تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 37630

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هشتم

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هشتم

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هشتم کارت‌های Icon Swaps 2 در FIFA 21 هم اکنون در دسترس هستند و کارتی که مطمئناً همه برای به دست آوردنش تلاش می‌کنند روبرتو باجو است. کارت Icon Moments افسانه ایتالیایی بهترین کارت موجود در کمپین جدید است و ۱۷ کارت Icon Swap برای شما هزینه دارد. از نام‌های دیگری که برای بازیکنان فیفا ۲۱ در دسترس هستند می‌توان به نام مهاجم زهردار اسپانیایی امیلیو بوتراگنیو و لورن بلان کاپیتان دیرینه فرانسوی اشاره کرد. اما موضوع اصلی اینجاست که چطور می‌شود این کارت‌ها رابه دست آورد و چطور به بهترین شکل از این کارت‌ها استفاده کنیم. در قسمت هشتم از سری مقاله‌های آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ قصد داریم نحوه دریافت و درست خرج کردن این کارت‌ها را به شما آموزش دهیم.
چه کارت‌های در بخش دوم Icon Swaps فیفا ۲۱ حضور دارند؟ مثل سری اول کارت‌های Icon Swaps سری جدید این کارت‌ها هم از طریق توکن‌هایی بدست می‌آیند که باید برای کسب این توکن‌ها ماموریت‌هایی که بازی به شما می‌دهد را انجام دهید. پس از به دست آوردن تعداد مشخصی از توکن‌ها، می‌توانید آنها را در SBC مربوطه قرار دهید که آموزش تکمیل کردن SBC را در قسمت هفتم از سری مقاله‌های آموزش آلتیمت تیم فیفا ۲۱ توضیح دادیم و سپس از این طریق یا بازیکنان آیکان را دریافت کنید یا پک‌هایی که بازی بعنوان جایزه به شما می‌دهد.
بهترین بازیکنان موجود در Icon Swaps 2 که برای دریافت آن به بالاترین تعداد توکن نیاز دارید Roberto Baggio است که برای دریافت آن به ۱۷ کارت توکن احتیاج دارید. در حالی که Deco به توکن بسیار کمتری نیاز دارد، هفت توکن Icons Swaps تمام چیزی است که شما برای دریافت شعبده باز پرتغالی نیاز دارید.
Icon Swaps 1 از جمعه ۱۱ دسامبر مصادف با ۲۱ آذر آغاز شد و در جمعه ۱۲ فوریه مصادف با ۲۴ بهمن پایان یافت و در کل شامل شش بازیکن می‌شد. علاوه بر هنری و ویدیچ می‌توانستید به فرانک رایکارد، رونالد کومان، داور سوکر یا Gheorge Hagi دسترسی داشته باشید.
Icon Swaps 2 از جمعه ۱۹ فوریه مصادف با ۱ اسفند آغاز شد. باز هم، شش بازیکن در دسترس هستند. علاوه بر باجو و دکو می‌توانید توکن‌های خود را برای Emilio Butraguen ،Laurent Blanc ،Marc Overmars یا Ashley Cole ذخیره کنید. جوایز جایگزین دیگر شامل پک‌های Prime / Moments Icon در ازای دریافت ۱۶ توک..

آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ – قسمت هشتم

کارت‌های Icon Swaps 2 در FIFA 21 هم اکنون در دسترس هستند و کارتی که مطمئناً همه برای به دست آوردنش تلاش می‌کنند روبرتو باجو است. کارت Icon Moments افسانه ایتالیایی بهترین کارت موجود در کمپین جدید است و ۱۷ کارت Icon Swap برای شما هزینه دارد. از نام‌های دیگری که برای بازیکنان فیفا ۲۱ در دسترس هستند می‌توان به نام مهاجم زهردار اسپانیایی امیلیو بوتراگنیو و لورن بلان کاپیتان دیرینه فرانسوی اشاره کرد. اما موضوع اصلی اینجاست که چطور می‌شود این کارت‌ها رابه دست آورد و چطور به بهترین شکل از این کارت‌ها استفاده کنیم. در قسمت هشتم از سری مقاله‌های آموزش آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ قصد داریم نحوه دریافت و درست خرج کردن این کارت‌ها را به شما آموزش دهیم.

چه کارت‌های در بخش دوم Icon Swaps فیفا ۲۱ حضور دارند؟

مثل سری اول کارت‌های Icon Swaps سری جدید این کارت‌ها هم از طریق توکن‌هایی بدست می‌آیند که باید برای کسب این توکن‌ها ماموریت‌هایی که بازی به شما می‌دهد را انجام دهید. پس از به دست آوردن تعداد مشخصی از توکن‌ها، می‌توانید آنها را در SBC مربوطه قرار دهید که آموزش تکمیل کردن SBC را در قسمت هفتم از سری مقاله‌های آموزش آلتیمت تیم فیفا ۲۱ توضیح دادیم و سپس از این طریق یا بازیکنان آیکان را دریافت کنید یا پک‌هایی که بازی بعنوان جایزه به شما می‌دهد.

