تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 62206

استخدام نویسنده محتوا بدون محدودیت زمان و مکان

استخدام نویسنده محتوا بدون محدودیت زمان و مکان

امروزه اگر می خواهید کسب و کار پویایی داشته باشید، چاره ای نیست جز اینکه در فضای وبسایت به تولید محتوای مستمر بپردازید. این کار تخصصی به صورت ویژه توسط نویسندگان محتوا انجام می شود که برای اینکار آموزش های لازم را دیده اند. در حال حاضر تعداد زیادی از نویسندگان محتوا مشغول به فعالیت …

امروزه اگر می خواهید کسب و کار پویایی داشته باشید، چاره ای نیست جز اینکه در فضای وبسایت به تولید محتوای مستمر بپردازید. این کار تخصصی به صورت ویژه توسط نویسندگان محتوا انجام می شود که برای اینکار آموزش های لازم را دیده اند. در حال حاضر تعداد زیادی از نویسندگان محتوا مشغول به فعالیت هستند و محتوای مورد نیاز سایت ها را تامین می کنند. با این حال فرصت های استخدامی همواره برای نویسندگان محتوا وجود دارد و آن‌ها می توانند از آن به نحو احسن استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم تا درباره استخدام نویسنده محتوا بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی صحبت کنیم.

عوامل مهم در استخدام نویسنده محتوا

برای اینکه نویسنده جدید در شرکت محتوا مارکتینگ جذب شود، باید ویژگی های خاصی داشته باشد که به آن ها خواهیم پرداخت. بدون شک بزرگترین عامل در استخدام شما، رزومه کاریتان در زمینه تولید محتوا متنی است. هر چقدر که سابقه کار شما در این زمینه بیشتر باشد، این آژانس علاقه بیشتری به همکاری با شما خواهد داشت. مورد دیگری که در استخدام مدنظر قرار می گیرد، داشتن نمونه کار است. در واقع نمونه کار شما همچون یک شناسنامه کاری عمل می کند و میزان مهارت و تسلط شما بر محتوانویسی را مشخص می سازد. به غیر از این موارد، سرعت عمل شما در تولید محتوا نیز بسیار مهم است. از آنجایی که حجم پروژه ها به طور پیوسته افزایش پیدا می کند، نویسنده باید از سرعت مناسبی برخوردار باشد تا پروژه ها در زمان تعیین شده تحویل داده شوند.

داشتن اخلاق حرفه ای کاری نیز نقش مهمی در استخدام شما دارد و به صورت ویژه بررسی می شود. نویسنده محتوا باید در تولید محتوای خود برنامه داشته باشد و هر پروژه را در فرصت تعیین شده برای آن به اتمام برساند. مسلما در صورتی که تاخیر در ارسال محتوا چند بار پشت سرهم تکرار شود، امکان ادامه همکاری برای محتوا مارکتینگ فراهم نخواهد بود. البته این آژانس دیجیتال مارکتینگ همیشه بیشترین همکاری را با نویسنده های منضبط دارد و تا جایی که امکان دارد به آن ها کمک خواهد کرد. میزان تسلط نویسنده به سئو یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در استخدام نویسنده محتوا می باشد. برای اینکه یک محتوای متنی در نتایج گوگل دیده شود، باید حتما سئوی محتوا با نهایت دقت انجام گیرد. مسلما کسانی که دارای تجربه زیادی در زمینه تولید محتوای سئو شده هستند در اولویت برای استخدام خواهند بود.

