبی، اتصال 5G، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C اشاره کرد. این گوشی از گواهی ضد آب IP54 بهره می‌برد و به دو اسپیکر با فناوری صوتی DIRAC مجهز است.

قیمت گوشی اوپو A58 5G

اوپو این گوشی را در سه رنگ مشکی، بنفش و آبی وارد بازار می‌کند. در حال حاضر نسخه مجهز به رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲۳۴ دلار در چین پیش‌فروش شده است. قیمت و تاریخ عرضه دیگر مدل‌ها در دست نیست.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.