تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

افشاگری مهم؛ حضور قلعه نویی در تیم ملی به تعویق افتاد! به گزارش منیبان؛ شرایط ویژه کشور که روی فوتبال هم تاثیر گذاشته بود، به نحوی شد که مسئولان فدراسیون فوتبال با نظر وزارت ورزش کارلوس کی روش را برگردانند. کی روش با چند جلسه مذاکره تخفیف خوبی داد و دوباره برگشت تا سکان هدایت

افشاگری مهم؛ حضور قلعه نویی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش منیبان؛ شرایط ویژه کشور که روی فوتبال هم تاثیر گذاشته بود، به نحوی شد که مسئولان فدراسیون فوتبال با نظر وزارت ورزش کارلوس کی روش را برگردانند. کی روش با چند جلسه مذاکره تخفیف خوبی داد و دوباره برگشت تا سکان هدایت تیم ملی را در جام جهانی فوتبال در دست بگیرد. یک منبع موثق با تایید این مطلب به همکار ما گفت: البته در این راه بعضی از بازیکنان تیم ملی هم نقش بسیار مهمی داشتند چرا که خواستار حضور کیروش روی نیمکت تیم ملی بودند. حرف آن‌ها این بود که بازی با تیم‌هایی مثل انگلیس و ولز یک مربی مثل کیروش را می خواهد که بتواند تیم را مدیریت کند و روی فوتبال جزیره هم شناخت داشته باشد. از طرفی یک‌سری اتفاقات غیر فوتبالی باعث شد تا در نهایت مسئولان به این جمع‌بندی برسند که کارلوس کیروش در آن مقطع بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی است در حالی که در داخل فدراسیون فوتبال و در میان اعضای هیئت رئیسه کیروش رای خیلی بالایی هم نداشت و حتی صحبت‌هایی مبنی بر حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی شنیده می‌شد.

این منبع آگاه در ادامه گفت: حتی اسکوچیچ در آن مقطع و در میان اعضای هیات رئیسه چند رای موافق داشت اما در نهایت پیشنهاد کیروش مطرح شد که وزارت ورزش و جوانان هم با آن موافقت کرد تا کار به دست این مربی پرتغالی سپرده شود. بعد از جام جهانی هم که به گذشت چند ماه نیاز بود تا لیگ برتر به روزهای پایانی خود برسد چرا که امیر قلعه‌نویی با گل گهر قرارداد داشت و نمی‌شد اواسط لیگ سکان هدایت تیم ملی را به دست او بسپارند.

این اتفاق در نهایت بعد از رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر و بازی گل گهر در جام حذفی مقابل فولاد رخ داد و امیر قلعه‌نویی از ۲۸ اسفند سکان هدایت تیم ملی را در دست گرفت. شاید اگر یک‌سری اتفاقات رخ نمی‌داد امیر در جام جهانی ۲۰۲۲ هم روی نیمکت ایران می نشست چرا که نظر مهدی تاج و یکی دو مدیر دیگر روی او مثبت بود.

منبع خبر

خروج از نسخه موبایل