تعویق زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران روی میز وزارت ارشاد مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی موضوع تعویق زمان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل شرایط بهداشتی کنونی خبر داد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد طباطبایی، مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در راستای صیانت از سلامت عمومی جامعه و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعویق زمان برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در دست بررسی است.
وی توضیح داد: نمایشگاه کتاب تهران ابعاد گوناگونی دارد که تصمیم‌گیری درباره تعویق زمان برگزاری آن نیازمند بررسی دقیق است که نمی‌توان بدون توجه به همه جوانب تصمیم گرفت.
مدیر روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران گفت: جمعیت مخاطب نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، تعداد چشمگیر افراد درگیر در برگزاری این رویداد و نوع تعامل در نمایشگاه از جمله مواردی است که توجه به آن‌ها در پیشگیری..

به گزارش کافه دانش به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : در راستای صیانت از سلامت جامعه برای جلوگیری از شیوع کرونا ، احتمال تعویق در زمان برگزاری ۳۲ امین دوره نمایشگاه کتاب تهران وجود دارد.

سیدمحمد طباطبایی مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : نمایشگاه کتاب تهران ابعاد مختلفی را دارست ،   تصمیم‌گیری درمورد تعویق زمان برگزاری آن باید بصورت دقیق بررسی شود ، نمی‌توان بدون توجه به همه جوانب تصمیم گرفت.

وی افزود : جمعیت مخاطب نمایشگاه کتاب تهران به یکی از  بزرگترین رویدادهای  فرهنگی کشور ، تعداد چشمگیر افراد درگیر در برگزاری این رویداد و نوع تعامل در نمایشگاه از جمله مواردی است که توجه به آن‌ها در پیشگیری از شیوع بیماری ضرورت دارد. از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا، شکل بین‌المللی پیدا کرده و نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد بین‎المللی باید به این نکته هم توجه داشته باشد.

ایشان در اعلام کردند که این موضوع در دست بررسی و شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

 

خروج از نسخه موبایل