بهترین بازیکنان موجود در Icon Swaps 2 که برای دریافت آن به بالاترین تعداد توکن نیاز دارید Roberto Baggio است که برای دریافت آن به ۱۷ کارت توکن احتیاج دارید. در حالی که Deco به توکن بسیار کمتری نیاز دارد، هفت توکن Icons Swaps تمام چیزی است که شما برای دریافت شعبده باز پرتغالی نیاز دارید.

Icon Swaps 1 از جمعه ۱۱ دسامبر مصادف با ۲۱ آذر آغاز شد و در جمعه ۱۲ فوریه مصادف با ۲۴ بهمن پایان یافت و در کل شامل شش بازیکن می‌شد. علاوه بر هنری و ویدیچ می‌توانستید به فرانک رایکارد، رونالد کومان، داور سوکر یا Gheorge Hagi دسترسی داشته باشید.

Icon Swaps 2 از جمعه ۱۹ فوریه مصادف با ۱ اسفند آغاز شد. باز هم، شش بازیکن در دسترس هستند. علاوه بر باجو و دکو می‌توانید توکن‌های خود را برای Emilio Butraguen ،Laurent Blanc ،Marc Overmars یا Ashley Cole ذخیره کنید. جوایز جایگزین دیگر شامل پک‌های Prime / Moments Icon در ازای دریافت ۱۶ توکن یا پک Mid / Prime Icon برای ۱۰ توکن است.

در مرحله اول Icon Swaps 2 فعلا ۹ توکن در دسترس است و ما بقی توکن‌ها در آینده و تاریخی نامشخص عرضه خواهند شد.

آیکان‌های جدیدی که می‌توانید در Icon Swaps 2 دریافت کنید

Suker ، از Icon Swaps 1 ، تنها آیکان “جدید” امسال است که از طریق Icon Swaps در دسترس قرار گرفته است. امیدوارم آیکان‌های دیگری مانند پتر چک و فرناندو تورس در Icon Swaps 3 در دسترس قرار بگیرند.

بازی Lost Ember به شما اجازه می‌دهد در نقش حیوانات متفاوتی نقش آفرینی کنید

با دریافت کارت‌های آیکان در Icon Swaps 2 چقدر کوین صرفه جویی خواهد شد؟

همه اینها بستگی به انتخاب یا سلیقه افراد دارد. اما به عنوان مثال، اگر کارت‌های خریداری شده از Icon Swaps 2 را بخواهید از جمعه ۱۹ فوریه در ترنسفر مارکت بازی خریداری کنید، شش کارت خاص موجود است. تمام قیمت ها از نسخه PS4 بازی گرفته شده است.

  • (Roberto Baggio (CF, 94 – مخصوص بخش Icon Swaps
  • Emilio Butragueno (ST, 87) – ۹۲۴,۰۰۰ coins
  • Laurent Blanc (CB, 89, 13 tokens) – ۷۸۳,۰۰۰ coins
  • (Marc Overmars (LM, 91 – مخصوص بخش Icon Swaps
  • Ashley Cole (LM, 89, 9 tokens) – ۶۲۰,۰۰۰ coins
  • (Deco (CM, 91 – مخصوص بخش Icon Swaps

نحوه دریافت کارت‌های توکن Icon Swaps 2

در حال حاضر ۱۵ ماموریت وجود دارد که حداکثر ۹ توکن FIFA 21 Icon Swaps را از طریق تکمیل کردن آنها می‌توانید کسب ‌کنید، این ماموریت‌ها در مسابقات FUT Friendly و Squad Battles تقسیم شده است. در ادامه آموزش دریافت کارت ‌های ۲ Icon Swaps فیفا ۲۱ می‌توانید این ماموریت‌ها را مطالعه کنید.

Icon Swaps One Nation

  • در ۷ مسابقه Live FUT Friendly برنده شوید در حالی همه بازیکنان موجود در ترکیب شما از یک ملیت (اسپانیایی) باشند. (یک توکن)
  • در ۷ مسابقه Live FUT Friendly برنده شوید در حالی همه بازیکنان موجود در ترکیب شما از یک ملیت (ایتالیایی) باشند. (یک توکن)

Icon Swaps Serie A

  • در ۶ مسابقه Live FUT Friendly برنده شوید در حالی که حداقل ۸ بازیکن First Owned از لیگ سری آ ایتالیا در ترکیب شما باشد.
  • در ۱۰ مسابقه جداگانه با استفاده از بازیکنان سری A در Live FUT Friendly گل بزنید در حالی که حداقل ۸ بازیکن از لیگ سری آ ایتالیا در ترکیب شما باشد.
  • در ۵ مسابقه جداگانه با استفاده از بازیکنان سری A در Live FUT Friendly پاس گل (با پاس تو عمق) دهید در حالی که حداقل ۸ بازیکن از لیگ سری آ ایتالیا در ترکیب شما باشد.

در این بخش شما با انجام دادن سه ماموریت بالا یک کارت توکن دریافت می‌کنید.

بازیکنان First Owned بازیکنانی هستند که از هر طریقی به جز خریدن در ترنسفر مارکت وارد باشگاه شما شده باشند.

