تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۵۵

آیس یونیورس: گلکسی نوت سامسونگ برای همیشه مرده استسامسونگ امسال هیچ گوشی نوتی معرفی نکرد و به جای آن تمرکز خود را روی گوشی‌‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ گذاشت. هرچند شایعاتی درباره بازگشت این گوشی در سال آینده وجود دارد، اما یک افشاگر مطرح این موضوع را رد کرده است.
به نظر می‌رسد گلکسی نوت برای همیشه مرده استآیس یونیورس، افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی، در توییتر خود گفته است که گلکسی نوت سامسونگ برای همیشه مرده است و این بدین معناست که ما قطعاً گلکسی نوت ۲۲ را سال آینده نخواهیم دید.
این افشاگر گفته است که سامسونگ سعی خواهد کرد تا سری گلکسی S خود را با بهره‌گیری از المان‌های خاص سری نوت و زبان طراحی آن به‌طور مستقیم جایگزین این سری بکند.
مطالب مرتبط:تصویر مدل پیش تولید گلکسی نوت ۲۲ مجددا فاش شد
پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی گلکسی نوت تاشو اشاره دارد
به گفته آیس یونیورس، شکل و ظاهر گلکسی S22 چیزی مابین گلکسی S و نوت خواهد بود و نه مثل سری S دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و نه مثل سری نوت لبه‌های راست‌گوشه خواهد داشت. بنابراین، مشتریان باید منتظر یک سری S حجیم‌تر در سال‌ آینده باشند..

آیس یونیورس: گلکسی نوت سامسونگ برای همیشه مرده است

سامسونگ امسال هیچ گوشی نوتی معرفی نکرد و به جای آن تمرکز خود را روی گوشی‌‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ گذاشت. هرچند شایعاتی درباره بازگشت این گوشی در سال آینده وجود دارد، اما یک افشاگر مطرح این موضوع را رد کرده است.

به نظر می‌رسد گلکسی نوت برای همیشه مرده است

آیس یونیورس، افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی، در توییتر خود گفته است که گلکسی نوت سامسونگ برای همیشه مرده است و این بدین معناست که ما قطعاً گلکسی نوت ۲۲ را سال آینده نخواهیم دید.

این افشاگر گفته است که سامسونگ سعی خواهد کرد تا سری گلکسی S خود را با بهره‌گیری از المان‌های خاص سری نوت و زبان طراحی آن به‌طور مستقیم جایگزین این سری بکند.

مطالب مرتبط:

  • تصویر مدل پیش تولید گلکسی نوت ۲۲ مجددا فاش شد

  • پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی گلکسی نوت تاشو اشاره دارد

به گفته آیس یونیورس، شکل و ظاهر گلکسی S22 چیزی مابین گلکسی S و نوت خواهد بود و نه مثل سری S دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و نه مثل سری نوت لبه‌های راست‌گوشه خواهد داشت. بنابراین، مشتریان باید منتظر یک سری S حجیم‌تر در سال‌ آینده باشند.

البته یکی از قابلیت‌های خوب گلکسی نوت که همان قلم S Pen است در سری گلکسی S22 ارائه خواهد شد. ضمن اینکه سامسونگ همچنان قصد دارد تا قلم استایلوس را به‌عنوان یک وسیله جانبی اختیاری، برای مدل‌های اولترا گلکسی S عرضه کند.

از طرف دیگر، سامسونگ سری گلکسی زد فولد خود را همچنان برای مشتریان خاص ارائه خواهد کرد و با وجود قیمت بالایی که این سری دارد، همچنان شاهد پشتیبانی آن از قلم S Pen خواهیم بود و مشتریان انتظار ارائه فناوری‌های پیشرفته‌تری روی آن خواهند داشت.

منبع: PhoneAr

خروج از نسخه موبایل