تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۵۸
کد خبر : 39579

آخرین تصادف مرگبار سال ۹۹ چه بود؟

آخرین تصادف مرگبار سال ۹۹ چه بود؟

آخرین تصادف مرگبار سال ۹۹ چه بود؟ عکس تزئینی است رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ ۹ نفر در تصادفات رانندگی پنج روز پایانی سال ۹۹ خبر داد.
سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ..

آخرین تصادف مرگبار سال ۹۹ چه بود؟

آخرین تصادف مرگبار سال ۹۹ چه بود؟
عکس تزئینی است

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ ۹ نفر در تصادفات رانندگی پنج روز پایانی سال ۹۹ خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، در تحلیل تصادفات روزهای پایانی سال ۹۹ گفت:‌طی پنج روز پایانی سال گذشته و به دلیل افزایش ترددها و سفرها در سطح معابر شهر تهران متاسفانه ۹ تن در جریان تصادفات رانندگی در معابر پایتخت جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه پنج نفر از این ۹ جانباخته عابران پیاده بودند، ادامه داد:‌ متاسفانه عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت نزدیک به نیمی از جانباختگان حوادث ترافیکی در پایتخت را شامل می‌شوند و از این رو لازم است که عابران پیاده توجه داشته باشند تا از عبور از عرض معابر، ایستادن در حاشیه جاده‌ و خیابان و … خودداری کنند. رانندگان نیز با توجه و دقت کافی اقدام به رانندگی در معابر کنند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره آخرین تصادف مرگبار پایتخت در سال ۹۹ نیز اظهارکرد:‌ این حادثه ساعاتی پیش از تحویل سال جدید و درپی برخورد سواری ساینا با عابرپیاده در بزرگراه امام علی(ع) رخ داد که درپی آن یک عابر پیاده جان خود را از دست داد.

مومنی با بیان اینکه در آخرین روز سال ۹۹، مجموعا ۲۵ نفر نیز در حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: اکثر این مصدومان راکب موتورسیکلت بودند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.