Icon Swaps La Liga

  • در ۶ مسابقه Live FUT Friendly برنده شوید در حالی که حداقل ۸ بازیکن First Owned از لالیگا اسپانیا در ترکیب شما باشد.
  • در ۱۰ مسابقه جداگانه با استفاده از بازیکنان لالیگا اسپانیا در Live FUT Friendly گل بزنید در حالی که حداقل ۸ بازیکن از لیگ سری آ ایتالیا در ترکیب شما باشد.
  • در ۵ مسابقه جداگانه با استفاده از بازیکنان لالیگا اسپانیا در Live FUT Friendly پاس گل (با پاس تو عمق) دهید در حالی که حداقل ۸ بازیکن از لالیگا اسپانیا در ترکیب شما باشد.

در این بخش شما با انجام دادن سه ماموریت بالا یک کارت توکن دریافت می‌کنید.

بازی Marvel’s Avengers هنوز هزینه‌های ساخت خود را جبران نکرده

Icon Swaps Ligue 1

  • در ۶ مسابقه Live FUT Friendly برنده شوید در حالی که حداقل ۸ بازیکن First Owned از لیگ ۱ فرانسه در ترکیب شما باشد.
  • در ۶ مسابقه جداگانه با استفاده از بازیکنان لیگ ۱ فرانسه در Live FUT Friendly گل بزنید (با استفاده از شوت Finesse) در حالی که حداقل ۸ بازیکن از لیگ ۱ فرانسه در ترکیب شما باشد.
  • در ۱۰ مسابقه جداگانه با استفاده از بازیکنان لیگ ۱ فرانسه در Live FUT Friendly گل بزنید در حالی که حداقل ۸ بازیکن از لیگ ۱ فرانسه در ترکیب شما باشد.

در این بخش شما با انجام دادن سه ماموریت بالا یک کارت توکن دریافت می‌کنید.

Icons Swaps

  • برد در ۶ بازی Squad Battle روی درجه سختی حداقل World Class در حالی که یازده بازیکن نقره (Silver) در ترکیب تیم شما باشد. (یک کارت توکن)
  • برد در ۶ بازی Squad Battle روی درجه سختی حداقل World Class در حالی که یازده بازیکن لیگ قهرمانان (UCL) در ترکیب تیم شما باشد. (یک کارت توکن)
  • برد در ۶ بازی Squad Battle روی درجه سختی حداقل World Class در حالی که یازده بازیکن از لیگ چین در ترکیب تیم شما باشد. (یک کارت توکن)
  • برد در ۱۸ بازی ویکند لیگ (یک کارت توکن)

لیست کامل جوایز Icon Swaps 2 در FIFA 21

  • یک پک شامل ۲۵ بازیکن با اوورال بالای ۸۱ (۲ کارت توکن)
  • یک پک شامل ۲۵ بازیکن با اوورال بالای ۸۲ (۳ کارت توکن)
  • یک پک شامل ۲۵ بازیکن با اوورال بالای ۸۳ (۵ کارت توکن)
  • کارت مامنتس آیکان دکو با اوورال (۷ کارت توکن)
  • یک پک شامل یک بازیکن بیس آیکان Base Icon (۸ کارت توکن)
  • کارت پرایم آیکان(Prime Icon) اشلی کول با اوورال ۸۹ (۹ کارت توکن)
  • یک پک شامل یک بازیکن مید آیکان (Mid Icon) (9 کارت توکن)
  • یک پک شامل یک بازیکن مید آیکان (Mid Icon) یا پرایم آیکان (Prime Icon) (۱۰ کارت توکن)
  • کارت مامنت آیکان مارک اوورمارس (۱۱ کارت توکن)
  • یک پک شامل یک بازیکن پرایم آیکان (Pime Icon) (12 کارت توکن)
  • کارت مید آیکان لوران بلان (۱۳ کارت توکن)
  • یک پک شامل یک بازیکن پرایم آیکان (Pime Icon) با اوورال بالای ۹۱ (۱۴ کارت توکن)
  • کارت بیس آیکان امیلیو بوتراگنیو (۱۵ کارت توکن)
  • یک پک شامل یک بازیکن پرایم آیکان (Prime Icon) یا مامنتس آیکان (Moments Icon) (16 کارت توکن)
  • کارت مامنتس آیکان روبرتو باجو (۱۷ کارت توکن)

به پایان آموزش دریافت کارت ‌های ۲ Icon Swaps فیفا ۲۱ رسیدیم، امیدواریم آموزش‌های فیفا ۲۱ وب سایت گیم پاس تا اینجا برای شما مفید واقع شده باشد و تیم خوب و قدرتمندی ساخته باشید، شما می‌توانید از طریق دیدگاهها سوالات خود در مورد آلیتیمت تیم فیفا ۲۱ را با مطرح کنید تا اسرع وقت کارشناس‌های ما پاسخ شما را بدهند. ۰/۵ (۰ نظر) فروش انواع پلی استیشن 4 منبع گیم پاس برچسب‌هاEA Sports Electronic Arts FIFA FIFA 21 FIFA Ultimate Team FIFA Ultimate Team Learning

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.