تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۴

ماجرای اولین منبر آیت‌الله فلسفی در ۱۵ سالگی/ استفاده از پخش زنده رادیوی شاه علیه بهائیت مدیر گروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات حوزه‌های علمیه گفت: یکی از خدمات بزرگ آقای فلسفی که برای همیشه قابل تحسین است، “مبارزه با افکار و اندیشه‌های فرقه ضاله بهائیت” بود. – اخبار فرهنگی – باشگاه خبرنگاران پویا ـ امیرمحسن شیخان:
به منبرهای جاندار و ماهرانه‌اش معروف بود. معروف بود که دوتا ندارد؛ حتى تا همین اواخر که پیرمردی ۹۰ ساله شده بود اما مهارت در منبر، همه مناقب او نیست. سخنانش خطابه‌های پرشور و بی‌محتوا نبود؛ در آن روزگار، مسأله‌ زن، جوان، کودک و مسائل روان‌شناسى را وارد منبر کرد؛ آن هم نه به شکل خطابه‌هاى خشک، بلکه با همان قالبى که منبر مى‌طلبد. سیاستش را هم همه دیدند؛ پانزده خردادش را و امام‌دوستی‌اش را. به گفته رهبر معظم انقلاب «یگانه اصحاب تبلیغ» است. ۲۷ آذر سالروز درگذشت اوست؛ آیت‌الله محمدتقی فلسفی.
در همین راستا گفتگویی را با «امیرعلی حسنلو» مدرّس حوزه و مدیر گروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات وپاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه ترتیب دادیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.
* لطفاً در ابتدا از..

سئو امروزه یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات در فضای اینترنت و دیده شدن است ، از این رو بسیاری از فعالان تجاری هم در حوزه آنلاین و آفلاین به دنبال داشتن یک وب سایت در نتایج گوگل هستند ، برای حضور در نتایج گوگل آشنایی با الگوریتم های جدید گوگل از اهیمت بسیار بالایی برخوردار است در این مقاله سعی می کنیم یکی از الگوریتم های گوگل را مورد بررسی قرار دهیم.

الگوریتم Freshness و سئو سایت

گوگل همیشه قبل از انتشار الگوریتم های خود در رابطه با نحوه عملکردشان اطلاعاتی را ارایه می کند. یکی از آنها Freshness  جدیدترین الگوریتم های گوگل است. بهترین مطالب را در رتبه های بالای نتایج جستجو نشان می دهد. وقتی کاربران دنبال اخبار و مطالب جدید وخاص باشند، بهترین مطالب را برای کاربران ارائه می نمایند .

 

اما تاثیر الگوریتم Freshness  برای سئو به چه صورت است؟

هدف بیشتر الگوریتم های گوگل محتوای سایت است و باید بیشتر از قبل روی محتوای کار انجام شود. .الگوریتم freshness یک الگوریتم خوب برای صاحبان وب سایت­های تازه است این الگوریتم فرصت خوبی به وب سایت های تازه می دهد تا با انتشار مطالب جدید و ناب در سایت به رتبه های بالا حرکت کنند.

الگوریتم Freshness تقریبا ۳۵% از نتایج جستجوی گوگل را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند جدیدترین مطالب منتشر شده در رابطه با کلمات جستجو شده برای کاربران نمایش دهد.تغییرات بزرگی روی آن انجام شده که الگوریتم پاندا در تغییرات خود فقط ۱۲% از نتایج جستجو را تحت تاثیر و این الگوریتم ۳۵ % را تحت تاثیر داشت.

تقویت موارد ذیل در الگوریتم Freshness توسط گوگل:

  •  روند جدیدترین رویدادهای جستجو که محتوای قدیمی تازه منتشر شده است.
  •   رویدادهای منتشر شده به صورت منظم
  •  بهترین روند برای بروز رسانی محتوای سایت بروز رسانی مطالب خیلی قدیمی موجود در سایت است.

ترجمه شده توسط کافه دانش

خروج از نسخه موبایل