تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۲
کد خبر : 72630

افزایش درآمد با اخذ نمایندگی هاست و سرور مجازی

افزایش درآمد با اخذ نمایندگی هاست و سرور مجازی

فهرست۱ هاست چیست؟۲ نمایندگی هاست چیست؟۳ نمایندگی هاست را از کجا تهیه کنید؟۴ نکات مهم در انتخاب هاست نمایندگی۴.۱ دسترسی‌ها۴.۲ سود فروش نمایندگی هاست۴.۳ پشتیبانی۵ روش‌های کسب درآمد از طریق نمایندگی هاست۵.۱ جایگاه خود را شناسایی کنید۵.۲ برنامه ریزی کنید۵.۳ رقبا را دست کم نگیرید۵.۴ کلام آخر: ارتباط موثر با مشتریان و پشتیبانی مناسبی داشته …

نمایندگی هاست چیست؟ زمانی که حرف از “نمایندگی” می‌شود، قطعا شرکت بزرگی در ذهن شما تداعی خواهد شد که برای فروش و یا ارائه محصولات خود گاها شعبه‌ها و یا واسطه‌هایی دارد، که از آنها با عنوان نمایندگی یاد می‌شود. اگر در دنیای اینترنت حضوری موثر دارید و یا برای کسب و کار خود نسبت به راه‌اندازی سایت اقدام کرده‌اید، پس حتما تا به حال نام هاست و سرور مجازی به گوشتان خورده است و با آنها حداقل آشنایی دارید. در ادامه باهم، مروری مختصر بر مفهوم هاست خواهیم داشت و بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانیم با اخذ نمایندگی هاست و سرور مجازی به درآمد برسیم.

هاست چیست؟

زمانی که سایتی را راه‌اندازی می‌کنید قطعا نیازمند این هستید که اطلاعاتی را بر روی آن قرار دهید تا مخاطبان شما بتوانند از آنها استفاده کنند. هاست یا همان سرویس میزبانی به فضایی گفته می‌شود که شما می‌توانید در داخل آن اطلاعات و فایل‌های وب‌سایت خود را بارگذاری کنید. در اصل خدمات هاست به وسیله یک حساب کاربری با مشخصات و حجم فضای مشخص، در سروری امن و مطمئن روی شبکه‌های اینترنت در اختیار شما قرار میگیرد. به وسیله این حساب کاربری سرویس‌های مختلفی مانند میزبانی وبسایت، دریافت ایمیل و… به راحتی صورت می‌پذیرند. شما می‌توانید برای خرید هاست از شرکت‌های معتبری که ارائه دهنده این خدمات هستند کمک بگیرید و هاست خود را تهیه نمایید.

نمایندگی هاست چیست؟

یکی از خدماتی که شرکت‌های ارائه کننده هاست به مشتریانشان عرضه می‌کنند، اعطای نمایندگی هاست‌ است. این نوع از خدمات در حقیقت بیشتر مورد پسند و استفاده طراحان وب و مدیران وب‌سایت‌ها است. بدین صورت که این افراد می‌توانند با استفاده از دریافت نمایندگی، با شرکت ارائه دهنده خدمات هاست در امر فروش همکاری داشته باشند و از این طریق برای خود درآمدزایی کنند.

در این سبک از همکاری کاربر که در اصل، نماینده فروش شرکت هاستینگ محسوب می‌شود، پلان میزبانی مورد نظر خود را از شرکت‌ هاستینگ خریداری می‌کند. سپس سرویس نمایندگی هاست خود را به بسته‌های میزبانی کوچک‌تری تقسیم می‌کند و آن‌ها را مطابق با برنامه فروش خود و با قیمت مورد نظرش به مشتریان ارائه می‌دهد. بنابراین از این طریق می‌تواند سود قابل توجهی کسب ‌نماید. معمولا سرویس‌های میزبانی در دو نوع لینوکس و ویندوز ارائه می‌شود که نماینده فروش با توجه به نیاز خود میتواند هر کدام را خریداری کرده و فضای مورد نیاز مشتری را در اختیار او بگذارد.

نمایندگی هاست را از کجا تهیه کنید؟

اگر تصمیم گرفته‌اید با راه‌اندازی نمایندگی هاستینگ به کسب درآمد بپردازید، قطعا اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد این است که نمایندگی هاست را از چه شرکتی تهیه کنید. این مورد بسیار مهم است. چرا که به عنوان یک نمایندگی هاست، خدمات شما کاملاً وابسته به شرکت ارائه دهنده هاست است و بایستی بهترین گزینه را از میان شرکت‌های هاستینگ انتخاب کنید تا شروعی قدرتمند و مناسب داشته باشید. شرکت‌های ارائه دهنده هاست نمایندگی خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند. به همین سبب باید شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که با منابع و ویژگی‌های مورد نیاز مشتریان شما مطابقت کافی را داشته باشد.

