تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 585207

انتشار تصاویر باکیفیت یک بشقاب پرنده در آسمان مکزیک، جنجال به پا کرد

انتشار تصاویر باکیفیت یک بشقاب پرنده در آسمان مکزیک، جنجال به پا کرد

انتشار تصاویر باکیفیت یک بشقاب پرنده در آسمان مکزیک، جنجال به پا کرد مانوئل سانچز با انتشار تصاویر باکیفیت از یک بشقاب پرنده در آسمان مکزیک بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کرد. این تصاویر پس از انتشار در فضای مجازی حتی در تلویزیون ملی مکزیک نیز به نمایش درآمدند. خوان مانوئل سانچز مدتی

انتشار تصاویر باکیفیت یک بشقاب پرنده در آسمان مکزیک، جنجال به پا کرد

مانوئل سانچز با انتشار تصاویر باکیفیت از یک بشقاب پرنده در آسمان مکزیک بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کرد. این تصاویر پس از انتشار در فضای مجازی حتی در تلویزیون ملی مکزیک نیز به نمایش درآمدند.

خوان مانوئل سانچز مدتی قبل در مکزیک تصاویری از پرواز یک بشقاب پرنده در آسمان را به ثبت رساند و پس از انتشار آن در فیس بوک توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند. البته هنوز صحت این تصاویر که پس از فضای مجازی در تلویزیون ملی مکزیک نیز به نمایش درآمدند به تایید نرسیده است.

ثبت تصاویر باکیفیت یک بشقاب پرنده در مکزیک

خوان مانوئل سانچز که در مکزیک یک گاراژ مکانیکی دارد در خصوص ثبت این تصاویر عنوان کرد: «آن روز هوا طوفانی بود و خواستم با موبایلم از آسمان تصاویری را ثبت کنم که ناگهان یک شی عجیب به شکل بشقاب پرنده در آسمان ظاهر شد و من هم توانستیم از آن عکسبرداری کنم.» همسر خوان که به عنوان همکارش در آن گاراژ حضور داشت نیز ادعای وی را تایید می‌کند.

بشقاب پرنده

هرچند این تصاویر کیفیت مناسبی دارند، اما شک و تردید بسیاری در مورد صحت آن وجود دارد. همچنین آن دسته از افرادی که این تصاویر را واقعی می‌دانند بر این باورند این یوفو به موجودات فضایی مربوط می‌شود و برخی دیگر نیز آن را بخشی از پروژه‌های محرمانه نظامی می‌دانند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.