تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر : 51213

افتتاحیه نمایش اطلسی های پرپر شده با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان

افتتاحیه نمایش اطلسی های پرپر شده با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان

کافه دانش: نمایش اطلسی های پرپر شده، با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسان به روی صحنه می رود. به گزارش مدیر روابط عمومی گروه هنری هایان، فرهاد ملوندی افتتاحیه نمایش اطلسی های پرپر شده روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسان در محل تماشاخانه مهر …

کافه دانش: نمایش اطلسی های پرپر شده، با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسان به روی صحنه می رود.

به گزارش مدیر روابط عمومی گروه هنری هایان، فرهاد ملوندی افتتاحیه نمایش اطلسی های پرپر شده روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسان در محل تماشاخانه مهر حوزه هنری تهران برگزار می شود.

وی در خصوص خلاصه داستان نمایش اینگونه گفت: بهروز جانباز هشت سال دفاع مقدس است که به خاطر مشکلات عدیده خود را جانباز صد و پنجاه درصدی معرفی می کند که برای درمان خود به آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان میرود تا مدتی را در آنجا در آرامش بگذراند. او علاوه بر صدمات جنگ، درگیر یکسری مسائل و مشکلات اجتماعی، شغلی و مدیریتی نیز می شود که شدیدا دچار آسیب روحی می شود.

ملوندی در ادامه افزود: این جانباز در این آسایشگاه با شخصی به نام سیف که او نیز جانباز  جنگ تحمیلی است هم اتاق میشود . علاوه بر آنها جانباز دیگری به نام سالم نیز به آنها ملحق می‌شود.که ادعا می‌کند در عملیات های جنوب و غرب کشور حضور داشته و هم اکنون در وضعیت روحی و روانی شدیدی قرار گرفته است.

بهروز٬ به مشکلات پیش آمده در زمان مدیریتش و تهمت سنگینی که عده ای فرصت طلب و غارتگر بیت المال به او زدند به دوران گذشته، صدمات روحی در دوران جنگ، پدر مادر و عزیزانش در کردستان، رویاها و آرزوهایش اشاره می‌کند  و سیف با او همدردی می کند سالم نیز که خود را جانباز و ایثارگر دوره دفاع مقدس معرفی می‌کند در مواجهه با همسرش که پرستار آسایشگاه است پرده از فرار و پناه آوردن به آسایشگاه از دست مامورین برمی دارد و سیف که در واقع مامور مخفی است و مدتها در تعقیب سالم بوده در آسایشگاه او را شناسایی و دستگیر می نماید.

ملوندی در ادامه در خصوص عوامل نمایش نیز افزود: نمایش اطلسی های پرپر شده کاری از گروه هنری هایان به نویسندگی و کارگردان مهتاب عسگری می باشد و بازیگران آن به شرح ذیل می باشند؛

مهدی پیرزمان، فرهاد ملوندی٬ میلاد باختری، مهتاب عسکری، حمیده دهقان نیری، فاطمه رحمان دخت، محمد مهدی حاجی علی، زهرا پور عرب، کیانا شریفی، وحید فیروزی نژاد، روزبه جهانی، مژگان حصاری، محمدحسین میرسلطانی، محمد حسین عبداللهی، ماهک خدادادی، مبینا میرزایی، ابوالفضل علیاری و

بازیگران کودک: فرشته بداغ آبادی، علی آذری، فاطمه نائینی، پارسا قربانی می باشند.

شایان ذکر است؛ سایر عوامل به شرح ذیل می‌باشند:

دستیار اول کارگردان: حمیده دهقان نیری

مدیر روابط عمومی: فرهاد ملوندی، رضا بابایی

مدیر و منشی صحنه:  فاطمه رحمان دخت

مشاور رسانه ای: محمدحسین عبداللهی، علیرضا نیاکان

مدیر تولید: حمید ناصری عکاسان: داریوش ادهمی، ماهگل مالکی،احمد شاه کرمی

ساخت تیزر: داریوش ادهمی

طراح صدا: آرزو جابری

دستیار صحنه: وحید فیروزی نژاد

مسئول آکسسوار: مژگان حصاری

طراح چهره پردازی: نگین ایمانی طراح لباس: شرافت ملکی

پوستر و بروشور: حمیده دهقان نیری

گفتنی است٬ این نمایش از روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به مدت ۱۵ شب در محل تماشاخانه مهر حوزه هنری تهران٬ رأس ساعت ۱۸ به روی صحنه می رود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.