تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

ال جی ولوت – LG Velvet ، نام گوشی جدید ال جی برای تغییر فلسفه ال جی ولوت (LG Velvet) نام گوشی آینده‌ی کمپانی الجی خواهد بود. این گوشی که بیشتر از مشخصات فنی روی طراحی متمرکز است، آغازی بر تغییر فلسفه‌ی گوشی های ال جی خواهد بود.
کمپانی ال جی همراه با تیزرها و گزارش‌های رسمی، برند جدید گوشی‌های اندرویدی خودش را نیز اعلام کرد. شب گذشته این شرکت رسماً اعلام کرد که اولین سری از گوشی‌های ال جی ولوت با اهمیت بیشتر روی طراحی نسبت به مشخصات فنی عرضه خواهند شد.
ال جی ولوت ، آغازی بر یک عصر جدید ال جی در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرده است، گوشی هوشمند جدید این کمپانی که انتظار داشتیم LG G9 نام داشته باشد، با برند جدید “Velvet” روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی جدید با قرارگیری دوربین درون ناچ قطره‌ای روی نمایشگر و سبک طراحی قوس‌دار ۳ بعدی که شامل شیشه‌های خمیده در دو لبه‌ی کناری گوشی می‌شود، تفاوت گسترده‌ای با نسل گذشته‌ی اسمارت فون‌های ال جی دارد.
ال جی می‌گوید تصمیم برای طراحی این گوشی را با نگاهی به دریایی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار که دارای مشخصات یکسانی هستند گرفته است. ..

ال جی ولوت – LG Velvet ، نام گوشی جدید ال جی برای تغییر فلسفه

ال جی ولوت (LG Velvet) نام گوشی آینده‌ی کمپانی الجی خواهد بود. این گوشی که بیشتر از مشخصات فنی روی طراحی متمرکز است، آغازی بر تغییر فلسفه‌ی گوشی های ال جی خواهد بود.

کمپانی ال جی همراه با تیزرها و گزارش‌های رسمی، برند جدید گوشی‌های اندرویدی خودش را نیز اعلام کرد. شب گذشته این شرکت رسماً اعلام کرد که اولین سری از گوشی‌های ال جی ولوت با اهمیت بیشتر روی طراحی نسبت به مشخصات فنی عرضه خواهند شد.

ال جی ولوت ، آغازی بر یک عصر جدید

ال جی در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرده است، گوشی هوشمند جدید این کمپانی که انتظار داشتیم LG G9 نام داشته باشد، با برند جدید “Velvet” روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی جدید با قرارگیری دوربین درون ناچ قطره‌ای روی نمایشگر و سبک طراحی قوس‌دار ۳ بعدی که شامل شیشه‌های خمیده در دو لبه‌ی کناری گوشی می‌شود، تفاوت گسترده‌ای با نسل گذشته‌ی اسمارت فون‌های ال جی دارد.

ال جی می‌گوید تصمیم برای طراحی این گوشی را با نگاهی به دریایی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار که دارای مشخصات یکسانی هستند گرفته است. گرچه در این گزارش به وضوح ذکر نشده، اما گوشی آینده‌ی ال جی بیشتر روی طراحی متمرکز خواهد بود و به چیپست میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ کوالکام مجهز است.

با توجه به اینکه وجه تمایز تلفن‌های هوشمند امروزی تنها مشخصات فنی است، ال جی الکترونیکس با شروع نقشه‌ی راه محصول جدیدی که روی طراحی متمایز و ظرافت قابل لمس تأکید دارد، در حال پاسخ دادن به این چالش است. نخستین دستگاهی که این فلسفه‌ی جدید را به نمایش می‌گذارد، ال جی ولوت است که دوربین منحصر به فردی به شکل قطره‌ی آب و طراحی متقارن و سیالی را ارائه می‌کند که دیدن و لمس کردن آن لذت بخش است.

علاوه بر این، ال جی در گزارش‌های گذشته‌ی خودش تأیید کرده بود که محصولات آینده‌ی آن‌ها با نامی متمایز از آنچه در گذشته می‌دیدم عرضه خواهند شد. در واقع نام این محصولات با توجه به قابلیت‌های ویژه و طراحی آن‌ها انتخاب می‌شود. در این مورد “Velvet” الهام گرفته شده از «لطافت و نرمی بی‌نظیر» است که می‌تواند شخصیت این گوشی جدید را توصیف کند.

هنوز ال جی جزئیات فنی، قیمت یا حتی زمان عرضه‌ی این گوشی اسرارآمیز را فاش نکرده است. اما گزارش‌هایی مبنی بر معرفی آن در تاریخ ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، گجت نیوز را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منتظر گوشی ال جی جی ۹ تینکیو نباشید؛ سری G به آخر خط رسیده است!۱۳۹۹/۰۱/۱۱

خروج از نسخه موبایل