تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

یکی از شهرهای ساحلی بسیار زیبا و توریست‌ پذیر در ترکیه، آلانیا می‌ باشد که به‌ علت بهره‌ مند بودن از آب‌ و هوای بسیار عالی و مطبوع در میان توریست‌ های اروپایی از شهرت زیادی برخوردار است. شهر تفریحی آلانیا در سواحل ریویرای ترکیه یعنی قسمت مدیترانه‌ ای مرکزی ترکیه واقع شده‌ است و

یکی از شهرهای ساحلی بسیار زیبا و توریست‌ پذیر در ترکیه، آلانیا می‌ باشد که به‌ علت بهره‌ مند بودن از آب‌ و هوای بسیار عالی و مطبوع در میان توریست‌ های اروپایی از شهرت زیادی برخوردار است. شهر تفریحی آلانیا در سواحل ریویرای ترکیه یعنی قسمت مدیترانه‌ ای مرکزی ترکیه واقع شده‌ است و زمستان‌ هایی بارانی و معتدل و تابستان‌ هایی گرم و طولانی دارد.

آلانیا شهری زیبا در پترکیه

با خرید تور آنالیا می‌ توانید از سواحل شنی و طبیعت بکر آن نهایت لذت را ببرید و در مدت‌ زمان اقامت‌ تان علاوه‌ بر گشت‌ و گذار در مناطق طبیعی و رویایی، جاذبه‌ های تاریخی آلانیا را نیز از نزدیک مشاهده کنید مانند پارک بزرگ آبی آلانیا، غار های بی‌ نظیر و دیدنی، قلعه ی سلجوقی و غیره که هر کدام از این اماکن زیبایی‌ های خاص خود را دارند.

دراین تور می توانید روزها را به تفرج و گردش همراه با تورلیدر خود بگذرانید و از تمام شهر دیدن کنید و در اوقات استراحت و شب‌ های آلانیا از سواحل شنی جذاب و اقامت در هتل‌ های کنار دریا لذت ببرید.

اگر برای سفر به شهر آلانیا محدودیت زمانی خاصی ندارید و می‌ توانید در هر موقع از سال به ترکیه مسافرت کنید بهتر است جهت کاهش در هزینه‌ های سفر، تور های ارزان‌ قیمت و تور لحظه ی آخری را انتخاب کنید، ولی اگر زمانی‌ که قصد سفر دارید برای شما ارجحیت دارد و دوست دارید در تعطیلات تابستانی و عید از کلیه ی سرگرمی‌ ها و بازی‌ هایی که در آلانیا موجود است استفاده نمایید، فصل تابستان و ابتدای بهار گزینه‌ ای عالی می‌ باشد.

اگر قصد سفر به ترکیه دارید سری به تور لحظه آخری آنتالیا نیز بزنید

بهترین رستوران های آنالیا

بهترین رستوران ها در سفر با تور ارزان آلانیاعبارت هستند از:

 ۱_ رستوران لوکانتاسو: در خیابان داملاتاش رستوران زیبایی قرار دارد که می‌ توانید از طعم لذیذ غذاهای سنتی ترکیه نوش‌ جان کنید، همچنین از غذا های دریایی میل کنید و از فضای باز رستوران لذت ببرید.

رستوران لوکانتاسو از محبوب‌ ترین رستوران‌ های آنالیا به شمار می‌ رود.

 ۲_ اسکله ی سوفرسه: تراس زیبایی که در این رستوران وجود دارد نمای فوق‌ العاده‌ ای را از خلیج آلانیا به تصویر می‌ کشد و لذت غذا خوردن را برای مسافران بیشتر می‌ کند. غدا های محلی و دریایی اسکله ی سوفرسه بسیار لذیذ است.

