تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۴:۱۸
کد خبر : 52122

اولین رندرهای گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ فاش شد

اولین رندرهای گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ فاش شد

اولین رندرهای گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ فاش شد سامسونگ احتمالاً در ماه آگوست امسال از ساعت های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. این ساعت‌ها سیستم عامل جدید ور او اس (Wear OS) را اجرا خواهد کرد و درواقع باید بگوییم که اولین ساعت‌های سامسونگ با این سیستم عامل خواهند بود. البته این نرم‌افزار در کنار پوسته One UI اجرا خواهد شد. حالا ما به‌لطف افشاگری OnLeaks و GizNext می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به طراحی مدل گلکسی واچ اکتیو ۴ بیندازیم.
مطالب مرتبط: اطلاعات تازه درباره تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ مقایسه اپل واچ ۷ با سامسونگ گلکسی واچ ۴ ساعت گلکسی واچ اکتیو ۴ برخلاف مدل قبلی خود از کناره‌های انحنادار استفاده نخواهد کرد و حتی دو دکمه کناری آن نیز مربعی‌شکل خواهند بود. این طراحی باعث خواهد شد تا تاکید ساعت بیشتر روی حاشیه‌های نازک اطراف نمایشگر باشد.

از آنجاییکه مدل‌های اکتیو گلکسی واچ، هیچ حاشیه چرخانی ندارند، بنابراین نباید انتظار چنین قابلیتی را برای واچ اکتیو ۴ داشته باشیم. با این حال، شیشه روی نمایشگر از نوع تخت است و برخلاف مدل فعلی اکتیو هیچ برآمدگی نخواه..

اولین رندرهای گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ فاش شد

سامسونگ احتمالاً در ماه آگوست امسال از ساعت های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. این ساعت‌ها سیستم عامل جدید ور او اس (Wear OS) را اجرا خواهد کرد و درواقع باید بگوییم که اولین ساعت‌های سامسونگ با این سیستم عامل خواهند بود. البته این نرم‌افزار در کنار پوسته One UI اجرا خواهد شد. حالا ما به‌لطف افشاگری OnLeaks و GizNext می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به طراحی مدل گلکسی واچ اکتیو ۴ بیندازیم.

مطالب مرتبط:

  • اطلاعات تازه درباره تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴
  • مقایسه اپل واچ ۷ با سامسونگ گلکسی واچ ۴

ساعت گلکسی واچ اکتیو ۴ برخلاف مدل قبلی خود از کناره‌های انحنادار استفاده نخواهد کرد و حتی دو دکمه کناری آن نیز مربعی‌شکل خواهند بود. این طراحی باعث خواهد شد تا تاکید ساعت بیشتر روی حاشیه‌های نازک اطراف نمایشگر باشد.

واچ اکتیو ۴
واچ اکتیو ۴
واچ اکتیو ۴
واچ اکتیو ۴

از آنجاییکه مدل‌های اکتیو گلکسی واچ، هیچ حاشیه چرخانی ندارند، بنابراین نباید انتظار چنین قابلیتی را برای واچ اکتیو ۴ داشته باشیم. با این حال، شیشه روی نمایشگر از نوع تخت است و برخلاف مدل فعلی اکتیو هیچ برآمدگی نخواهد داشت. دستبندهای ساعت هم ظاهراً متفاوت خواهند بود و به نظر می‌رسد سامسونگ از بندهای اختصاصی برای آن استفاده خواهد کرد.

براساس اطلاعات امروز، گلکسی واج اکتیو ۴ در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری قابل دسترس خواهد بود و در چهار رنگ مشکی، سبز، نقره‌ای و طلایی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که رندرهای این ساعت فقط برای نشان دادن ویژگی‌های آن هستند و ممکن است به‌طور صددرصد درست نباشند.

واچ اکتیو ۴

البته در ماه می امسال نیز یک منبع دیگر به نام آیس یونیورس (Ice Universe) به نمایشگر تخت و حاشیه‌های باریک گلکسی واچ اکتیو ۴ اشاره کرده بود. این منبع همچنین درباره سیستم عامل «تایزن‌ور او اس» و یک چیپست ۵ نانومتری برای این ساعت صحبت کرده بود. همچنین احتمال می‌رود که اکتیو ۴ هم مثل مدل قبلی خود دارای دو مدل آلومینومی و فولادی ضدزنگ باشد و در دو نسخه‌ وای‌فای و LTE ارائه شود.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.