تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 59043

انتشار تصویری تازه از "تیموتی شالامی" در "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی"

انتشار تصویری تازه از "تیموتی شالامی" در "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی"

انتشار تصویری تازه از “تیموتی شالامی” در “چارلی و کارخانه شکلات‌سازی” – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، “تیمومتی شالامی” که در فیلم “ونکا” بازی می‌کند تصویری از خود در صفحه اینس..

انتشار تصویری تازه از "تیموتی شالامی" در "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "تیمومتی شالامی" که در فیلم "ونکا" بازی می‌کند تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش در لباس "ونکا" رئیس کارخانه شکلات‌سازی که قبلاً "جین وایلدر" در فیلم "ویلی ونکا و کارخانه شکلات‌سازی" 1971 نقش آن را بازی کرده بود، منتشر کرد. برادران وارنر نیز این پست را در صفحات خود منتشر کردند.

هالیوود , سینمای جهان , فیلم ,

"پاول کینگ" کارگردان مجموعه "پدینگتون" این فیلم و "دیوید هیمن" تهیه‌کننده آن است.

این فیلم پیش‌درآمدی بر داستان اصلی است و ماجرای تبدیل شدن "ویلی ونکا" به یک شیرینی‌پز معروف را تعریف می‌کند. جزئیات این فیلم هنوز اعلام نشده است اما طبق گفته‌های شالامی این فیلم موزیکال است و او در این فیلم نیز آواز می‌خواند و می‌رقصد.

این شخصیت توسط "رولد دال" در رمانی به نام چارلی و کارخانه شکلات‌سازی در سال ۱۹۶۴ خلق شد. در این داستان پسر فقیری به نام چارلی که برنده بلیط طلایی برای بازدید از کارخانه شکلات شگفت انگیز و وحشتناک که توسط ونکا اداره می‌شود به کارخانه می‌رود و با ونکا روبرو می‌شود. رمان دوبار مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته است، یکبار با بازی "جین وایلدر" در سال ۱۹۷۱ و به کارگردانی "مل استوارت" و یکبار هم در سال ۲۰۰۵ با بازی "جانی دپ" و به کارگردانی "تیم برتون".

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به روآن آتکینسون، سالی هاوکینز، الیویا کلمن و… اشاره کرد. این فیلم در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

قهرمان و پوست به سینما می‌آیندکارگردان بام بالا: مخاطب فیلم من کودکان استروز دوم جشنواره فیلم کودک و جاذبه‌ای که برای بچه‌ها وجود ندارد/ آیا قرار است مخاطبان جشنواره هر سال کاهش پیدا کند؟!نبوی: خزاعی باید به سینما نگاه استراتژیک داشته باشد/ سینما همسایه دیوار به دیوار امنیت و منافع ملّی هر کشوری است

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.