تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 586559

اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی بینی

اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی بینی

رینوپلاستی (جراحی جراحی بینی) یا جراحی زیبایی بینی، شکل و اندازه بینی را بهبود می بخشد. این روش می تواند قوز را از بین ببرد، شکل نوک بینی را تغییر دهد و بینی را صاف کند. اندازه و شکل سوراخ های بینی قابل تغییر است. هدف از رینوپلاستی (جراحی بینی) اغلب دستیابی به هماهنگی بهتر

رینوپلاستی (جراحی جراحی بینی) یا جراحی زیبایی بینی، شکل و اندازه بینی را بهبود می بخشد. این روش می تواند قوز را از بین ببرد، شکل نوک بینی را تغییر دهد و بینی را صاف کند. اندازه و شکل سوراخ های بینی قابل تغییر است. هدف از رینوپلاستی (جراحی بینی) اغلب دستیابی به هماهنگی بهتر بین بینی و سایر اجزای صورت است. بسیاری از بیماران از شکل بینی خود از جمله پل بینی بلند، قوز پشتی یا افتادگی نوک بینی آزار می‌دهند.

دکتر طالب زاده یک جراح دارای گواهی  و متخصص در جراحی پلاستیک صورت است او با بیش از 25 سال تجربه هزاران عمل زیبایی بینی انجام داده است. او در سراسر کشور سخنرانی داشته است و از بهترین جراحان زیبایی بینی در شهر مشهد  محسوب می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی بینی

رینوپلاستی (جراحی بینی) در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین عمل های جراحی پلاستیک صورت تبدیل شده است زیرا افراد بیشتری به دنبال تغییر ظاهر بینی خود هستند. بسیاری از بینی که با آن متولد شده اند ناراضی هستند، در حالی که برخی دیگر به دلیل جراحت، شکل بینی را تغییر داده اند. اختلالات تنفس بینی و سینوزیت اغلب وضعیت را پیچیده می کند.

طیف وسیعی از تکنیک ها برای رفع کامل تغییر ظاهری مطلوب و همچنین بهبود تنفس بینی و اصلاح عفونت های مزمن سینوسی استفاده می شود. جراحی سینوس، در صورت لزوم، با آندوسکوپ انجام می شود تا از هر گونه برش قابل مشاهده جلوگیری شود. دکتر طالب زاده نه تنها یک جراح بینی خبره برای جراحی های زیبایی بینی بلکه برای جراحی های ترمیمی و عملکردی بینی نیز می باشد.

جراحی بینی ممکن است تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی به صورت سرپایی انجام شود. می توان آن را به صورت باز یا بسته رینوپلاستی انجام داد. بهترین راه برای دانستن اینکه چه چیزی برای شما بهترین است، ملاقات با ما در محل نیویورک یا نیوجرسی ما برای یک مشاوره عمیق است.

کاندیدای خوب برای جراحی بینی

آیا قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید؟ نوجوانان و بزرگسالان سالمی که مایل به بهبود ظاهر بینی خود هستند، کاندیدای خوبی برای عمل زیبایی بینی هستند. تصمیم گیری در مورد انجام جراحی بینی یک تصمیم بسیار مهم و شخصی است. قبل از تصمیم گیری در مورد عمل، ابتدا باید با دکتر طالب زاده در یکی از مطب های او در نیویورک یا نیوجرسی مشورت کنید. برای اکثر بیمارانی که این عمل جراحی بینی را انجام می دهند، نتایج زندگی آنها را تغییر می دهد. بیماران افزایش اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس را توصیف می کنند.

کاندیداهای ایده آل برای جراحی بینی عبارتند از:

  • فرد از اندازه و/یا شکل بینی خود ناراضی هست.
  • فرد مشکلات تنفسی محدود به بینی خود دارد.
  • فرد آسیب دیده که ظاهر بینی اش را تغییر داده است.
  • فرد مشکلات تنفسی دارد
  • فرد حتما بالای سیزده سال سن دارد.
  • فرد از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار هست.

اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی بینی

تکنیک جراحی رینوپلاستی باز در مقابل  تکنیک بسته

دو راه برای نزدیک شدن به آناتومی بینی در حین جراحی وجود دارد. در حین جراحی بسته که به آن جراحی بینی داخل بینی نیز گفته می شود، برش های کوچکی در داخل سوراخ های بینی پنهان می شود. در جراحی بینی باز، این برش ها با برشی در قسمت پایین بینی ترکیب می شوند که در طول دوره بهبودی قابل مشاهده است. در جراحی رینوپلاستی تجدید نظر، بافت اسکار، روش جراحی بینی بسته (اندونازال) را اغلب بسیار دشوار می کند و معمولاً رویکرد باز ترجیح داده می شود.

دکتر طالب زاده از تکنیک های پیشرفته جراحی استفاده می کند و در اکثر بیماران جراحی بینی اولیه خود روش جراحی بینی بسته را ترجیح می دهد زیرا منجر به تشریح کمتر و آسیب کمتری می شود. با این حال، رویکرد نهایی به اهداف شما برای این روش و همچنین سطح دشواری دستیابی به آن اهداف بستگی دارد. برای مشاوره شخصی به سایت ما به لینک مراجعه کنید.

بهبودی پس از جراحی زیبایی بینی

ریکاوری جراحی بینی دو مرحله دارد. مرحله نقاهت اولیه پس از جراحی بسیار سریع است. از آنجایی که ما از ابزارهای دقیق و اولتراسونیک استفاده می کنیم، از روش کلاسیک شکستن استخوان اجتناب می کنیم و بهبودی بسیار سریعتر و با درد کمتری انجام می شود. اکثر افراد پس از جراحی درد و تورم بسیار کمی را گزارش می کنند.

زمان بهبودی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما معمولاً بسیار کوتاه است. مهم است که در چند روز اول پس از جراحی، آن را راحت کرده و از فعالیت های سنگین خودداری کنید. همان روز از عمل جراحی به خانه می روید. شما یک آتل و چسب روی بینی خود خواهید داشت که به مدت یک هفته یکی باقی می ماند. ممکن است روز بعد کمی ناراحتی داشته باشید اما داروهای مسکن بدون نسخه به شما کمک می کند. اسپلینت شما بعد از یک هفته برداشته می شود و می توانید دوباره فعالیت سبک را از سر بگیرید.شما همچنین می توانید  نتایج مربوط به جراحی سینه ما را اینجا ببینید.

اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی بینی

مرحله دوم می تواند از چند هفته تا چند ماه طول بکشد و شامل تورم پوست می شود. پس از جراحی بینی، پوست متورم شده و به مرور زمان کاهش می یابد. پوست هر بیمار ضخامت و خواص متفاوتی دارد و به همین دلیل دوره بهبودی متفاوت خواهد بود.

ممنون که ما را در این مقاله همیاری کردید شما می توانید به سایت ما به آدرس https://comesticart.com/ مراجعه کنید

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.