تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر : 42442

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

مدیرکل مدیریت بحران کردستان خبر داد: اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان ایسنا/کردستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: نیروهای امدادی در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی..

مدیرکل مدیریت بحران کردستان خبر داد:

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

اعزام تیم مدیریت بحران استانداری به مریوان

ایسنا/کردستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: نیروهای امدادی در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام شده و تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۹ و ۴۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.
براساس این گزارش، طول جغرافیایی این زمین لرزه ۴۶.۰۲ درجه و عرض جغرافیایی ۳۵.۶۹ درجه بوده است.

این زلزله در ۲۴ کیلومتری مریوان، ۲۷ کیلومتری چناره و ۲۸ کیلومتری بوئین سفلی (روستایی در بانه)، ۹۸ کیلومتری سنندج روی داد و مردم شهرهای سقز، بانه و دیواندره نیز آن را احساس کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: نیروهای امدادی در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد برای بررسی خسارات احتمالی این زلزله به مناطق مختلف اعزام و تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.
محمد فلاحی افزود: تمامی تیم‌های امدادی هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در این سه شهرستان در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به امدادرسانی وارد عمل می‌شوند.
وی اضافه کرد: این زلزله در شهرهای دیگر استان کردستان از جمله سنندج، سقز و دیواندره هم احساس شد و تاکنون خساراتی ناشی از آن در این شهرستان‌ها نیز گزارش نشده است.
وی از رسانه‌ها خواست از انتشار مطالب غیرواقعی و شایعه خودداری کنند و از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفظ آرامش و خونسردی و هر گونه خبر را از منابع موثق و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.
انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.