تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
کد خبر : 26797

گوشی گیمینک بلک شارک ۳ اس با امکانات فراوان معرفی شد

گوشی گیمینک بلک شارک ۳ اس با امکانات فراوان معرفی شد

گوشی گیمینک بلک شارک ۳ اس با امکانات فراوان معرفی شد بلک شارک ۳ اس – Black Shark 3S سومین گوشی گیمینگ برند زیرمجموعه شیائومی است که در سال ۲۰۲۰ با همکاری شرکت Tencent Games عرضه می‌شود.
این دیوایس در دو رنگ مشکی و آبی با رم ۱۲ گیگابایتی موجود است؛ ولی برای حافظه داخلی آن، سه آپشن ۱۲۵/۲۵۶/۵۱۲ گیگ وجود دارد. قیمت گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ اس از مبلغی معادل ۵۷۳ دلار آغاز می‌شود. دو نسخه گران‌تر هم قیمتی برابر با ۶۱۶ و ۶۸۷ دلار دارند.
مشخصات شیائومی بلک شارک ۳ اس تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام در همراهی با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1، وظیفه پردازش و مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. نمایشگر آمولد این موبایل گیمینگ، ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری تاچ ۲۷۰ هرتز و پاسخ‌دهی ۱۷ میلی‌ثانیه‌ای است.
دقت رنگ بالا با Delta E کمتر از ۱، شاخص JNCD کمتر از ۰.۵۵ (تفاوت قابل تشخیص رنگ)، امکان بهینه سازی ریفرش ریت برای بازی‌، تنظیم روشنایی با جریان مستقیم (DC Dimming)، فیلتر رنگ آبی و حسگر اثر انگشت داخلی، از دیگر ویژگی‌های ممتاز صفحه نمایش دستگاه به شمار می‌روند. همه این‌ها را..

گوشی گیمینک بلک شارک ۳ اس با امکانات فراوان معرفی شد

بلک شارک ۳ اس – Black Shark 3S سومین گوشی گیمینگ برند زیرمجموعه شیائومی است که در سال ۲۰۲۰ با همکاری شرکت Tencent Games عرضه می‌شود.

این دیوایس در دو رنگ مشکی و آبی با رم ۱۲ گیگابایتی موجود است؛ ولی برای حافظه داخلی آن، سه آپشن ۱۲۵/۲۵۶/۵۱۲ گیگ وجود دارد. قیمت گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ اس از مبلغی معادل ۵۷۳ دلار آغاز می‌شود. دو نسخه گران‌تر هم قیمتی برابر با ۶۱۶ و ۶۸۷ دلار دارند.

گوشی گیمینک بلک شارک 3 اس

مشخصات شیائومی بلک شارک ۳ اس

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام در همراهی با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1، وظیفه پردازش و مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. نمایشگر آمولد این موبایل گیمینگ، ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری تاچ ۲۷۰ هرتز و پاسخ‌دهی ۱۷ میلی‌ثانیه‌ای است.

دقت رنگ بالا با Delta E کمتر از ۱، شاخص JNCD کمتر از ۰.۵۵ (تفاوت قابل تشخیص رنگ)، امکان بهینه سازی ریفرش ریت برای بازی‌، تنظیم روشنایی با جریان مستقیم (DC Dimming)، فیلتر رنگ آبی و حسگر اثر انگشت داخلی، از دیگر ویژگی‌های ممتاز صفحه نمایش دستگاه به شمار می‌روند. همه این‌ها را به Game Engine شیائومی و SolarCore تنسنت اضافه کنید که در بهبود تجربه گیمینگ نقش دارند.

گوشی گیمینک بلک شارک 3 اس

از مشخصات اپتیک بلک شارک ۳ باید به وجود یک ماژول سه‌گانه‌ در پشت گوشی اشاره کنیم که متشکل از دوربین‌های عریض ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی است. در جلو هم یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

همچنین دستگاه دارای باتری ۴۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی، توانایی پشتیبانی از شارژ کابلی ۶۵ وات و شارژ مغناطیسی ۱۸ وات است.

این موبایل گیمینگ از وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، سیستم خنک کننده مایع، فناوری MEMC 3.0 و صدای سه‌بعدی هم بهره می‌برد. امکان میرور کردن نمایشگر از طریق درگاه USB 3.0 و مجموعه‌ای از قابلیت‌های نرم افزاری، مانند کنترل صوتی گیم‌پلی را نیز نباید از قلم بیندازیم.

همچنین بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

البته طراحی دستگاه مشابه مدل قبلی است که در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود. این یعنی همان وزن ۲۲۲ گرمی، ابعاد ۱۰.۴۲ در ۷۷.۳۳ در ۱۶۸.۷۲ میلی‌متری، ماژول دوربین مستطیلی و پین‌های شارژ مغناطیسی را دارد.

گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ اس با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Joy UI 12 کار می‌کند که چیزی نیست جز نسخه سفارشی شده‌ی MIUI 12 شیائومی !

بلک شارک ۳ و ۳ پرو هم در آینده‌ای نزدیک، این آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهند کرد. اما درباره به‌روزرسانی مدل‌های ۲۰۱۹ اما هنوز سخنی به میان نیامده است.

لوازم جانبی بلک شارک

در پایان باید از تعدادی لوازم جانبی هم نام ببریم که همراه با این گوشی معرفی شدند:

finger sleeve
Finger Sleeve
Gamepad
Gamepad
Shoulder Buttons
Shoulder Buttons
  • دکمه‌های شانه‌ای بلک شارک (Black Shark Shoulder Buttons) – قیمت ۱۱ دلار
  • گیم پد بلک شارک (Black Shark Gamepad) که با اکثر گوشی های اندرویدی سازگار است – قیمت ۳۴ دلار
  • دستکش انگشتی بلک شارک (Black Shark finger sleeve) – قیمت ۴ دلار

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.