تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 53674

آمازون اتهامات تبعیض در بخش AWS را مورد بررسی قرار می‌دهد

آمازون اتهامات تبعیض در بخش AWS را مورد بررسی قرار می‌دهد

آمازون اتهامات تبعیض در بخش AWS را مورد بررسی قرار می‌دهدبراساس گزارش واشنگتن پست، به‌دنبال اعتراض کارکنان آمازون نسبت به فرهنگ نامناسب بخش سرویس‌های تحت وب آمازون (AWS)، این شرکت اتهامات مربوط به تبعیض و آزار در بخش AWS را مورد بررسی قرار می‌دهد. تا به حال بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان آمازون دادخواستی را امضا کرده‌اند که این بخش را به‌دلیل آزار و تبعیض سیستماتیک علیه زنان و گروه‌های کمتردیده‌شده مورد انتقاد قرار داده است. این دادخواست همچنین سیستم بررسی‌ آمازون را ناعادلانه، هدفمند و غیرشفاف خوانده است.
مطالب مرتبط:آمازون نیز همچون گوگل از اندروید اپ باندل پشتیبانی خواهد کرد
کمیسیون تجارت فدرال تحقیق در مورد خرید مترو گلدوین مایر توسط آمازون را آغاز کرده است
دادخواست جدید کارکنان آمازون به اتهامات کارکنان قبلی AWS نیز اشاره داشته است. در ماه می، پنج تن از کارکنان زن آمازون از این شرکت به‌دلیل تبعیض جنسیتی و نژادی شکایت کردند. یکی از این افراد با نام سیندی وارنر، پس از ارائه‌ی اتهام علیه آمازون از این شرکت اخراج شد. یکی از سخنگویان آمازون در ایمیلی به وب‌سایت ورج اعلام کرد که با بررسی‌های..

آمازون اتهامات تبعیض در بخش AWS را مورد بررسی قرار می‌دهد

براساس گزارش واشنگتن پست، به‌دنبال اعتراض کارکنان آمازون نسبت به فرهنگ نامناسب بخش سرویس‌های تحت وب آمازون (AWS)، این شرکت اتهامات مربوط به تبعیض و آزار در بخش AWS را مورد بررسی قرار می‌دهد. تا به حال بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان آمازون دادخواستی را امضا کرده‌اند که این بخش را به‌دلیل آزار و تبعیض سیستماتیک علیه زنان و گروه‌های کمتردیده‌شده مورد انتقاد قرار داده است. این دادخواست همچنین سیستم بررسی‌ آمازون را ناعادلانه، هدفمند و غیرشفاف خوانده است.

مطالب مرتبط:

  • آمازون نیز همچون گوگل از اندروید اپ باندل پشتیبانی خواهد کرد

  • کمیسیون تجارت فدرال تحقیق در مورد خرید مترو گلدوین مایر توسط آمازون را آغاز کرده است

دادخواست جدید کارکنان آمازون به اتهامات کارکنان قبلی AWS نیز اشاره داشته است. در ماه می، پنج تن از کارکنان زن آمازون از این شرکت به‌دلیل تبعیض جنسیتی و نژادی شکایت کردند. یکی از این افراد با نام سیندی وارنر، پس از ارائه‌ی اتهام علیه آمازون از این شرکت اخراج شد. یکی از سخنگویان آمازون در ایمیلی به وب‌سایت ورج اعلام کرد که با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که اتهامات سیندی وارنر بدون اساس بوده است. وارنر روز جمعه در پستی اعلام کرد که از شکایت خود دست نکشیده و به آمازون ثابت خواهد کرد که تصمیمات مدیران این شرکت اشتباه بوده است.

آمازون

اتفاق دیگری که در این دادخواست به آن اشاره شده مربوط به آگوست ۲۰۲۰ و لادن ویلیامز می‌شود. ویلیامز پس از مشاهده‌ی موارد مختلف تبعیض جنسیتی از شرکت آمازون جدا شد. آمازون در پاسخ به ایمیل وب‌سایت ورج اعلام کرد که هیچ‌گونه تبعیض و آزار را تحمل نخواهد کرد. دادخواست جدید کارکنان آمازون برای آقای اندی جسی، مدیرعامل جدید و رییس سابق بخش AWS این شرکت، و همچنین آقای آدام سلیپسکی، مدیر اجرایی AWS ارسال شده است.

سلیپسکی در ایمیلی به امضاکنندگان این درخواست اعلام کرد که نسبت به نگرانی‌های آن‌ها آگاه بوده و برای رفع این مشکل، از شرکتی دیگر درخواست کرده تا این موضوع را بررسی کند. کارکنان از آمازون درخواست کرده‌اند تا تحقیقات بخش AWS را تا ۳۰ اکتبر به پایان برساند.

آیا رویکرد شرکت آمازون در قبال اتهامات وارده درست بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.