آذرنگ: کرونا “نون.خ” را نیمه‌کاره گذاشت/ قطعاً “با من” یا “بدون من” ادامه دارد حمیدرضا آذرنگ در واکنش به نیمه‌کاره ماندن فصل دوم “نون.خ”، گفت: “کرونا” باعث شد تا “نون.خ” به این شکل ختم شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، “نون.خ” شب گذشته به ایستگاه پایانی در فصل دوم رسید؛ چرا که چندی پیش مهدی فرجی و البته ماشاءالله وروایی (عمو کاووس) در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم به ساخت فصل سوم اشاره کرده بودند. داستانی که این‌طور به پایان راه نمی‌رسید اگر “کرونا” پاپیچ نمی‌شد. “نون.خ” سریال رمضانی شبکه ۱ سیما بود اما به دلیل مشکلات در ادامه ضبط و تصویربرداری نتوانست با قسمت‌های بیشتر در ماراتن رمضان سیما شرکت کند.
مشکلی که گریبان بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی دیگر را گرفت و پایانی مبهم و به قولِ کاربران مجازی، نصفه‌کاره را برای این سریال تلویزیونی رقم زد. سریالی که در جریان پخش تلاش کرد هم بستری برای طنز و شادی مردم باشد و هم ظرفیت‌های فرهنگی مناطق غرب کشور را به تصویر بکشد. به تعبیرِ مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی، تماس‌های بسیاری داشتیم که آدرس این منا..

آذرنگ: کرونا "نون.خ" را نیمه‌کاره گذاشت/ قطعاً "با من" یا "بدون من" ادامه دارد

حمیدرضا آذرنگ در واکنش به نیمه‌کاره ماندن فصل دوم "نون.خ"، گفت: "کرونا" باعث شد تا "نون.خ" به این شکل ختم شود.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "نون.خ" شب گذشته به ایستگاه پایانی در فصل دوم رسید؛ چرا که چندی پیش مهدی فرجی و البته ماشاءالله وروایی (عمو کاووس) در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم به ساخت فصل سوم اشاره کرده بودند. داستانی که این‌طور به پایان راه نمی‌رسید اگر "کرونا" پاپیچ نمی‌شد. "نون.خ" سریال رمضانی شبکه ۱ سیما بود اما به دلیل مشکلات در ادامه ضبط و تصویربرداری نتوانست با قسمت‌های بیشتر در ماراتن رمضان سیما شرکت کند.

مشکلی که گریبان بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی دیگر را گرفت و پایانی مبهم و به قولِ کاربران مجازی، نصفه‌کاره را برای این سریال تلویزیونی رقم زد. سریالی که در جریان پخش تلاش کرد هم بستری برای طنز و شادی مردم باشد و هم ظرفیت‌های فرهنگی مناطق غرب کشور را به تصویر بکشد. به تعبیرِ مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی، تماس‌های بسیاری داشتیم که آدرس این مناطق را بدهید و از طرفی درخواست‌هایی داشتیم که "نون.خ" ادامه پیدا کند. مهدی فرجی قول مساعد داد که با توجه به استقبال مردم، فصل سوم این سریال هم ساخته شود.

سریالی که با طعنه‌ها و کنایه‌هایش، گفتنی‌های بسیاری داشت و دِین خودش را به زلزله‌زده‌های کرمانشاه نیز ادا کرد. طعنه‌هایی که بعد از نوعی انتقاد به داوری در جشنواره فیلم فجر، در قالب موقعیت‌ِ زلزله کرمانشاه به رفتار برخی از مسئولین با اتفاقات و بحران‌ها پرداخته شد. این اعتراض به مدیری که برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به میان مردم می‌رفت، همراه شد. مردمی که منتظر رسیدن تجهیزات و امکانات به منطقه بودند اما مدیر قصد گرفتن سلفی با آنها را داشت.

این اعتراض و انتقاد سریال "نون.خ" که عمدتاً اهالی همان دیار کرمانشاه و کردستان‌اند و در زمان زلزله مهیب استان هم، شاهد عینی این اتفاق بوده‌اند را هنرمندانه در جریان این سریال به تصویر کشیده‌اند. حتی در زمان پیگیری کاراکترهای سریال که همه به نوعی بزرگ آبادی و کشاورزان صاحب‌نام منطقه‌اند هم طعنه‌ای به پاسخگویی برخی از مسئولین زد. البته که طعنه‌ها، کنایه‌ها و انتقادات سریال "نون.خ" همچنان ادامه خواهد داشت و باید ببینیم در ادامه به سراغ کدام صنوف و اشخاص و اتفاقات می‌روند.

ناگهانی تمام شدن سریال واکنش‌هایی را به همراه داشت. اگرچه پیش از این تهیه‌کننده توضیحاتی ارائه کرده بود که این سریال به دلیل مشکلات کرونا نتوانست ادامه پیدا کند با این حال حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش "خلیل" درباره پایان سریال در صفحه مجازی‌اش توضیحاتی داد که بدین شرح است: "پایان نون.خ به دست ما رقم نخورد. مهمان ناخوانده‌ای که این روزها همه‌مان را کنج خانه زندانی و حبس کرده و شب‌ها و روزهای قرنطینه‌ای را آفریده است؛ کرونای نمی‌دانم بگویم خوب یا بد، اما به هر صورت کرونا باعث شد که پایان سریال "نون.خ" به اینجا ختم شود.

ما حتی شاید ۱۰ تا ۱۵ روز بعد از کرونا و آن شرایط تلخ و اسفباری که به دلیل واگیر بودن این اتفاق ناخوشایند وجود داشت ساخت سریال را ادامه دادیم اما به جایی رسیدیم که جان آدم‌ها در معرض خطر قرار گرفته بود. به جایی رسیده بود که دیگر کسی نمی‌توانست پاسخگو باشد که اگر کسی خدایی نکرده دچار این بیماری می‌شد چطور باید جبران کرد. به همین دلیل سریال تا اینجا ادامه پیدا کرد و قطعاً چه با وجود من و چه بدون من "نون.خ" با درخشش سعید آقاخانی که این شب‌ها این یادگار را برای شما خلق کرد، ادامه خواهد یافت."

فیلم‌های دنباله‌دار در جدول پخش تلویزیون/ ۷ روز با رابین ویلیامزگزارش تسنیم از "نون.خ"| از انتقاد به سینما تا اعتراض به مسئولینِ کم‌کار سلفی‌بگیر/ چالش‌هایی که با همسریابی شروع شد!

همان‌طور که آذرنگ و پیش از این مهدی فرجی و برخی از بازیگران دیگر اشاره کردند احتمالاً به زودی و با شکست کرونا، شاهد ساخت سریال "نون.خ" در فصل سوم خواهیم بود.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

خروج از نسخه موبایل