۳_ بیسترو باهاما: اگر می‌ خواهید تجربه ی خوردن غذا در رستورانی با کیفیت را داشته باشید، به بیسترو باهاما مراجعه کنید. غذا های محلی و بین‌ المللی خوش‌ طعمی در آنجا انتظار شما را می‌ کشند که از قیمت مناسبی برخوردار می‌ باشند.

۴_ اسکی ایو: از رستوران‌ های مورد علاقه ی گردشگران آلانیا اسکی ایو می‌ باشد که با وجود قیمت مناسب غذا، کیفیتی بسیار خوب دارد و با فضای سرسبز و دلنشین لحظاتی ناب و رویایی را برای شما خواهد ساخت.

 ۵_ رستوران ایزی: یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های آلانیا رستوران ایزی است که غذاهای محلی و بین‌ المللی عالی دارد و به‌ خصوص غذاهای محلی آن طرفداران خاص خود را دارد.

۶_ بیسترو فلوید: در مرکز شهر آلانیا رستوران شیک و مجلسی قرار دارد که با ترکیب المان‌ های مدرن و سنتی فضایی جذاب را برای گردشگران ایجاد نموده‌ است. وجود غذاهای ترکی و بین‌ المللی بسیار خوش‌ طعمی که در این رستوران طبخ می‌ شوند، به‌ همراه پخش موسیقی زنده شما را هیجان‌ زده خواهد کرد.

۷_ رستوران تئو: از دیگر رستوران‌ های شناخته‌ شده ی شهر آلانیا رستوران تئو می‌ باشد که با منوی غذایی جذاب خود خاطرات خوشی را برای شما خواهد ساخت.

۸_ رستوران ماهپری: اگر به‌ دنبال رستورانی ساحلی می‌ گردید که از فضای باز و دلنشین آن بهره ببرید، رستوران ماهپری بهترین گزینه است و می‌ توانید استیک را در خوش‌ طعم ترین حالت خود در این رستوران میل کنید، چرا که در طبخ آن مهارت بسیاری دارند.

۹_ رستوران داملاتاش: رستوران ساحلی دیگری که محیط دلچسب و فوق‌ العاده‌ ای دارد و نیز طعم غذاهای ترکی در آن بسیار خوش‌ طعم است، رستوران داملاتاش می‌ باشد.

۱۰_ رستوران الیویا: در این رستوران می‌ توان انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ ای و بین‌ المللی را امتحان کرد، فقط هزینه ی غذا کمی بالاتر از رستوران‌ های دیگر است که آن‌ هم به دلیل کیفیت بالای آن است.

قیمت رایج تور آلانیا

آلانیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در کشور ترکیه می‌ باشد که اگر خواهان رفتن به آنالیا باشید باید از قیمت تور آنالیا آگاهی داشته باشید.

به‌ طور معمول ۲ گزینه در هزینه‌ ای که می‌ خواهید برای تور ارزان آلانیا پرداخت کنید به‌ شدت اثر ذار خواهند بود:

 ۱_ قیمت بلیط هواپیما شاخص بسیار مهمی است که نمی‌ توان نادیده انگاشت، چرا که از فاکتور های گران قیمت تور آلانیا محسوب می‌ شود.

 ۲_ شاخص مهم دیگر نرخ اقامت در یکی از هتل‌ های آلانیا است که بسته به چند ستاره بودن هتل قیمت آن نیز تفاوت می‌ کند.

در تورهای معمولی آلانیا فصلی که برای مسافرت انتخاب می‌ کنید بسیار مهم می‌ باشد. در فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز تقاضا برای رفتن به کشور ترکیه بسیار زیاد است و ایرانی‌ ها علاقه ی وافری به دیدن شهر های ترکیه مثل آلانیا دارند، به‌ همین سبب ازدحام و شلوغی این زمان‌ ها منجر به افزایش قیمت تور آلانیا می‌ شود.

