تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 65781

افزایش ترافیک سایت به چه عواملی بستگی دارد که باید بدانیم؟

افزایش ترافیک سایت به چه عواملی بستگی دارد که باید بدانیم؟

ورود به دنیای تجارت آنلاین و کسب درآمد از طریق اینترنت بحث بسیار چالش بر انگیزی است و دغدغه های زیادی  را به همراه دارد. در واقع این افراد می بایست اقداماتی را در جهت افزایش ترافیک سایت انجام و نظر کاربران زیادی را جلب کند که خود این امر به عوامل زیادی بستگی دارد. …

ورود به دنیای تجارت آنلاین و کسب درآمد از طریق اینترنت بحث بسیار چالش بر انگیزی است و دغدغه های زیادی  را به همراه دارد. در واقع این افراد می بایست اقداماتی را در جهت افزایش ترافیک سایت انجام و نظر کاربران زیادی را جلب کند که خود این امر به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی ورود به بیزینس های آنلاین سبب می شود دنیای پر از دغدغه و چالش را تجربه نماید که اگر مسیر درست را در انتخاب نکنید بدون شک به نقطه ضرر خواهید رسید. اما سوال اینجاست که افزایش ترافیک سایت به چه عواملی بستگی دارد و چه تاثیری در رشد سایت خواهد داشت؟برای دریافت پاسخ پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با مفهوم ترافیک سایت

زمانی که شما یک سایت را با هدف خاصی طراحی و راه اندازی نموده اید بدون شک به دنبال افزایش میزان بازدید آن نیز خواهید بود چرا که افزایش ویو و بازدید سایت می تواند نقش موثری در رتبه دهی موتور های جستجو داشته باشد. به تعداد کاربرانی که طی ۲۴ ساعت از یک وب سایت دیدن کرده اند، ترافیک روزانه سایت گفته می شود. در بیان کلی تر می توان گفت که هر چه میزان ترافیک سایت افزایش پیدا کند نشان دهنده این است که اقدامات شما برای جذب مخاطب و بازدید کننده بشتر موثر بوده و می توانید همین مسر را ادامه و آپدیت کنید.

افزایش ترافیک سایت به چه عواملی بستگی دارد که باید بدانیم؟

برخی تصور می کنند که برای افزایش ترافیک سایت باید نکات کاربردی و سختی را رعایت کنی  که هر یک نیاز به تخصص زیادی دارد. بر خلاف این نظریات افزایش ترافیک سایت به سادگی امکان پذیر است و حتی پیاده سازی برخی از آن ها آفلاین بوده و نیازی به حجم و بسته های اینترنتی نخواهد داشت. از آنجایی که دنیای اینتزنت بسیار فرار می باشد و نمی توان یک جا نشین شد، تکنیک هایی که ترافیک سایت را افزایش می دهند شامل موارد زیر می باشد:

جذاب و چالش برانگیز باشید

بدون شک یکی از مهم ترین مواردی که می تواند بازدید سایت را افزایش دهد لینک و بک لینک سازی است و شما می توانید از این فرصت طلایی استفاده نمایید. ممکن است برخی وب سایت ها برای اینکه با شما تبادل لینک داشته باشند شرط و شروط بگذارند که انجام آن از توان شما خارج باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پایه گذاری قوه داشته و با تولید محتوای جذاب و چالش برانگیز توجه دیگر وب سایت ها را جلب و کاری کنید که برای تبادل لینک به شما پیشنهاد همکار دهند. این محتوا می تواند شامل کلیپ های فان و جذاب یا متون خواندنی ومفهومی باشد که به نحوی کاربران و علاقه مندان خاص خود را دارند.

استفاده از تکنیک های مهم سئو

بدون شک یکی از مهم ترین عواملی که می تواند تاثیر زیادی در افزایش ترافیک سایت داشته باشد، شناخته شدن است. اگر بتوانید از قواعد و قالب سئو شده برای سایت خود استفاده نمایید، می توانید در کمترین زمان ممکن رتبه سایت را افزایش داده با قرار گرفتن در لیست سایت های اول تا پنجم صفحه اول به راحتی ترافیک سایت را افزایش دهید.

