تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 17053

اخبار تلویزیون| از برنامه افطار شبکه سلامت تا انیمیشن سریالی شبکه دو

اخبار تلویزیون| از برنامه افطار شبکه سلامت تا انیمیشن سریالی شبکه دو

اخبار تلویزیون| از برنامه افطار شبکه سلامت تا انیمیشن سریالی شبکه دو “خرم‌شهر” ویژه برنامه افطار شبکه سلامت هر روز در ماه مبارک رمضان با اتفاق ویژه‌ای روی آنتن می‌آید. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه می‌خوانید:
«خرم‌شهر» ویژه برنامه افطار شبکه سلامت/ برنامه‌ای با یک اتفاق ویژه
برنامه «خرم شهر» ویژه برنامه افطار شبکه سلامت سیماست که به گفت‌وگو با افرادی می‌پردازد که در زندگی خود با یک اتفاق ویژه مواجه شده‌اند.
شبکه سلامت سیما در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده «خرم‌‌شهر» را روی آنتن می‌برد. این برنامه گفت‌وگومحور، هر روز ساعت ۱۹ به صورت زنده پخش می‌شود و به روایت داستان آدم‌هایی می‌پردازد که در زندگی خود با یک اتفاق ویژه مواجه شده‌اند.
اجرای برنامه “خرم‌شهر” برعهده محمدحسین امیدی گوینده رادیو است که برای اولین بار به قاب تلویزیون آمده و سال گذشته به عنوان‌ مجری برتر رادیو شناخته شده است.
تیتراژ ابتدایی این برنامه را مصطفی پاشایی براساس ترانه‌ای از حامد عسکری خوانده، حمید عابدی خواننده آیتم‌های برنامه است و تیتراژ پایانی نیز مناجاتی با حال و ه..

اخبار تلویزیون| از برنامه افطار شبکه سلامت تا انیمیشن سریالی شبکه دو

"خرم‌شهر" ویژه برنامه افطار شبکه سلامت هر روز در ماه مبارک رمضان با اتفاق ویژه‌ای روی آنتن می‌آید.

اخبار تلویزیون| از برنامه افطار شبکه سلامت تا انیمیشن سریالی شبکه دو – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه می‌خوانید:

«خرم‌شهر» ویژه برنامه افطار شبکه سلامت/ برنامه‌ای با یک اتفاق ویژه

برنامه «خرم شهر» ویژه برنامه افطار شبکه سلامت سیماست که به گفت‌وگو با افرادی می‌پردازد که در زندگی خود با یک اتفاق ویژه مواجه شده‌اند.

شبکه سلامت سیما در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده «خرم‌‌شهر» را روی آنتن می‌برد. این برنامه گفت‌وگومحور، هر روز ساعت ۱۹ به صورت زنده پخش می‌شود و به روایت داستان آدم‌هایی می‌پردازد که در زندگی خود با یک اتفاق ویژه مواجه شده‌اند.

اجرای برنامه "خرم‌شهر" برعهده محمدحسین امیدی گوینده رادیو است که برای اولین بار به قاب تلویزیون آمده و سال گذشته به عنوان‌ مجری برتر رادیو شناخته شده است.

تیتراژ ابتدایی این برنامه را مصطفی پاشایی براساس ترانه‌ای از حامد عسکری خوانده، حمید عابدی خواننده آیتم‌های برنامه است و تیتراژ پایانی نیز مناجاتی با حال و هوای ماه مبارک رمضان و با نوای محمدحسین پویانفر است.

انیمیشن «همه جوره ماجرا» در قاب دو

مجموعه پویانمایی « همه جوره ماجرا» تولید مرکز صبا برای گروه سنی خردسال به پایان رسید و ۲۶ قسمت آن نوروز ۹۹ برای پخش از تلویزیون در اختیار شبکه‌های مختلف سیما قرار گرفت.

این مجموعه به تهیه کنندگی زیبا کشوری و کارگردانی صمد غلام‌زاده هم اکنون نیز از شبکه دوم سیما درحال پخش است و شامل گروهی از حیوانات جنگل مانند شیر، فیل، گوره خر، زرافه و فلامینگو و… هستند که در کنار برکه‌ای زندگی می‌کنند.
آنها در اتفاقاتی که برای دیگر حیوانات رخ می‌دهد، بی تفاوت نیستند و سعی می‌کنند تا به کمک همدیگر آن مشکل را رفع کنند. این اتفاق می‌تواند یک حادثه طبیعی باشد یا یک ناراحتی روحی و دلگیری از یکدیگر، اکثر داستان‌های این مجموعه در محیطی جنگلی رخ می‌دهد که با زبان طنز موجود در کاراکترها و داستان برای مخاطب کودک بسیار جذاب و دلنشین می‌شود.
در این مجموعه سعی شده است علاوه بر روایت داستان هایی شیرین، حس نوع دوستی مهربانی و کمک به یکدیگر ترویج داده شود. همچنین توجه بسیار زیاد به اخلاقیات و حسن رفتار در داستان ها باعث می شود تا مخاطبان این مجموعه (خردسالان) به اهمیت و تربیت آن توجه کنند و تاثیر بپذیرند.
همچنین مخاطب این مجموعه با عمل و عکس العمل و محیط پیرامونی خود مانند: جاذبه، ماه، تاریکی و مکان‌های مختلف و شرایط آنها آشنا می‌شود و با موضوعات اخلاق مدارانه مبتنی بر تکنیک و طنز وارد دنیای آنها می‌شود.

کروناسنجی «+چرخ» در ماه مبارک رمضان

ویژ‌ه‌برنامه‌‌ «+چرخ» بخش‌ها و آیتم‌های مختلفی خواهد داشت؛ در هر قسمت از برنامه، آخرین وضعیت شیوع کرونا بر اساس آمار و اطلاعات منتشرشده‌ منابع رسمی و معتبر مرور خواهد شد.

در بخشی دیگر از «+چرخ» آخرین یافته‌ها درباره‌ی شناخت و درمان ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا بررسی می‌شود.

گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان حوزه‌ی سلامت و بهداشت درباره‌ی ابعاد مختلف شیوع ویروس کرونا یکی دیگر از بخش‌های این ویژه‌برنامه‌ها خواهند بود.

در «کروناسنج» شایعات و واقعیت‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا بررسی و به سوال‌های مردم درباره‌ی این موضوع پاسخ داده خواهد شد.

در بخش «منهای کرونا» هم کارشناس‌های حوزه‌های مختلف علم و فناوری، مهم‌ترین رویدادهای دنیای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و واکاوی می‌کنند.

«+چرخ» از ۷ اردیبهشت چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۲۰:۳۰ به‌صورت زنده و به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

تبیین الگوی جهادمحوری در ویژه برنامه افطار شبکه افق

ویژه برنامه افطار شبکه افق با عنوان «همه با هم» با موضوعات مربوط به اقدامات گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان از این شبکه پخش می‌شود.

ویژه برنامه افطاری «همه با هم» شبکه افق به تهیه کنندگی بزرگیان، مباحث معارفی با رویکرد جهادی و گفت‌وگو با فعالان این عرصه و اعضای برخی گروه‌های جهادی را محور خود قرار داده است.

محمدامیر بزرگیان تهیه‌کننده برنامه رمضانی «همه با هم» درباره این برنامه گفت : «همه با هم» برنامه‌ای با ساختار گفت‌و‌گو محور معارفی و مبتنی بر تفکر و رویکرد جهادی است و ما ابعاد آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی تأکید کرد: کل برنامه مبتنی بر سخنان مقام معظم رهبری در باب فلسفه انتظار و همدلی و مواسات مومنانه در راستای فرج است.

