استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio با وعده کیفیت صدای بهتر و اشتراک‌گذاری صوتی معرفی شد گروه ویژه بلوتوث (SIG)٬ استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio را معرفی کرد. این استاندارد جدید کیفیت صدای بیشتر و قابلیت اشتراک‌گذاری را به ارمغان میاورد.
گروه ویژه بلوتوث (SIG) استاندارد بلوتوثی جدیدی را به نام LE Audio (کم انرژی) معرفی کرده است. این متفاوت از فرمت‌های بلوتوثی اصلی نظیر بلوتوث ۵ است؛ آن یک استاندارد جدید مختص به ارتباط صوتی بلوتوث است.
مزایای استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio مزایای فرمت LE Audio نسبت به بلوتوث سنتی شامل پشتیبانی نیتیو برای محصولاتی نظیر دیوایس‌هایی همچون سمعک و اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی نظیر اشتراک‌گذاری صوتی است. اشتراک‌گذاری صوتی به لطف یک عملکرد جدید به نام “Broadcast Audio” بخشی از این استاندارد جدید است. این به کاربران اجازه می‌دهد هرآنچه در حال گوش دادن (روی گوشی یا دیگر دیوایس‌های خود) هستند را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. به طور مثال کاربران عادی می‌توانند آهنگ‌های خود را با اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارند. شرکت‌ها نیز می‌توانند از این..

استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio با وعده کیفیت صدای بهتر و اشتراک‌گذاری صوتی معرفی شد

گروه ویژه بلوتوث (SIG)٬ استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio را معرفی کرد. این استاندارد جدید کیفیت صدای بیشتر و قابلیت اشتراک‌گذاری را به ارمغان میاورد.

گروه ویژه بلوتوث (SIG) استاندارد بلوتوثی جدیدی را به نام LE Audio (کم انرژی) معرفی کرده است. این متفاوت از فرمت‌های بلوتوثی اصلی نظیر بلوتوث ۵ است؛ آن یک استاندارد جدید مختص به ارتباط صوتی بلوتوث است.

مزایای استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio

مزایای فرمت LE Audio نسبت به بلوتوث سنتی شامل پشتیبانی نیتیو برای محصولاتی نظیر دیوایس‌هایی همچون سمعک و اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی نظیر اشتراک‌گذاری صوتی است. اشتراک‌گذاری صوتی به لطف یک عملکرد جدید به نام “Broadcast Audio” بخشی از این استاندارد جدید است. این به کاربران اجازه می‌دهد هرآنچه در حال گوش دادن (روی گوشی یا دیگر دیوایس‌های خود) هستند را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. به طور مثال کاربران عادی می‌توانند آهنگ‌های خود را با اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارند. شرکت‌ها نیز می‌توانند از این ویژگی برای پخش صوتی در یک فضای عمومی (نظیر فرودگاه) استفاده کنند.

دیگر مزیت‌های این استاندارد جدید شامل استفاده از یک کدک جدید به نام Low Complexity Communication Codec (به اختصار LC3) است که وعده‌ی کیفیت صدایی بیشتر در عین مصرف انرژی کمتر را می‌دهد. این می‌تواند به توسعه دهندگان کمک کند اپلیکیشن‌هایی بسازند که عمر باتری گوشی‌تان را خیلی مصرف نکند. در نهایت٬ این استاندارد انتقال پخش چند صدا را ارائه می‌کند که SIG می‌گوید به بهبود تجربه‌ی تجسم استریو در محصولاتی نظیر ایربادهای بی‌سیم کمک می‌کند.

SIG تایید کرده است که مشخصات فنی مربوط به استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio را در نیمه‌ی نخست امسال با دیگر کاربران به اشتراک خواهد گذاشت.

۱۰ مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

  • با TQi آشنا شوید؛ اولین موتورسیکلت الکتریکی خودران و سه چرخه
  • سری جدید تجهیزات گیمینگ XPG در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند
  • با باشگاه خانگی هوم استودیو Amazfit همیشه تناسب اندامتان را حفظ کنید
  • کانسپت خودرو الکتریکی سونی ویژن اس رونمایی شد؛ نمایش قدرت خودروسازی سونی
  • اینتل رابط تاندربولت ۴ را معرفی کرد؛ خبری از افزایش سرعت نیست
  • عینک واقعیت مجازی سامسونگ برای حفظ تناسب اندام معرفی شد
  • SelfieType سامسونگ ؛ یک کیبورد دیجیتالی متفاوت و مدرن
  • سونی مدل مفهومی خودرو الکترونیکی خود را به CES 2020 آورد
  • استاندارد بلوتوثی صوتی LE Audio با وعده کیفیت صدای بهتر و اشتراک‌گذاری صوتی معرفی شد
  • نمایشگرهای ال جی OLED Wave و ال جی OLED Wave در CES 2020 معرفی شدند

تمام مطالب نمایشگاه CES 2020 را از اینجا دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل