تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 31264

گوشی اوپو Reno4 SE 5G معرفی شد؛ با چهار دوربین و فست شارژ ۶۵ وات

گوشی اوپو Reno4 SE 5G معرفی شد؛ با چهار دوربین و فست شارژ ۶۵ وات

گوشی اوپو Reno4 SE 5G معرفی شد؛ با چهار دوربین و فست شارژ ۶۵ وات کمپانی OPPO از چهارمین عضو سری رینو ۴ رونمایی کرد. این گوشی با نام اوپو Reno4 SE 5G دارای یک نمایشگر امولد بزرگ و دوربین عقب سه‌‌گانه است. از نسل پنجم شبکه موبایل و شارژ سریع ۶۵ وات هم پشتیبانی می‌کند.
پیش‌تر شاهد معرفی رینو ۴، رینو ۴ پرو و نسخه ویژه رینو ۴ پرو آرتیست بودیم. حالا گوشی اوپو Reno4 SE 5G به این جمع اضافه شده است.
مشخصات اوپو رینو ۴ اس ای ۵G این دستگاه با ابعاد ۱۶۰.۵ در ۷۳.۵ در ۷.۸۵ میلی‌متر و وزن ۱۶۹ گرمی، یک صفحه نمایش حفره‌دار ۶.۴۳ اینچی با نرخ ریفرش ۶۰ هرتز دارد. از دیگر ویژگی‌های این پنل امولد باید به نرخ نمونه‌برداری تاچ ۱۸۰ هرتز، وضوح فول اچ‌دی پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)، نسبت تصویر ۲۰ به ۹، پوشش ۹۱.۹۷ درصدی دامنه رنگ DCI-P3 و پوشش ۱۰۰ درصدی sRGB اشاره کنیم.
همچنین حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد و نسبت نمایشگر به بدنه گوشی، به ۹۰.۸ درصد می‌رسد.
رینو ۴ SE از وجود یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد که از EIS، زیباسازی هوشمند AI، حالت پرتره، حالت عکاسی شبانه و..

گوشی اوپو Reno4 SE 5G معرفی شد؛ با چهار دوربین و فست شارژ ۶۵ وات

کمپانی OPPO از چهارمین عضو سری رینو ۴ رونمایی کرد. این گوشی با نام اوپو Reno4 SE 5G دارای یک نمایشگر امولد بزرگ و دوربین عقب سه‌‌گانه است. از نسل پنجم شبکه موبایل و شارژ سریع ۶۵ وات هم پشتیبانی می‌کند.

پیش‌تر شاهد معرفی رینو ۴، رینو ۴ پرو و نسخه ویژه رینو ۴ پرو آرتیست بودیم. حالا گوشی اوپو Reno4 SE 5G به این جمع اضافه شده است.

مشخصات اوپو رینو ۴ اس ای ۵G

این دستگاه با ابعاد ۱۶۰.۵ در ۷۳.۵ در ۷.۸۵ میلی‌متر و وزن ۱۶۹ گرمی، یک صفحه نمایش حفره‌دار ۶.۴۳ اینچی با نرخ ریفرش ۶۰ هرتز دارد. از دیگر ویژگی‌های این پنل امولد باید به نرخ نمونه‌برداری تاچ ۱۸۰ هرتز، وضوح فول اچ‌دی پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)، نسبت تصویر ۲۰ به ۹، پوشش ۹۱.۹۷ درصدی دامنه رنگ DCI-P3 و پوشش ۱۰۰ درصدی sRGB اشاره کنیم.

همچنین حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد و نسبت نمایشگر به بدنه گوشی، به ۹۰.۸ درصد می‌رسد.

گوشی اوپو Reno4 SE 5G

رینو ۴ SE از وجود یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد که از EIS، زیباسازی هوشمند AI، حالت پرتره، حالت عکاسی شبانه و فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

در پشت گوشی، ماژول سه‌گانه مربع‌شکلی را می‌یابیم که عضو اصلی آن، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی f/1.7 با پشتیبانی از فوکوس خودکار است. یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی f/2.2 با میدان دید ۱۱۹ درجه، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.4 و یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کنند.

این مجموعه دوربین، مجهز به لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر است و توانایی فیلم‌برداری ۱۰۸۰p اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه یا ضبط ویدیو ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را دارد. همچنین از حالت‌های حرفه‌ای، پرتره، پانوراما و عکاسی شبانه پشتیبانی می‌کند.

اما قلب تپنده گوشی اوپو Reno4 SE 5G تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک با سرعت کلاک ۲.۴ گیگاهرتز است. این چیپ با ۸ گیگ رم LPPDR4x و حداکثر ۲۵۶ گیگ حافظه UFS 2.0 (غیر قابل ارتقا) یاری می‌شود.

اوپو رینو 4 اس ای

باتری دستگاه، ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فلش شارژ ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می‌کند. به لطف این فناوری، می‌توانید Reno 4 SE را در مدت ۳۷ دقیقه فول شارژ کنید. کالر او اس ۷.۲ مبتنی بر اندروید ۱۰، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، دیگر موارد قابل ذکر درباره این موبایل دو سیم کارته هستند.

قیمت گوشی اوپو Reno4 SE 5G

کمپانی اوپو این محصول را با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، ۲۴۹۹ یوان (حدود ۳۶۹ دلار) قیمت‌گذاری کرده است. نسخه ۲۵۶ گیگ اما ۲۷۹۹ یوان (معادل ۴۱۳ دلار) قیمت دارد. رنگ‌های قابل عرضه هم مشکی، سفید و آبی هستند. مشتریان در چین می‌توانند از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) برای خرید اقدام کنند؛ ولی تاریخ ورود دستگاه به بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.