بزرگیان ادامه داد: مباحث مربوط به اقدامات جهادی قرار است در حضور کارشناس مذهبی حجت الاسلام بی آزار تهرانی که خود از روحانیون جهادی است، مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

تهیه کننده ویژبرنامه افطاری شبکه افق همچنین افزود: در برنامه امسال بخشی داریم که به صورت اسکایپ با استان ها و شهرستان های مختلف کشورمان ارتباط زنده و مستقیم برقرار می‌کنیم و شیوه ها و سبک های جدید همدلی و مواسات را برای مردم فهیم و عزیز کشورمان نمایش می‌دهیم.

بزرگیان خاطرنشان کرد: همه ساله در ماه مبارک رمضان و طبق سنت خداپسندانه در کشورمان، اطعام و تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان از سوی خیرین و مومنان عزیز کشورمان اجرا می شود و امسال به دلیل شرایط ویژه در کشورمان، شیوه هایی جدید همدلی در شهرهای مختلف کشورمان در حال انجام است که ما در این برنامه آن را پوشش می‌دهیم.

به عنوان مثال هم اکنون پویشی درشهر کرمان راه افتاده که خیرین و مومنان خداجوی، اجاره بهای افرادی را که بر اثر کرونا آسیب دیده‌اند، می‌پردازند یا کسانی که مشاغل روزمزد داشته و در اثر کرونا کسب و کارشان دچار رکود شده و یا حساب دفتری برخی مشاغلی که بیشترین آسیب را دیده‌اند تسویه می‌کنند و یا شهروندانی که دچار بیماری کرونا شده‌اند و در این شرایط نیاز به مراقبت دارند، بزرگوارانی‌اند که خالصانه در این راه قدم می‌گذارند و به کمک همنوعان خود می‌شتابند که این برنامه سعی دارد گوشه ای از اقدامات جهادی این جهادگران را به تصویر درآورد.

علاوه بر این قرار است در دو نوبت یعنی همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) و شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع)، پویشی اجتماعی برای ارائه مدل‌های مختلف کمک‌های مردمی در این برنامه مورد توجه قرار بگیرد.

بزرگیان همچنین از حضور یک مهمان جهادی در هر برنامه خبر داد و گفت: ما سعی کردیم در هرقسمت ، از جهادگران دعوت کنیم که از زندگی خود که مبتنی بر اقدامات و سفرهای جهادی است ؛ خاطراتی را بیان کند چرا که همه ما نیاز داریم با فداکاری ها و خلوص نیت این عزیزان بیشتر آشنا شویم و این روحیه همدلی و نیاز به نیازمندان را در این شرایط بیش از پیش در جامعه تقویت کنیم. این بخش از برنامه که حدودا ۳۰ دقیقه است در واقع روایتی از داستان های زندگی جهادگران بی نام و نشان کشورمان است.

تهیه کننده «همه با هم» اظهار داشت : علاوه بر بخش‌های اصلی برنامه، میان‌برنامه‌هایی هم روی آنتن می‌رود که شامل ارتباط با مخاطبان و خواندن پیامک‌های این عزیزان، خواندن اخبار مربوط به اقدامات جهادی در کشورمان خواهد بود و در هر برنامه هم یک سئوال پیامکی در خصوص موضوع برنامه برای بینندگان عزیز مطرح خواهد شد.

آنتی‌ویروس تلویزیون در برابر شبکه‌های معاندتدارک سینمایی‌های سیما/ از "مبارک" الناز شاکردوست" تا "مهمانان ویژه" جواد رضویان

بزرگیان همچنین از ارتباط مستقیم با حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد و گفت: در «همه با هم» هر شب در ساعت ۲۰ به مدت حدود ۳ دقیقه ارتباط مستقیم با حرم مطهر امام رضا(ع) خواهیم داشت و از حال و هوای ملکوتی حرم رضوی، تصاویری را برای روزه‌داران گرامی پخش می‌کنیم.

«همه با هم» با اجرای محمد قاسمی هر روز از ساعت ۱۹ تا اذان مغرب و زمان افطار از آنتن شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.