تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر : 16439

اخبار تلویزیون| از راوی شدن "ناصر طهماسب" در سریال رمضانی تا دیدار رئیس صداوسیما و فرمانده بسیج

اخبار تلویزیون| از راوی شدن "ناصر طهماسب" در سریال رمضانی تا دیدار رئیس صداوسیما و فرمانده بسیج

اخبار تلویزیون| از راوی شدن “ناصر طهماسب” در سریال رمضانی تا دیدار رئیس صداوسیما و فرمانده بسیج رئیس صداوسیما با فرمانده سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد؛ روایت سریال “سرباز” را به ناصر طهماسب واگذار کردند و “برادر جان” سریال رمضانی آی‌فیلم شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه می‌خوانید:
دیدار رئیس صداوسیما و فرمانده بسیج/ بسیج و رسانه‌ملی در خط مقدم کمک مؤمنانه به مردم
رئیس رسانه ملی در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با تشکر و قدردانی از تلاش‌های همه جانبه بسیج در دوران مبارزه با ویروس کرونا گفت: بسیج همیشه پای کار بوده است و در این ایام فعالیت‌های آن دوباره اوج گرفته است.
علی عسکری با اشاره به اینکه رسانه در کنار نیروهای انقلابی از جمله سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام و… تا آخر ایستاده است افزود: در بحث مبارزه با کرونا همه بخش‌های صداوسیما چه در مقابله با بیماری کووید ۱۹ و چه در مقابله با دشمنی و تخریب رسانه‌های معاند تمام قد ایستادند و فعال بودند و به لطف الهی تلاش‌ها..

اخبار تلویزیون| از راوی شدن "ناصر طهماسب" در سریال رمضانی تا دیدار رئیس صداوسیما و فرمانده بسیج

رئیس صداوسیما با فرمانده سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد؛ روایت سریال "سرباز" را به ناصر طهماسب واگذار کردند و "برادر جان" سریال رمضانی آی‌فیلم شد.

اخبار تلویزیون| از راوی شدن "ناصر طهماسب" در سریال رمضانی تا دیدار رئیس صداوسیما و فرمانده بسیج – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه می‌خوانید:

دیدار رئیس صداوسیما و فرمانده بسیج/ بسیج و رسانه‌ملی در خط مقدم کمک مؤمنانه به مردم

رئیس رسانه ملی در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با تشکر و قدردانی از تلاش‌های همه جانبه بسیج در دوران مبارزه با ویروس کرونا گفت: بسیج همیشه پای کار بوده است و در این ایام فعالیت‌های آن دوباره اوج گرفته است.

علی عسکری با اشاره به اینکه رسانه در کنار نیروهای انقلابی از جمله سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام و… تا آخر ایستاده است افزود: در بحث مبارزه با کرونا همه بخش‌های صداوسیما چه در مقابله با بیماری کووید ۱۹ و چه در مقابله با دشمنی و تخریب رسانه‌های معاند تمام قد ایستادند و فعال بودند و به لطف الهی تلاش‌های رسانه‌ملی اثرات مفیدی را در افکار عمومی و همچنین در حوزه خبررسانی به همراه داشته است.

رئیس رسانه‌ملی با تأکید بر ادامه همکاری تنگاتنگ صداوسیما با دولت و به خصوص وزارت بهداشت که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مقوله مواسات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عرصه و میدان جدید و مهمی‌پیش رو داریم و باید به سمت هدفی که رهبرمعظم انقلاب ترسیم کرده‌اند با کمک و همدلی مؤمنانه مردم که نقش اصلی را در اختیار دارند با قدرت حرکت کنیم.

علی‌عسکری شیوع کرونا در کشور و جهان را تحولی بزرگ دانست که نحوه مواجه با آن در ایران نسبت به دیگر کشورها از جمله اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها که بیشتر بر مادی گرایی تاکید دارند، موفق تر بوده است.

رئیس رسانه ملی افزود: موفقیت و تفاوت ملت ایران در مقابله با ویروس کرونا با دیگر کشورها در اینجا آشکار شد که کشور ما متکی بر وحدت، همدلی مردم، معنویت و دین اداره می‌شود.

وی به شرایط پساکرونا هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تکیه بر توانمندی‌های ذاتی کشور و مردم که یکی از آنها همین موضوع مواسات است که رهبرمعظم انقلاب اسلامی‌بر آن تاکید کردند به جایگاهی به مراتب بهتر از قبل برسیم و رسانه ملی در این ریل‌گذاری جدید در کنار دولت، مردم و همه نهادها به خصوص حرکت مومنانه بسیج ایستاده و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

رزمایش کمک مؤمنانه سه مرحله‌ای است

در ادامه جلسه رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج از آغازین روزهای شیوع کرونا در کشور از برگزاری «رزمایش کمک مومنانه» در سه مرحله خبر داد. سردار غلامرضا سلیمانی گفت: در مرحله اول این رزمایش به همت سپاه ، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان وکمیته امداد امام خمینی (ره) با شناسایی ۳ و نیم میلیون خانوار نیازمندی که معیشت آنها با مشکل مواجه شده و زیر پوشش هیچ کدام از نهادها از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بهزیستی نیستند کمک‌های در نظر گرفته شده با مدیریت و کریمانه بین خانوارها توزیع خواهد شد و این مرحله پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در همین هفته اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان، در دو مرحله اقلام بین خانوارهای شناسایی شده، توزیع می‌شود گفت: مرحله دوم در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ۱۵رمضان و مرحله سوم رزمایش نیز بعد از عید فطر عملیاتی می‌شود، ضمن اینکه سامانه‌ای نیز طراحی شده است تا خیرین بتوانند به خانواده‌های نیازمند در حد توان خود کمک کنند.