افزایش ترافیک سایت به چه عواملی بستگی دارد که باید بدانیم؟2

رقبای خود را رصد کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند سبب برتری شدن شما شود، کسب اطلاعات دقیق از رقبا است. بر این اساس شما می توانید با درک درست است راهبرد و استراتژی های رقبا به سادگی روش های مقابله و برتری را کشف کنید و با استفاده از آن بازدید سایت را افزایش دهید. به این ترتیب شما می توانید با رصد کرد رقبا و کشف نقاط قوت و ضعف آن ها در جهت پیش گرفتن اقدامات بهتر گام بردارید و در نهایت برگ طلایی را کسب کنید که شامل موارد زیر می باشد:

  • کلیک های طلایی: پر سرچ ترین کلید واژه را پیدا کنید
  • لینک و بک لینک: می توانید برترین صفحات را پیدا کنید
  • آپدیت های جذاب: محتوای مفید و کاربردی تر را اضافه نمایید
  • کشف ضعف و خطا: شناسایی محتوای ناکارآمد و ضعیف

آنالیز موارد عنوان شده راهی موثر برای افزایش ترافیک سایت به حساب می آید و شما می توانید به واسطه آن ها بازدید سایت را به حداکثر میزان معقول برسانید.

بدون مشکل قابل دسترس باشید

یکی از مواردی که می تواند تعداد بازدید سایت و ترافیک آن را افزایش دهد، ریسپانسیو بودن سایت است، همانطور که می دانید امروزه افراد برای وب گردی خیلی کمتر به سراغ لپ تاپ و سیستم های خانگی می روند چرا که با ورود گوشی های هوشمند به بازار قابلیت گشت و گذار در وب بسیار ساده و قابل دسترس شده است. اگر طراحی سایت شما به گونه ای است که امکان نمایش و دسترسی به بخش های مختلف سایت در سایر نمایشگر ها مانند لپ تاپ، تبلت، موبایل و… وجود دارد می توانید این امتیاز را به عنوان یک نقطه قوت بدانید.

افزایش سرعت سایت

بدون شک یکی از دلایل محبوبیت سایت هایی که میزان ترافیک بالایی دارند، سرعت لود شدن آن هاست. تا بحال شنیده اید وب سایتی که برای لود کردن اطلاعات مورد نظر کاربر به یک دقیقه زمان برای لود شدن نیاز داشته باشد، محبوب باشد؟ آیا کسی پیدا می شود که مدت ۶۰ ثانیه برای بالا آمدن اطلاعات یک وب سایت خوصله به خرج دهد؟ با افزایش سرعت سایت می توانید میزان ترافیک و بازدید سایت را نیز افزایش دهید، از تکنیک های خاص برای این فعالیت ها استفاده نماید.

ویدئو مارکتینگ را فراموش نکنید

یکی از معضلاتی که این روز ها صاحبان سایت با آن مواجه هستند، تنبل بودن کاربران است. البته مشغله کاری شرایطی را فراهم نموده که افراد در اوقات فراغت کوتاه به دنبال فضای سرگرم کننده ای هستند که به سادگی به آن دسترسی داشته باشند و خواندن متن های بلند هرچند خنده دار جایی در برنامه های آن ها ندارد . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از ویدئو مارکتینگ استفاده نمایید. در این کلیپ ها می توانید از طریق زبان طنز تبلیغاتی در رابطه با کار و فعالیت سایت نیز داشته باشد، علاوه بر این می تواند به عنوان یک تبلیغ کننده عمل کرده و دیگر سایت ها را نیز معرفی و به کسب در آمد بپردازید. هرچه میزان فان ویدئو بالا تر باشد ماندگاری کاربرد سایت افزایش و در نهایت نرخ پرش به حداقل می رسد.

فراموش نکنید برای اینکه بتوانید ترافیک سایتتان را به صورت ارگانیک رشد دهید نیاز است که به علم سئو آشنا باشید و یا از یک کارشناس ، مشاوره سئو بگیرید.

افزایش ترافیک سایت به چه عواملی بستگی دارد که باید بدانیم؟3

نتیجه گیری

برای افزایش ترافیک سایت روش های متعددی وجود دارد که علاوه بر موارد فوق می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید، اما برای دستیابی به این اطلاعات باید به کجا مراجعه کرد؟ آیا منبع کاملی برای داشتن اطلاعات لازم در رابطه با روش های افزایش ترافیک ایت وجود دارد؟ آکادمی مهدی عراقی مرجع کامل از اطلاعاتی است که به عنوان صاحب سایت برای رشد و افزایش ترافیک سایت به آن نیاز دارید.

 

برگرفته شده از : نکات افزایش بازدید سایت در سایت مهدی عراقی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.