تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۵۵

کریمی: دوره قاریان مسابقه‌ای کوتاه است/ انتخاب‌های سلیقه‌ای برای نشست‌های مهم دبیر قرآنی آموزش و پرورش، سبک و سیاق انتخاب افراد ممتاز حافظ و قاری از طریق مسابقات قرآن را کاری نه چندان عادلانه و بعضاً ناعادلانه ارزیابی می‌کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مسأله مسابقات قرآن در میان جامعه قرآنی به یکی از دغدغه‌های مهم تبدیل شده است. مسابقاتی که در دهه‌های گذشته میزان رتبه و مقام قاریان را مشخص می‌کند و همین موضوع دلهره و دلواپسی را برای آنها بوجود آورده است.
“داود کریمی” قاری قرآن و دبیر قرآنی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با تسنیم، سبک و سیاق انتخاب افراد ممتاز حافظ و قاری از طریق مسابقات قرآن را کاری نه چندان عادلانه ارزیابی کرد و گفت: از بین همه افراد که در مسابقات شرکت می‌کنند، تعداد محدودی‌ از قاریان و حافظان، رتبه‌ها را کسب کرده و هدایایی دریافت می‌کنند و بقیه افراد تا سال بعد منتظر می‌مانند که اغلب خودشان هم می‌دانند که سال‌های بعد هم همین روال ادامه دارد.
وی ادامه داد: نفرات اول و دوم مسابقات کشوری برای مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و مسابقات..

به گزارش کافه دانش و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۴۳ نفر رسیده است ، با گسترس ویروس کرونا در ایران و انتقال آن به سایر شهرهای کشور از جمله تهران نگرانی ها روز بروز بیشتر می شود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ابتلای قطعی ۴۳ نفر به کرونا در کشور تشخیص داده شده است.همچنین ۸ نفر از هم وطنانمان را در این کارزار از دست داده ایم.

جهانپور اعلام کرد: از ظهر روز گذشته تا کنون (ظهر یکشنبه سوم اسفند ماه) ۱۵ نفر به مبتلایان کرونا در کشور افزایش یافته است. در میان شهر هایی که گزارش مبتلایان به کرونا منتشر شده است قم رکورددار ابتلا به بیماری کرونا است.

در میان افرادی مبتلا هم اکنون ۷ نفر از مبتلایان در استان قم هستند و پس از آن تهران با ۴ نفر ، گیلان به ۲ نفر و مرکزی با یک نفر و تنکابن با یک نفر آمار رسمی کرونا در ایران است.

خروج از نسخه موبایل