سردار سلیمانی محور اصلی رزمایش کمک مؤمنانه را مردم و خیرین دانست و افزود: در طرح کمک مؤمنانه تنها جمع‌آوری اقلام و توزیع آن مطرح نیست بلکه علاوه بر آن شناسایی حامی‌برای افرادی که دچار مشکل شدند و خانواده‌هایی که اقتصاد آنها از بین رفته است در نظر گرفته شده است و افراد خیر تعدادی از این خانواده‌ها را انتخاب و به آن‌ها کمک می‌کنند.

وی افزود: در طول مدتی که کرونا وجود دارد با اعلام آمادگی قبلی خیّر می‌تواند ماهانه مبلغی را به خانواده انتخاب شده خود اختصاص دهد و هر ماه به آن‌ها کمک کند.

رئیس سازمان مستضعفین در ادامه به برنامه‌ریزی برای اجرای ۳ مرحله مراسم گلریزان هم اشاره کرده و از رئیس رسانه ملی خواست تا با تمام ظرفیت های رسانه برای اجرای هرچه بهتره این رزمایش و برنامه‌های در نظر گرفته شده، پای کار بیایند.

رئیس رسانه‌ملی در پایان تأکید کرد: همانطور که در بحث مبارزه با کرونا صداوسیما فعال است، در این حوزه هم با همه توان در کنار سازمان بسیج مستضعفین خواهد ایستاد تا بتوانیم به مردم نیازمند کمک و روح همدلی را در جامعه ایران اسلامی‌بیش از پیش متبلور کنیم.

در این جلسه که با حضور معاونان رسانه‌ملی در حوزه‌های مختلف و همچنین مسئولان سازمان بسیج مستعضعفین برگزار شد دو طرف برای برگزاری هرچه بهتره رزمایش کمک مؤمنانه گفت‌وگو کردند.

"برادرجان" سریال رمضانی آی‌فیلم شد

سریال "برادر جان" برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه آی فیلم انتخاب شده است که اولین قسمت آن دوشنبه ۱ اردیبهشت روی آنتن می‌رود. علی نصیریان، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، حسام منظور، لعیا زنگنه، کامران تفتی، نسیم ادبی، سعید چنگیزیان، سجاد افشاریان، جلیل فرجاد، شیوا ابراهیمی، مارال فرجاد، ندا جبرائیلی، آرش فلاحت‌پیشه، فتح‌الله تاج‌تهرانی، محبوبه صادقی و علی آهنج بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

"برادر جان" نام مجموعه تلویزیونی به نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، ملودرامی اجتماعی‌مذهبی است که برای پخش در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد. این مجموعه داستان جان‌فشانی سه برادر است که زبانزد شده و خدا و خلق از آنها در آسایش هستند. تا اینکه ناگهان حادثه‌ای رخ می‌دهد که نامش حق‌الناس است … .

"برادر جان" قرار است هر شب ساعت ۱۹ راهی آنتن شود. علاقه مندان می‌توانند بازپخش آن را در ساعت‌های ۳ و ۱۱ روز بعد مشاهده کنند.

مستند "اقبال لاهوری" روی آنتن می‌رود

مستند «اقبال لاهوری» که درباره علامه محمد اقبال لاهوری شاعر، سیاستمدار و فیلسوف هندی است روی آنتن هیسپان‌تی‌وی می‌رود. مستندی درباره علامه محمد اقبال لاهوری شاعر، سیاستمدار، فیلسوف و متفکر نامدار و نواندیش هندی با عنوان «اقبال لاهوری» روی آنتن هیسپان‌تی‌وی می‌رود.

او در سال ۱۸۷۳ میلادی در شهر سیالکوت از ایالت پنجاب هند به دنیا آمد. او تحصیلات عالی خود را در رشته‌های فلسفه و حقوق در دانشگاه‌های انگلستان و آلمان به اتمام رساند و با توجه به اشرافی که به علوم اسلامی و مکاتب فلسفی شرق و غرب داشت، توانست همچون پل ارتباطی در جهت درک بهتر مبانی فلسفه شرق و غرب باشد. اقبال یکی از فیلسوفان بزرگ اسلامی است که منبع فکرش از قرآن سیراب می‌شود؛ آنچه که از اقبال یک چهره متمایز و ممتاز می‌سازد استعمارستیزی او در دوران سلطه استعمار انگلستان بر شبه قاره هند و اشعار بی‌بدیل وی برای بیداری مسلمانان و مردمان تحت ستم است.

اقبال بی‌آنکه زبان فارسی را به شکل رسمی و آکادمی خوانده باشد به این زبان اشعار فراوانی سروده که به گفته اهل فن بخشی از شاهکارهای ادب فارسی‌اند. علامه افکار بلند خود را در قالب اشعار برای اصلاح جامعه مسلمانان و به حرکت در آوردن آنها باقی گذاشت. اقبال هیچگاه خود را شاعر نمی‌دانست بلکه شعر را ابزاری برای بیان افکار و بالا بردن ضریب نفوذ مفاهیم می‌دانست.

ساختار مجموعه مستند "اقبال لاهوری" با توجه به ابعاد چندوجهی شخصیت و افکار او بر سه محور اصلی شامل مراحل زندگی و تکامل شخصیت او، بررسی فلسفه و افکار علامه و پرداختن به زیبایی شناسی و حس شاعرانه اقبال در بیان مسائل روز جامعه بنا شده است.

این مستند یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۸:۳۰، ۱۴:۳۰، ۲۱ و تکرار آن روز دوشنبه ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان‌تی‌وی روی آنتن می‌رود.

برنامه "انارستان" شبکه افق

برنامه «انارستان»، شنبه ۳۰ فروردین ماه با موضوع رایحه درمانی و تاثیرات مثبت یا منفی بر پیشگیری و درمان بیماری‌ها روی آنتن شبکه افق می‌رود. ویژه برنامه تلویزیونی و گفت‌وگو محور «انارستان» با حضور کارشناسان پزشکی کلاسیک و طب سنتی، هر روز به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

محور اصلی این برنامه، مقابله با کرونا و ارائه توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه به مخاطبان است. در برنامه شنبه شب ۳۰ فروردین ماه، آرمان زرگران هیئت علمی گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون امور بین الملل دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور می‌یابد.

موضوع این برنامه، رایحه‌درمانی و تاثیرات مثبت یا منفی بر پیشگیری و درمان بیماری‌هاست. «انارستان» هر شب ساعت ۲۰ به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت‌های ۵:۳۰ و ۱۲ روز بعد روی آنتن می‌رود.

ناصر طهماسب راوی "سرباز" شبکه ۳

ناصر طهماسب دوبلور مشهور و نام آشنای سینما وتلویزیون به عنوان راوی به پروژه تلویزیونی "سرباز"، به کارگردانی هادی مقدم‌دوست پیوست. با ادامه مراحل فنی سریال "سرباز" به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که قرار است شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن برود؛ ناصر طهماسب دوبلور مشهور و پرخاطره سال های اخیر سینما و تلویزیون، به عنوان راوی به این پروژه تلویزیونی پیوست.

ناصر طهماسب علاوه بر گویندگی نقش‌های اول، در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی زیادی به عنوان مدیر دوبلاژ و سرپرست نویسندگان فعالیت داشته و در پروژه "سرباز" نیز به عنوان راویِ عاشقانه حماسیِ هادی مقدم‌دوست حضور دارد.

سریال "سرباز" که در ۵۰ قسمت ساخته شده؛ پس از اتمام شب های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و دریا بخشنده … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

"سرباز" حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع…

مروری بر برنامه‌های رمضانی تلویزیون/ تکلیف افطار شبکه ۳ روشن شدآقای مدیری! اگر رقص نور خریده‌اید پس چرا در تلویزیون کار می‌کنید؟

پخش مستند "آفریقا سرزمین فرصت‌ها"

چهارمین قسمت مجموعه مستند «آفریقا سرزمین فرصت‌ها» با موضوع جریان زندگی در کنیا، شنبه ۳۰ فروردین ماه از شبکه افق پخش می‌شود. مجموعه «آفریقا سرزمین فرصت‌ها» روایتی است از زندگی در قاره سیاه، زندگی با مردمان این قاره و گفت وگو پیرامون فرصت ها و چالش‌های پیش روی آنها که در هر قسمت، به یکی از کشورها یا مناطق سنتی آفریقا سرک می‌کشد.

چهارمین قسمت این مجموعه، «کنیا داستان فیل‌ها» نام دارد و از داستان بچه فیل‌های یتیم کنیا تا استعمار آفریقا را مورد بررسی قرار می‌دهد. در ادامه به این سوال پرداخته می‌شود که چرا سهم ایران از صادرات به آفریقا تنها یک هزارم از حجم واردات این قاره است و آیا برای دستگاه دیپلماسی ما، مسئولان و ‌فعالان اقتصادی، تعامل با دنیا فقط در تعامل با اروپا و چند کشور غربی خلاصه شده است؟

در این مستند می‌بینیم که کاپیتان سابق تیم ملی کریکت کنیا و عنوان دار جهانی، عاشق ایران ‌و‌ زبان فارسی شده است و همچنین فیلم‌ها و‌ سریال‌های ایرانی طرفدارانی در این کشور دارند.

مجموعه ۱۰ قسمتی «آفریقا سرزمین فرصت‌ها»، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن برای ساعت‌های ۳:۳۰ و ۱۴ روز بعد درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.