تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۶:۴۵
کد خبر : 22296

اطلاعات جدیدی از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ProMotion سری آیفون ۱۲ فاش شد

اطلاعات جدیدی از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ProMotion سری آیفون ۱۲ فاش شد

اطلاعات جدیدی از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ProMotion سری آیفون ۱۲ فاش شدافشاگر معروف، وب‌سایت Ice Universe، اکنون شایعات قبلی را مجدداً تایید کرده است که ادعا می‌کردند آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شوند. پیش از این گزارش شده بود که در حالی که سخت‌افزارهای این دو دستگاه از سرعت تازه‌سازی زیاد پشتیبانی می‌کنند، تصمیم نهایی بر اساس تأثیرات آن بر روی عمر باتری گرفته می‌شود. با توجه به سابقه پیگیری Ice Universe، ما تمایل داریم باور کنیم که اپل در واقع تصمیم گرفته است این تصمیم را عملی کند.
امسال ممکن است اپل چهار مدل اولد آیفون ۱۲ را عرضه کند. انواع پیشرفته بالاتر، آیفون ۱۲ پرو ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو حداکثر ۶٫۷ اینچی، دو برابر نرخ تازه‌سازی آیفون‌های فعلی را دارا هستند.
اپل صفحه‌نمایش‌های ۱۲۰ هرتزی خود را نمایشگرهای ProMotion نامگذاری می‌کند و آن‌ها در مدل‌های جدیدتر آیپد پرو حضور دارند. برخی از تلفن‌های اندرویدی در حال حاضر نرخ نمایشگر تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی را پشتیبانی می‌کنند، اما اجرای اپل می‌تواند کمی متفاوت باشد. احتمال به‌روز..

اطلاعات جدیدی از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ProMotion سری آیفون ۱۲ فاش شد

افشاگر معروف، وب‌سایت Ice Universe، اکنون شایعات قبلی را مجدداً تایید کرده است که ادعا می‌کردند آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شوند. پیش از این گزارش شده بود که در حالی که سخت‌افزارهای این دو دستگاه از سرعت تازه‌سازی زیاد پشتیبانی می‌کنند، تصمیم نهایی بر اساس تأثیرات آن بر روی عمر باتری گرفته می‌شود. با توجه به سابقه پیگیری Ice Universe، ما تمایل داریم باور کنیم که اپل در واقع تصمیم گرفته است این تصمیم را عملی کند.

امسال ممکن است اپل چهار مدل اولد آیفون ۱۲ را عرضه کند. انواع پیشرفته بالاتر، آیفون ۱۲ پرو ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو حداکثر ۶٫۷ اینچی، دو برابر نرخ تازه‌سازی آیفون‌های فعلی را دارا هستند.

اپل صفحه‌نمایش‌های ۱۲۰ هرتزی خود را نمایشگرهای ProMotion نامگذاری می‌کند و آن‌ها در مدل‌های جدیدتر آیپد پرو حضور دارند. برخی از تلفن‌های اندرویدی در حال حاضر نرخ نمایشگر تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی را پشتیبانی می‌کنند، اما اجرای اپل می‌تواند کمی متفاوت باشد. احتمال به‌روزرسانی در آیفون ۱۲ پرو و آیفون پرو مکس احتمالاً سازگار خواهد بود، این بدان معناست که براساس محتوای نمایش داده شده، به صورت پویا تغییر خواهد کرد.

به عنوان مثال، هنگامی که کاربر در حال پیمایش است و هنگام مشاهده محتوای استاتیک، از ۶۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این امر باعث حفظ عمر باتری می‌شود و این مهم‌ترین نگرانی تلفن‌هایی است که سرعت تازه‌سازی را ارائه می‌دهند.

آیفون ۱۲ احتمالاً با پنل‌های LTPO عرضه نخواهد شد

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ احتمالاً هنگام حفظ عمر باتری به دلیل فناوری LTPO، که امکان تعویض متغیر را فراهم می‌کند، تصمیم بهتری گرفته است. این بدان معنی است که صفحه‌نمایش با سرعت ۱ هرتزی-۱۲۰ هرتزی کار می‌کند.

آیفون ۱۲ پرو و آیفون پرو مکس احتمالاً فقط قادر به جابجایی بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز خواهند بود.
بنابراین، برای اطمینان از اینکه مدل‌های آیفون ۱۲ با سطح بالاتر قادر به سازگاری با صفحه‌نمایش ProMotion و ۵G هستند، انتظار می‌رود اپل آن‌ها را به باتری‌های بزرگتر مجهز کند. آیفون ۱۲ پرو احتمالاً دارای یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که در حدود ۵۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از باتری موجود در آیفون ۱۱ پرو مکس است.

علاوه بر این، مدل‌های پرو به احتمال زیاد از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که آنها قادر به نمایش بیش از یک میلیارد رنگ خواهند بود. برای مقایسه، صفحه نمایش ۸ بیتی در آیفون ۱۱ پرو ۱۶٫۷ میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کند.

آیفون ۱۲ و ۵٫۴ اینچی آیفون ۱۲ مکس به احتمال زیاد با صفحه‌های ۶۰ هرتزی عرضه خواهند شد.

پیش‌بینی می‌شود که انواع پرو دارای بدنه استیل، ۶ گیگابایت رم و سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور عمق LiDAR باشند. از طرف دیگر آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس، احتمالاً از طراحی آلومینیومی، ۴ گیگابایت رم و یک دوربین دوگانه بهره خواهند برد.

هر چهار مدل احتمالاً دارای تراشه A14 Bionic در زیر پنل هستند و دارای شبکه اتصال ۵G باشند. علاوه بر این، اپل همچنین ممکن است دو مدل ۴G را منتشر کند که یکی از آنها ممکن است دارای صفحه‌نمایش LCD باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.