حتی مدت‌ زمانی که می‌ خواهید در این شهر اقامت داشته باشید بر قیمت‌ ها اثرگذار خواهد بود. هر چه به تعداد روز های ماندن در آلانیا افزوده شود و یا از تعداد آن کاسته شود، قیمت تور را افزایش یا کاهش خواهد یافت. آب‌ و هوای مطبوع و دلچسبی که در فصل بهار وجود دارد و نیز علاقمندی گردشگران به تفریحات آبی متنوع در فصل تابستان، به‌ شدت در تقاضای تور آلانیا افزایش خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت تور آلانیا باید به‌ صورت حضوری به دفاتر مسافرتی مراجعه کنید و یا با یک تماس تلفنی از هزینه ی آن مطلع گردید. زمان‌ های به خصوصی در طول هر سال وجود دارد که می‌ توان تور آلانیا را با قیمتی مناسب تهیه نمود، مانند تور لحظه ی آخری و یا تور های ارزان آلانیا.

جهت اطلاع از کیفیت این نوع تور ها و زمان‌ بندی آنها به سراغ سایت‌ های آژانس‌ های مسافرتی بروید.

اهل سفر و گشت و گذار هستید؟ حتما سری به تور ارزان ترکیه را دنبال نمایید

جاذبه های گردشگری آلانیا

برای دیدن جاذبه های گردشگری در سفر با تور ارزان آلانیا باید از این مناطق دیدن کنید:

۱_ غار داملاتاش: این غار دیدنی در آنالیا علاوه‌ بر این‌ که جزء جذابیت‌ های گردشگری محسوب می‌ شود، از لحاظ درمانی نیز بسیار مؤثر است، چرا که هوای درون غار محتوی گازها و یون‌ های رادیواکتیو می‌ باشد که در درمان برخی از بیماری‌ های تنفسی و آسم مفید است و کسانی که دچار مشکلات تنفسی باشند جهت معالجه به غار داملاتاش می‌ روند.

۲_ قلعه ی آنالیا: قلعه ی باستانی آلانیا تنها قلعه ای است که از دوران سلجوقی به یادگار مانده است و اماکن زیادی مانند مسجد سلطان سلیمان قانونی، حمام سلجوقی، آرامگاه سیتی زینب، فانوس دریایی، آرامگاه سلطان آکشابه، کلیسای آیا یورگی، اماکن باستانی، کاخ سلطان علاءالدین و آب‌ انبار های بزرگ و کوچک درون آن وجود دارد که دیدن هر کدام از آنها برای گردشگران از جذابیت بسیاری برخوردار است.

۳_ آمفی‌ تئاتر باستانی یونان: در اوایل قرن دوم در شهر آلانیا آمفی‌ تئاتر باستانی یونان ساخته شد که این اثر تاریخی بی‌ شک برای دوستداران بناهای قدیمی و دوران گذشته بسیار هیجان‌ انگیز و قابل‌ توجه می‌ باشد.

۴_ برج سرخ: برای حفظ و مراقبت از کارخانه ی کشتی‌ سازی آلانیا و بندر گاه آن، این بنا یعنی برج سرخ ساخته شد و رنگ سرخی که بر آجرهای برج خود نمایی می‌ کند منظره ی بسیار چشم‌ نوازی را ایجاد کرده است.

۵_ پارک آبی واتر پلنت: در ۳ کیلومتری شهر آلانیا یکی از بهترین پارک‌ های آبی قرار دارد که برای گردشگران بسیار هیجان‌ انگیز می‌ باشد. در این پارک آبی انواع استخر ها و سرسره‌ ها و نمایی از دریای خروشان وجود دارد.

۶_ کلیسای آیا یورگی: از بناهایی که مربوط به دوره ی قبل‌ از اسلام می‌ باشد و در دوران بیزانس بنا نهاده شده است کلیسای آیا یورگی است که می‌ توانید از آن دیدن کنید.