 افزایش درآمد با اخذ نمایندگی هاست و سرور مجازی

نکات مهم در انتخاب هاست نمایندگی

مواردی وجود دارند که هنگام انتخاب سرویس مورد نظر خود بهتر است آنها را در نظر داشته باشید. این موارد عبارتند از:

دسترسی‌ها

در هاست نمایندگی، به نماینده دسترسی‌های لازم جهت تخصیص منابع هاست به منظور ایجاد پکیج‌های مختلف برای مشتریان داده می‌شود. پس نماینده به راحتی می‌تواند با توجه به نیاز مشتریانش و وضعیت وب سایت‌ آنها منابعی مانند فضا، پردازنده، رم و… را به صورت سفارشی به پکیج اضافه کند. همچنین می‌تواند برای تمدید و پرداخت هزینه هاست و موقعیت قرارگیری دیتاسنتر هاست تصمیم‌گیری کند.

سود فروش نمایندگی هاست

در پلن‌های نمایندگی هاست معمولا درصد سود اختصاص یافته به هر نماینده، در ابتدای کار مشخص می‌شود. با بررسی انواع شرکت‌های ارائه دهنده هاست می‌توانید شرکتی را که سود بیشتری را در قبال خرید هاست و فروش به نمایندگان می‌پردازد شناسایی و انتخاب کنید.

پشتیبانی

در نمایندگی هاست ابری، پشتیبانی فنی بر عهده‌ی شرکت ارائه دهنده هاست است و به منظور پشتیبانی بهتر معمولا این شرکتها، به صورت هفتگی و یا روزانه از دیتابیس، بک آپ تهیه می‌کنند و در اختیار نماینده قرار می‌دهد. نماینده می‌تواند فایل‌های بک آپ را به اکانت گوگل درایو خود انتقال دهد و یا لینک دانلود آنها را از تیم پشتیبانی شرکت هاستینگ دریافت کند.

روش‌های کسب درآمد از طریق نمایندگی هاست

برای دستیابی به سودی مناسب و کسب درآمد از طریق نمایندگی هاست لازم است نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید. در ادامه به بررسی اجمالی چند مورد از این نکات خواهیم پرداخت:

جایگاه خود را شناسایی کنید

برای اینکه در کسب و کار نمایندگی هاست موفقی باشید ابتدا باید بازار هدف خود را به درستی شناسایی کنید و بررسی کنید که شما چه جایگاهی در این بازار خواهید داشت. پس بایستی تحقیق کنید که ارائه چه نوع خدماتی موجب برتری شما خواهد بود و چه افرادی مخاطب شما خواند بود و این افراد چه نیازهایی دارند که باید در نظر گرفته شوند.

 افزایش درآمد با اخذ نمایندگی هاست و سرور مجازی

برنامه ریزی کنید

هیچ موفقیتی بدون برنامه‌ریزی صحیح و استمرار بر آن حاصل نخواهد شد! پس از بررسی مخاطبان خود و انجام تحقیقات بایستی برنامه‌ریزی صحیحی برای ارائه خدمات به آنها داشته باشید تا همه چیز به خوبی صورت گیرد و شما در حوزه نمایندگی هاست به سودهای خوبی دست پیدا کنید. در برنامه‌ریزی بایستی علاوه بر شروع کار، آینده کار را نیز در نظر بگیرید و برای رشد و توسعه نمایندگی خود نیز برنامه‌هایی در سر داشته باشید. پس فراموش نکنید برنامه‌ریزی گام مهمی در مسیری پیش رو خواهد بود.

رقبا را دست کم نگیرید

قطعا خود شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاست نمایندگی و سایر افرادی که مانند شما نسبت به دریافت نمایندگی اقدام کرده‌اند رقبای سرسختی برای شما خواهند بود. اما این مسئله نباید باعث شود که شما دست از تلاش بردارید، قطعا با بررسی خدماتی که رقبای شما ارائه می‌دهند می‌توانید هوشمندانه‌تر عمل کنید و با دادن امتیازاتی به مشتریان برتری خود را ثابت نمایید و بازار هدف خود را داشته باشید.

کلام آخر: ارتباط موثر با مشتریان و پشتیبانی مناسبی داشته باشید

در نمایندگی هاست خدمات و پشتیبانی‌های ارائه شده توسط شما این پتانسیل را دارند که درآمد شما را تقویت نموده و یا به طور کلی از بین ببرند. پس با ارائه سطح بالایی از خدمات بایستی مشتریان خود را خشنود و راضی نگه دارید. فراموش نکنید رضایت مشتریان بهترین تبلیغ برای شما خواهد بود تا بتوانید بدین واسطه مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

در زمان حاضر که راه‌اندازی سایت در میان صاحبان کسب و کارها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است، می‌توانید با خرید نمایندگی هاست منبع درآمد مناسبی برای خود ایجاد کنید و با تمرکز بر نکات گفته شده به راحتی به فعالیت بپردازید. فراموش نکنید که بررسی و تحقیق در مورد شرکت‌های ارائه دهنده نمایندگی سرور مجازی ایران و هاستینگ مهمترین گام است و بایستی شرکتی را انتخاب کنید که خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریانش ارائه می‌دهد.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.