تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 56815

اعلام جزییات آثار رسیده به دبیرخانه سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

اعلام جزییات آثار رسیده به دبیرخانه سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

اعلام جزییات آثار رسیده به دبیرخانه سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران – اخبار فرهنگی – به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بر اساس آمار اعلام شده از سوی دبیرخان..

اعلام جزییات آثار رسیده به دبیرخانه سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران – اخبار فرهنگی –

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بر اساس آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه این رویداد، تعداد ۷۶ مقاله دریافت شده، توسط ۵۸ محقق نگاشته شده‌اند و شامل ۵۱ مقاله با اختصاص ۶۷ درصد مقالات پژوهشی، ۱۵ مقاله با اختصاص ۲۰ درصد آثار ترجمه شده و ۱۰ جستار آزاد با اختصاص ۱۳ درصد از مجموع چکیده مقالات رسیده می‌شوند. همچنین در سامانه ثبت‌نام، چهار محقق دارای تحصیلات دکترا، ۳۹ پژوهشگر با تحصیلات کارشناسی ارشد، ۱۳ محقق دارای مدرک کارشناسی و دو محقق دارای دیپلم هستند.

استان‌های تهران با ۱۴، کرمانشاه با ۱۲، فارس با ۷، اصفهان با ۶ و خوزستان و مازندران با ۴ مقاله بیشترین سهم از مشارکت در ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این رویداد را به خود اختصاص داده اند. استان‌های خراسان رضوی، لرستان و یزد با ۳، بوشهر، قم، کردستان و کهکیلویه و بویراحمد با ۲ و آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، مرکزی و همدان هرکدام با یک مقاله تا این مرحله در سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران حضور دارند.

سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به دبیری سعید پوراسماعیلی و دبیری علمی احمد الستی ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰ در بخش‌های مقالات پژوهشی، جستارهای آزاد و ترجمه با محوریت سینمای تجربی برگزار می‌شود.

نجفی: از رئیس مجلس خواستم که "فرهنگ قربانی سیاست نشود"/ حیدری فاروقی: شناخت قالیباف از فرهنگ و سینما "قابل اتکا" استرسول توکلی: خاتمی حامی ممنوع‌الکاری بازیگران قبل از انقلاب بود/ ماجرای ۳۲۰ میلیون دلار جریمه‌ای که با بی‌تدبیری پرداخت شدفیلم کاندیشا و تخریب زیرپوستی حجاب در کانون مسلمانان اروپا

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.