مزایای کار با محتوا مارکتینگ برای نویسندگان محتوا

امروزه یک نویسنده محتوا با دغدغه های زیادی در شغل خود روبرو است که باید هر کدام از آن ها را پشت سر بگذارد. اکثر نویسندگان به صورت پروژه ای و موقتی کار انجام می دهند که پس از تمام شدن سفارشات، باید دوباره برای گرفتن سفارشات جدید تلاش کنند. این مسیر وقت و انرژی زیادی را از نویسنده محتوا می گیرد و به دلیل کم بودن درآمد زندگی سختی را خواهد گذراند. وجود پلتفرم تولید محتوا در مجموعه بزرگ محتوا مارکتینگ این مساله را به صورت ریشه ای حل کرده است. این شرکت به صورت مستقیم با کافرمایان در ارتباط است و محتوای لازم برای تولید را در اختیار شما قرار می دهد. با این روش دیگر شما نیاز نیست به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط بگیرید. همه محتواهای لازم بر روی پلتفرم قرار می گیرند و شما با انتخاب یکی از آن ها کار خود را آغاز خواهید کرد. داشتن امنیت شغلی مناسب یکی از بهترین مزیت های کار با پلتفرم محتوا مارکتین می باشد.

نکته بعدی که باید به آن دقت کنید، دورکار بودن این فرصت شغلی می باشد. در حال حاضر بسیاری از نویسندگان محتوا دارای محدودیت های مکانی و زمانی هستند و باید به صورت فیزیکی به شرکت مراجعه کنند. انجام این کار به صورت فیزیکی هزینه های جانبی همچون کرایه ماشین و پول ناهار را برای شما به دنبال دارد و همین موضوع هزینه‌های شما را افزایش می دهد. این در حالی است که محتوا مارکتینگ یک پلتفرم آنلاین راه اندازی کرده و در هر جای دنیا می توانید به تولید محتوای حرفه ای و سئو شده بپردازید. این امکان ویژه محبوبیت این آژانس را بیشتر کرده که به همین دلیل نویسندگان برای شروع کار در آن ثبت‌نام اولیه را انجام می دهند.

پرداخت سریع حق‌الزحمه محتوا

یکی از بزرگترین معضلات پیش روی نویسندگان محتوا، دریافت پول پروژه از کارفرما است. احتمالا شما هم تا به حال به این مساله روبرو شده اید. بعضی از کارفرمایان برای پرداخت پول شما مسائل مختلفی را بیان می کنند و آن را به تاخیر می اندازند. ‌از آنجایی که شما بر روی پول حاصل از این کار حساب می کنید، شرایط مالیتان به هم می خورد.خوشبختانه محتوا مارکتینگ امکان پرداخت سریع حق الزحمه را فراهم کرده است. زمانی که شما یک محتوای جدید را می‌نویسید، این محتوا تا یک هفته فرصت دارد تا توسط تیم نظارت و سفارش دهنده بررسی شود.

در صورتی که مقاله تایید نهایی را دریافت کرد، مبلغ آن در اکانت شما شارژ خواهد شد. شما می توانید پس از شارژ شدن اکانت خود، نسبت به ثبت درخواست تسویه اقدام کنید. البته حداقل مبلغ برای تسویه حساب ۱۰۰ هزار تومان می باشد پس حساب شما حتما باید این مبلغ را در خود داشته باشد. از لحظه ای که شما درخواست تسویه را ثبت می کنید، نهایتا تا ۴۸ ساعت بعد پول به حسابتان واریز خواهد شد. سیستم مالی شفاف و حرفه‌ای این پلتفرم باعث شده تا نویسنده با آرامش خاطر از آن استفاده کرده و به درآمدزایی بپردازد. اگر دوست دارید که درآمد حاصل از کار خود را سریع‌تر دریافت کنید، مسلما تولید محتوا وبسایت در محتوا مارکتینگ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نتیجه گیری

داشتن امنیت شغلی و پرداخت منظم حقوق برای همه نویسندگان محتوا مهم است و به دنبال فضایی هستند که این موارد را برای آن ها تامین کند. خوشبختانه محتوا مارکتینگ https://mohtava.marketing/ یک بستر عالی و امن برای تولیدکنندگان محتوای متنی ایجاد کرده است. نویسندگان محتوا می توانند با استفاده از این پلتفرم، به صورت روزانه محتوای یونیک و منحصر به فرد تولید کنند و به درآمد خوبی از این راه دست پیدا کنند

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.