هتل های شیک آلانیا

هتل های شیک  در سفر با تور رزان آلانیا شامل این هتل‌ ها می‌ شوند:

 ۱_ هتل زافیرا دلوکس: در منطقه ی آو سالار هتل پنج‌ ستاره ی زافیرا قرار دارد که تنها ۵۰۰ متر ساحل اختصاصی دارد. از امکانات این هتل می‌ توان اسپا، زمین تنیس، مرکز بدن‌ سازی استخر سر پوشیده، استخر سر باز، تهویه ی مناسب، مینی‌ بار و اینترنت بی‌ سیم را نام برد.

 ۲_ هتل بوتانیک: در منطقه‌ ی سرسبز اوکار کالار هتلی واقع شده‌ است که بیشتر از هزاران گونه از گیاهان مختلف را پوشش می‌ دهد و فضای آرام و دل‌ انگیز هتل همراه با سرسبزی درختان برای گردشگران بسیار جذاب است.

 ۳_ هتل سفیر ریزورت اند اسپا: در کنار ساحل شنی منطقه ی اوکار کالار، این هتل واقع‌ شده است که علاوه‌ بر ساحل اختصاصی، امکاناتی همچون حمام ترکی، ماساژ، اسپا، پارک آبی، آبگرم و سونا، تلویزیون، تهویه، مینی‌ بار و غیره را دارا می‌ باشد.

۴_ هتل میشل: در فاصله ی پنج‌ کیلومتری از شهر آلانیا هتل میشل پنج‌ ستاره قرار دارد و از آنجایی‌که این هتل بر روی تپه واقع‌ شده است و دکوراسیونی مدرن دارد، زیبایی خیره‌ کننده‌ ای را به نمای هتل بخشیده است.

 ۵_ هتل روبی پلاتینیوم: مساحت این هتل بیش‌ از ۴۰ هزار متر مربع می‌ باشد و نیز ساحل اختصاصی آن ۱۲۰ متر است و دارای زمین تنیس، تلویزیون، مبلمان مدرن، اینترنت رایگان، خدمات اسپا و ماساژ ، استخر سر پوشیده و روباز می‌ باشد.

 ۶_ هتل هدف ریزورت: یکی از هتل‌ های بسیار لوکس آلانیا که مساحت آن بیش‌ از ۲۲ هزار متر مربع است و کلیه ی اتاق‌ ها نمایی رو به دریا دارند. امکانات هتل حمام، دستشویی، تلویزیون، ماهواره، مینی‌ بار، صندوق امانات و غیره می‌ باشد.

۷_ هتل گرانادا: در منطقه ی گردشگری آلارا، هتل گرانادا قرار دارد که در کنار دریای مدیترانه است و برای سرگرمی مسافران خود برنامه‌ های شاد و مفرحی را آماده می‌ کند. امکانات آن شامل بالکن رو به دریا، تهویه ی مناسب، مینی‌ بار، تلویزیون، سونا، حمام ترکی و غیره می‌ باشد.

۸_ هتل گلد سیتی: موقعیت جغرافیایی و منظره ی چشم‌ نوازی که هتل گلد سیتی دارد، این هتل را به یکی از دوست‌ داشتنی‌ترین هتل‌ های آلانیا تبدیل کرده‌ است. امکانات هتل گلد سیتی شامل ویلاها و سوئیت‌ های شیک و زیبا، بالکن، گاو صندوق، تلفن، سشوار، اینترنت، ماهواره و غیره است.

 ۹_ هتل دلفین دولوکس ریزورت: از هتل‌ های زنجیره‌ ای دلفین که مساحت آن ۵۰ هزار متر مربع است و با محیط سرسبز و درختان نخلی که زینت‌ بخش آن شده اند، زیبایی دو چندان گرفته‌ است و تمامی امکانات لوکس یک هتل را دارا می‌ باشد.

اگر قصد سفر و گشت و گذار را دارید سری به تورهای ارزان استانبول نیز بزنید

خروج از نسخه موبایل