تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۵:۱۶
کد خبر : 1710

اضطراب "مجید مظفری" از شنیدن خبر شهادت "حاج قاسم"/ غربی‌ها فراموش نکنند خورشید از شرق طلوع می‌کند

اضطراب "مجید مظفری" از شنیدن خبر شهادت "حاج قاسم"/ غربی‌ها فراموش نکنند خورشید از شرق طلوع می‌کند

اضطراب “مجید مظفری” از شنیدن خبر شهادت “حاج قاسم”/ غربی‌ها فراموش نکنند خورشید از شرق طلوع می‌کند این روزها مشغول بازی در پربازیگرترین سریال دفاع مقدس تلویزیون است از لحظه شنیدن خبر شهادت “حاج قاسم” می‌گوید که چگونه اضطراب تمام وجودش را فراگرفت. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پربازیگرترین سریال تلویزیون اختصاص به “ایل‌دا” دارد که مجید مظفری و فاطمه گودرزی و پوریا پورسرخ نقش‌های مهم این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارند. این روزها در ارتفاعات خرم‌آباد تصویربرداری ادامه دارد و در سرما و برف، بازیگران جلوی دوربین می‌روند. این سرمای ارتفاعات خرم‌آباد، مظفری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون را بیمار کرده و از صدایش هم می‌توان این حدس را زد. البته که خودش هم گفت سرما خورده‌ام و خیلی نمی‌توانم صحبت کنم؛ اما وقتی به او گفتیم موضوع‌مان “حاج قاسم” است از تأسفی گفت که این خبر نگرانم کرد.
مجید مظفری در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شنیدن خبر شهادت “حاج قاسم” شروع کرد و گفت: خیلی متأسف شدم وقتی شنیدم “حاج قاسم” شهید شده است. از همان لحظه نگرانی‌ام شروع شد و گفتم چه می..

اضطراب "مجید مظفری" از شنیدن خبر شهادت "حاج قاسم"/ غربی‌ها فراموش نکنند خورشید از شرق طلوع می‌کند

این روزها مشغول بازی در پربازیگرترین سریال دفاع مقدس تلویزیون است از لحظه شنیدن خبر شهادت "حاج قاسم" می‌گوید که چگونه اضطراب تمام وجودش را فراگرفت.

اضطراب "مجید مظفری" از شنیدن خبر شهادت "حاج قاسم"/ غربی‌ها فراموش نکنند خورشید از شرق طلوع می‌کند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پربازیگرترین سریال تلویزیون اختصاص به "ایل‌دا" دارد که مجید مظفری و فاطمه گودرزی و پوریا پورسرخ نقش‌های مهم این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارند. این روزها در ارتفاعات خرم‌آباد تصویربرداری ادامه دارد و در سرما و برف، بازیگران جلوی دوربین می‌روند. این سرمای ارتفاعات خرم‌آباد، مظفری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون را بیمار کرده و از صدایش هم می‌توان این حدس را زد. البته که خودش هم گفت سرما خورده‌ام و خیلی نمی‌توانم صحبت کنم؛ اما وقتی به او گفتیم موضوع‌مان "حاج قاسم" است از تأسفی گفت که این خبر نگرانم کرد.

مجید مظفری در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شنیدن خبر شهادت "حاج قاسم" شروع کرد و گفت: خیلی متأسف شدم وقتی شنیدم "حاج قاسم" شهید شده است. از همان لحظه نگرانی‌ام شروع شد و گفتم چه می‌شود و قرار است چه اتفاقی بیفتد. انرژی خیلی بدی داشتم و اضطراب تمام وجودم را فرا گرفته بود. اما وقتی تشییع پیکر مطهر ایشان را دیدم آرام شدم و این همبستگی و سیل خروشان یکدلی و همدلی را دیدم.

حمید ابراهیمی: سینما، تئاتر و تلویزیون باید آثار جاودانه برای شهید سلیمانی بسازندسؤال علی نصیریان از مسئولین آمریکا: اگر ما تروریستیم پس نام کار شما چیست؟

وی افزود: وقتی این وابستگی‌ها و همدلی‌ها را به چشم خودم دیدم خیلی خیالم راحت شد و امیدوار شدم؛ اضطرابم از بین رفت.به خانواده سردار و همه مردم تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتوانند این ضایعه بزرگ را تحمل کنند.

مظفری در پایان خطاب به غربی‌ها، تأکید کرد: به غربی‌ها می‌گویم یک چیزی را فراموش نکنند که خورشید از شرق طلوع می‌کند. ما باید ریشه‌ای انتقام بگیریم؛ این اولین باری نیست که آمریکایی‌ها چنین کاری کرده‌اند و آخرین بار هم نیست؛ آمریکا مثل ترامپ کم ندارد و باید کاری کنیم بار آخرشان باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.