تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۲۷
کد خبر : 40454

امید بستن به بیگانگان خیانت به آرمان ملت است

امید بستن به بیگانگان خیانت به آرمان ملت است

امام جمعه اردبیل: امید بستن به بیگانگان خیانت به آرمان ملت است ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امید بستن به بیگانگان در این شرایط خطیر کشور، خیانت به آرمان ملت و نظام اس..

امام جمعه اردبیل:

امید بستن به بیگانگان خیانت به آرمان ملت است

امید بستن به بیگانگان خیانت به آرمان ملت است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امید بستن به بیگانگان در این شرایط خطیر کشور، خیانت به آرمان ملت و نظام اسلامی است.

آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: پیام نوروزی مقام معظم رهبری روح تازه‌ای را در بخش تولید و رفع موانع در این مسیر به وجود آورده تا با تقویت پشتیبانی‌ها زمینه افزایش توان تولید در کشور و استان اردبیل فراهم آید.

وی تصریح کرد: ملت ایران با استقامتی بی‌نظیر در دو سال اخیر تمام تحریم‌ها و توطئه‌های شکننده استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و به نوعی طعم تلخ خفت، خواری و ذلت را به دشمنان چشاندند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران تلاش می‌کردند تا جلوی پیشرفت نظام اسلامی و ملت غیور ایران را بگیرند اما در این مسیر ناامید و سرخورده شده و بیش از هر زمان دیگر ناکامی را تجربه کردند.

عاملی تلاش مسئولان را در بسترسازی برای تقویت تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران یادآور شد و افزود: در این شرایط حساس و خطیر کشور ما در گذر از موانع پیش رو باید به تولید و همچنین استفاده از نیروی انسانی متبحر و متخصص در استان بها داده و به نوعی به تقویت توانمندی داخلی کمک کنیم.

وی نقش مهم تولید را در عدم وابستگی به بیگانگان یادآور شد و خاطر نشان کرد: امید بستن به بیگانگان نه تنها خیانت به آرمان‌ ملت و نظام اسلامی است بلکه وقت تلف کردن است و ضروری است تا مسئولان به دور از این نگاه به توان داخلی تکیه داده و پشتیبانی‌های لازم را از تولید انجام دهند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال نیز بر تقویت تولید در سایه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تاکید کردند که این هشدار و تاکید مقام معظم رهبری برای همه مسئولان تکلیفی واقعی را در حمایت و همراهی این حوزه فراهم کرده است.

وی به شرایط کرونا و حساس بودن مردم در این برهه خطیر اشاره کرد و ادامه داد: اگر موازین بهداشتی رعایت نشود، امکان شیوع مجدد بیماری و افزایش تلفات وجود دارد.

عاملی به نزدیکی ایام انتخابات نیز اشاره کرد و گفت:‌ انتخابات عرصه تجلی اراده ملی و به نمایش گذاشتن قدرت بازدارندگی ملت ایران در برابر همه توطئه‌هاست که ضرورت دارد هوشمندانه در انتخابات پیش رو مشارکتی جدی داشته باشیم.

امام جمعه اردبیل از همه تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران خواست تا در ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان لحظه‌ای درنگ نکرده و به تکلیف خطیر تاریخی خود به شایستگی عمل کنند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.