تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۱۴
کد خبر : 58438

اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ فاش شد

اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ فاش شد

اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ فاش شداپل ممکن است اپل واچ سری ۷ را به‌زودی معرفی کند و حالا اولین تصاویر واقعی این ساعت‌ها منتشر شده است. این تصاویر را یک گروه فیس بوکی منتشر کرده، اما بالافاصله آن‌ها را از صفحه خود پاک کرده است. این گروه همچنین ادعا کرده است که اپل واچ سری ۷ قبل از معرفی رسمی در پاییز امسال، تحت تست‌های اپراتوری قرار خواهد گرفت.
مطالب مرتبط:اپل واچ سری ۷ احتمالاً در تاریخ ۲۳ مهر ماه عرضه خواهد شدبراساس آنچه که در تصاویر دیده می‌شود، اپل واچ سری ۷ برخلاف شایعات دارای لبه‌های مسطح نخواهد بود بلکه به جای آن از لبه‌های انحنادار بهره خواهد برد. ما حالا دقیقا می‌دانیم که اپل واچ سری ۷ چه ظاهری خواهد داشت و این سری هرچند از همان پردازنده اپل واچ سری ۶ استفاده خواهد کرد، اما در بخش نمایشگر بهبودهای خوبی نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت و از استاندارد IP6X نیز برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره خواهد برد.
نظر شما درباره ظاهر و طراحی اپل واچ سری ۷ چیست؟ آیا ظاهر آن را می‌پسندید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
منبع: Gizmochina

اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ فاش شد

اپل ممکن است اپل واچ سری ۷ را به‌زودی معرفی کند و حالا اولین تصاویر واقعی این ساعت‌ها منتشر شده است. این تصاویر را یک گروه فیس بوکی منتشر کرده، اما بالافاصله آن‌ها را از صفحه خود پاک کرده است. این گروه همچنین ادعا کرده است که اپل واچ سری ۷ قبل از معرفی رسمی در پاییز امسال، تحت تست‌های اپراتوری قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

  • اپل واچ سری ۷ احتمالاً در تاریخ ۲۳ مهر ماه عرضه خواهد شد

براساس آنچه که در تصاویر دیده می‌شود، اپل واچ سری ۷ برخلاف شایعات دارای لبه‌های مسطح نخواهد بود بلکه به جای آن از لبه‌های انحنادار بهره خواهد برد. ما حالا دقیقا می‌دانیم که اپل واچ سری ۷ چه ظاهری خواهد داشت و این سری هرچند از همان پردازنده اپل واچ سری ۶ استفاده خواهد کرد، اما در بخش نمایشگر بهبودهای خوبی نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت و از استاندارد IP6X نیز برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره خواهد برد.

نظر شما درباره ظاهر و طراحی اپل واچ سری ۷ چیست؟ آیا ظاهر آن را می‌پسندید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizmochina

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.